Skocz do zawartości

CORSO

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CORSO

  • Urodziny 01/08/1979

Osobiste

  • Motocykl
    VFR 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9340874
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Oleśnica - dolnośląskie

Osiągnięcia CORSO

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki kolego :) To będzie termostat. Czy sprawdzałeś może czym się różni ten do Tico od fabrycznego ??? Pozdrawiam :biggrin:
  2. Koledzy, mam niemały problem z kawą z 2000r. Zauważyłem że moto bardzo szybko się nagrzewa i pomimo że chodzi wentylator to wygląda jakby chłodzenie nie działało. Czy ktoś spotkał się z taką usterką ? Podejrzewam że to może być pompa wodna, może termostat. Czy ktoś miał podobną usterkę ? Szukam także manuala najlepiej po angielsku (sprawdzałem na forum i znalazłem jedynie po niemiecku). A ha i pytanie podstawowe - jak sprawdzić czy pompa jest sprawna ??? Rozbierać ją na części czy w jakiś inny sposób można sprawdzić działanie układu chłodzenia. Za wszystkie uwagi z góry dziękuję.
  3. Zwracam się do kolegi Belgu - sam chyba jesteś głupi bo skoro ktoś chce uczcić czyjąś cześć to ma do tego PRAWO. Dodam iż tak się składa że na Jasnej Górze zloty sledzę od początku i co powiesz na to że w czasie Mszy Św. część ludzi gada pali fajki itp. itd więc co jest gorsze zrobienie imprezy obok czy kpina z przesłania już istniejącego zlotu (modlitwa za i w imieniu motocyklistów). Bartek_N - jak cię uraziło powtórzenie pytania to twój problem. Mi się wydaje że większość to patrzy tylko aby poszpanować na Jasnej Górze a w tym konkretnym przypadku akurat o to nie chodzi. Obrażeni niech się obrażają a kto ma jechać na mszę do Częstochowy i tak pojedzie a czy w sobotę czy w niedzielę to jego sprawa. Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich Motonitów i Motonitki :crossy: Przeszukując forum nie znalazłem żadnych informacji o zlocie w Częstochowie więc postanowiłem wrzucić parę słów. Z tego co widać formuła rozszerzyła się troszkę i przerodziła w zlot. http://www.mlodzi-mlodym.pl/ W poprzednich latach spotkanie na Jasnej Górze miało miejsce tylko w niedzielę i było ściśle związane z Rajdem Katyńskim. http://www.rajdkatynski.net/komunikaty.html#komunikat1/08 Co sądzicie o nowej formule ? Wg mnie to świetna sprawa i gorąco wszystkim polecam to spotkanie na Jasnej Górze. Do zobaczenia :crossy: :crossy: :crossy: Będę na pewno i to z nowym motonitą. Pozdrawiam
  5. CORSO

    CHWALĘ SIĘ

    Dzięki wszystkim za wpisy. Motocykl ma przebieg 34.000km, na wyposażeniu podgrzewane manetki, szyba MRA oraz komplet kufrów. Motocykl kupiłem z aukcji cena 15.500 warta była tej ceny. U poprzedniego właściciela była 7 lat i sam zrobił na niej 30.000 km. Ma tylko jedną wadę - nic przy niej nie ma do roboty a że jest zimno to tylko można się popatrzeć :icon_rolleyes: Polecam wszystkim ten model - wygoda podróżowania na 100% zapewniona. A ha nie za bardzo wiem gdzie te zdjęcia umieścić - mogę liczyć na jakąś sugestię? Dziękuję. Pozdrawiam wszystkich i ciepła życzę :biggrin:
  6. Witaj, mam VFR 800 z 99r. Spalanie ok 6l, pozycja super wygodna a do tego wtrysk. Polecam. Przewaga stanowcza nad XX-em jeżeli chodzi o wagę. A ha i niezniszczalny silnik na kołach żębatych. Ale to ty decydujesz. :P Corso.
  7. CORSO

    VFR 800 99r.

    Witam, przyszedł czas na zmiany :P . Choć pogoda kiepska to zamieniłem swoją CEBRĘ 600 F3 na VFR 800 1999r. Uwieżycie czy nie ale różnica diametralna więc chwalę się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i czekam na pogodę : (
  8. CORSO

    CHWALĘ SIĘ

    Witam, przyszedł czas na zmiany :P . Choć pogoda kiepska to zamieniłem swoją CEBRĘ 600 F3 na VFR 800 1999r. Uwieżycie czy nie ale różnica diametralna więc chwalę się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i czekam na pogodę : (
  9. Dzięki za informację. Kolor sprawdza się wg następujących oznaczeń. Kod znajduje się pod siedzeniem. 1998r.  NH295 – silver  NH359 – black 1999r.  R157 – italian red  R157E – italian red +  NH418 – black  Y124 – yellow 2000r.  PB215 – blue  R157 - italian red  G161 green 2001r.  NH146 – silver met.  PB215 – blue  R157 - italian red Może ktoś z Was ma jeszcze jakieś ciekawe i przydatne informacje??? Z chęcią skorzystam.
  10. Koledzy po fachu, chciałbym zapytać czy znacie może jakieś strony z danymi pozwalającymi na identyfikację VFR 800 z lat 1998 do 2001 po numerze ramy??? Niestety pomimo poszukiwań w necie trafiam jedynie na podstawowe informację typu pojemność i podstawowe dane. Nie ma także informacji o identyfikacji moto w zakresie koloru - numer koloru jest siedzeniem ale pytanie jak go zinterpretować ? I pytanie z innej beczki ? Czy przy pracy na wolnych obrotach zauważacie tzw. efekt cofki czyli w momencie przyłożenia np. kartki papieru do wylotu tłumika kartka nie jest odpychana (wydech spalin powinien ją odepchnąć) lecz dociskana do tłumika ... Jeden ze sprzedawców stwierdził że nie pali jeden cylinder i po zmianie świec tak ma być ??? Za wszystkie informacje dziękuję :icon_evil:
  11. Muszę Cię zmartwić kolego stelaż GIVI to wydatek około 400 PLN (nowy) + kuferek więc bez 700 PLN nie podchodź. Minus jest taki że można zamontować tylko kufer centralny a do sakw bocznych i tak musisz dorobić stelaż bo połamie Ci migacze. Zrobiłem stelaż pod sakwy oxford sam i wydałem jakieś 150 PLN ale się w 100% sprawdził. Trasa 1100 km Słowacja - Majówka. A ha po 270 km w deszczu sakwy przemokły - duży minus. Powodzenia.
  12. CORSO

    Chwalę sie :))

    Dobry wybór. miłego śmigania :crossy:
  13. Honda VT 250F - co za gang, XJ 600 Diversion, aktualbie cebra f3 :smile:
  14. Witam Trochę póżno piszę ale właśnie podobnie zgasło mi swiatło w zegarach - okazało się że wina leży pso stronie nieoryginalnych żarówek. Więc jeydna dorga to rozebranie czachy bo wg mojej wiedzy to podświetlenie zegarów nie jest dzielone na sektory więc albo wszystko świeci albo nic. powodzenia :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...