Skocz do zawartości

szyszol

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O szyszol

  • Urodziny 03/18/1973

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA GOLD WING 1500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    760634
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pomorze

Osiągnięcia szyszol

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. HONDA GOLD WING 1500 :crossy: - Z PLECAKIEM I ZALADOWANY OKOLO 6l/100km :lalag: - RZADKO SAMEMU I OSTRO :icon_twisted: OKOLO 7l/100km
  2. Siema bracie. :D Od ponad roku jestem szczesliwym posiadaczem :wink: YAMAHY XVZ 1300 ROYALE VENTURE z roku 90. Super sprzet jak dla mnie ale ostrzegam jezeli nie wazysz ze 100 kg to mozesz nie dac sobie z nim rady bo moto wazy 360 kg. Jak jedziesz to jest super sprawa od tankowania do tankowania oboje jadacych nim szczesliwcow wytrzymuje bez klopotow. Motor ma nakulane prawie 90 000 i sie kreci jak ta lala nie jest zbyt ekonomiczny bo spala okolo 7,5 l/100 km ale zauwaz ze z pelnym obciazeniem wazy okolo 600 kg ;) . wiec mysle ze to niewiele jak na ta mase w porownaniu do szlifierek ktore waza 250 kg i tez pala 6l/100 km. Sama jazda to poprostu bajeczka a w szczegolnosci jak jedziesz we dwoje i z zaladowanymi kuframi. Motocykl poprostu plynie. Pompowane pneumatyczne zawieszenie znakomicie spelnia swoja role. Radyjko na "ON" bajera z ukochanym "plecakiem" przez interkom i w droge. :crossy:
  3. Witam Robilem szlif drugiej panewki korbowodowej w ZZR1100. Robil to fachowiec z Poznania (Baranów) i po zakonczeniu roboty zapytalem czy to bedzie chodzic powiedzial: "musi chodzic". Mechanik zlozyl silnik ale powiedzial ze na 100 szlifowanych walow 99 nie chodzi :biggrin: . Odebralem motorek i smigalem jak ta lala (tak jak nowym na dotarciu). Chodzila pieknie. Po 1000 km wymienilem olej i filtr oleju. Docieranie mialo trwac instrukcyjnie 1600 km. Po tym przebiegu zaczalem krecic troche silnik tak jak dawniej przed remontem. Pojechalem na zlot do Debrzna i se mysle ladny pas ladna pogoda a co mi tam przegonie sprzeta troche szybciej niz na drogach publicznych i pojechalem. Bujalem maszyne dosc delikatnie do 8-10 tys obr/min i co??? :eek: silnik znow zaczal stukac tak jak przed szlifem :lapad: . Raptem przejechalem 2500 km i to samo. Wtopilem kupe kasy i nie chodzil Moze w jakichs nisko obrotowych silnikach to chodzi ale w szlifierkach nie polecam :clap: gdybym teraz mial robic to drugi raz to zamowil bym nowy wal i panewki i pewnie bym smigal do dzis :crossy:
  4. ZZR 600 ktora mialem 3 lata temu palila srednio 5 do 6l/100 km ZZR 1100 ktora mialem po ZZR 600 przez 3 lata od 4,9 do nawet 9 l/100 km przy naprawde ostrej jezdzie. A kiedy przednie kolo bylo w gorze to nie pytaj :icon_mrgreen: mysle ze na pasie potrafila spalic od 10 nawet do 15 l/100 km Teraz jestem posiadaczem Yamaha XVZ 1300 Royal Venture i pali okolo 7-8 l/100 km Tak ze wedlug mnie pojemnosc silnika, rodzaj silnika, moc mie ma wiekszego wplywu na spalanie. Najwazniejsze sa potrzeby , wykorzystanie oraz technika jazdy. POZDRO.
  5. Witam wszystkich na forum motocyklistow. Do niedawna bylem szczesliwym posiadaczem Kawasaki ZZR 1100 :( a teraz postanowilem zmienic sprzet z motoru szybkiego turystycznego na klasyczny turystyczny z kuframi to znaczy Yamaha Royal Venture 1300 rocznik 1990 i mam maly problem :icon_mrgreen: : Kiedy silnik osiaga swoja moc i nadal odwijam manetke to w zakresie obrotow okolo 5000 obr/min(i wiecej) zaczynaja rosnac obroty silnika a motocykl nie przyspiesza :( . Jestem mechanikiem samochodowym z zawodu wiec na moje skromne doswiadczenie to wina sprzegla. Prosze o rady na ten temat jak rowniez czy bede mogl zrobic to sobie sam we wlasnym zakresie(wymiana tarcz sprzeglowych) Prosze o fachowe porady na temat sprzegla jak rowniez jakie oleje stosowac w tym sprzecie, skad najlepiej kupowac czesci oraz prosze (jezeli ktos ma) o serwisowke do tego modelu motocykla.Jezeli nie to skad i w jaki sposob moge ja sciagnac. Nie bedzie mnie przez ponad dwa tygodnie na forum tak ze z gory dziekuje za wszystkie rady. Pozdrawiam.
  6. Dziekuje bardzo za informacje o kosztach rozebrania i zlozenia silnika. moze jednak jeszcze ktos wie jak to wyglada dokladniej??? Ostatnio robilem swoje ZZR 1100 i do mojego moto komplet uszczelek silnika to koszt rzedu prawie 600 pln tak ze to pewnie podobnie no nie??? Olej 140 , filtr 30 plyn chlodniczy 50 cos tam do skrzyni i sie nazdiera ladna sumka. dziekuje jeszcze raz za info .
  7. Rozumiem ze ciezko tak oszacowac bez rozbierania ale moze sie ktos orientuje w konkretach np: samo rozebranie i zlozenie siknika , koszt uszczelek robocizna itd. Albo moze ktos mial podobny przypadek w swoim motocyklu??
  8. Witam wszystkich forumowiczow. :P Potrzebyje informacji na temat ceny i kosztow naprawy :clap: wyskakujacego drugiego biegu w motocyklu Yamaha royal wenture 1200 z 84 roku moze ktos wie kto moze to zrobic i za ile??? Podobno to dosc bezawaryjne motocykle pomocy :P
  9. Witam. Mam taki sam problem. Tyle z moja ZZR-A stuka przy przedziale 4-5 tysiecy obrotow pozniej wszystko sie normuje i jest normaknie cicho. Nie chcialem rzucac tego samego tematu wiec bede sledzil Twoj. Moze zna sie ktos na tym i potrafi nam pomoc?
  10. Poprostu mam coraz wiekszy strach i szacunek do motocykli poprzez ich diabelna moc. I to glowny powod dla ktorego chce zmienic motocykl. Slyszalem ze w YAMAHA"H siada pare czesci a wszczegolnosci sprzeglo rozrusznika.
  11. Witam wszystkich. :biggrin: Od kilku juz lat jezdze zygzakami. Na poczatku jezdzilem 600 a teraz 1100. :biggrin: na jakiego czopera mam go zmienic zebym nie zalowal? Powiem tak podoba mi sie DRAG STAR 1100 ale z opinii kolegow motocyklistow wychodzi ze INTRUDER 1400 jest lepszy w utrzymaniu. Doradzcie. :biggrin:
  12. Witam. Jezdzilem zygzakiem przez ponad 2 sezony i troche sie orietowalem w tych sprawach. Z tego co mi wiadomo to ten model nie posiada ABS. :biggrin: Teraz jezdze ZZR 1100 i ten tez nie posiada tego bajeru. a jest o pare lat mlodszy tzn 95. Tak na marginesie to jest do sprzedania :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...