Skocz do zawartości

Jo]{eR

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jo]{eR

  • Urodziny 11/11/1977

Osobiste

  • Motocykl
    KAWASAKI ZXR 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Jo]{eR

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja mam ZXR400H z 89r i powiem Ci, ze tez strasznie mi grzeje silnik. zima jes super ale latem sajgon, tylko ja czuje na prawej nodze i chyba to normalne bo przed i po remoncie jest tak samo a wymienialem pompe wodna bo padla. Pytanie co Ci pokazuje wskaznik temperatury u mnie w te upaly dochodzi max do polowy zakresu wlacza sie wentylator na troche. Tak mam w korkach ale jak tylko zlapie troche prostej temp spada do 2-kreski. Pozdro
  2. Ja już dziś zakładam czarną wstążkę na znak protestu
  3. Już wszystko wiem, dla informacj ta dodatkowa wiązka przewodów, która idzie do prędkościomierza ma jakiś wpływ na pracę silnika bo po zamontowaniu nowych zegarów silnik rozkręcał się tylko do ok 11000obr/min. i tak jakby troszkę słabiej. Niestety musiałem więc wrócić do starych a szkoda bo nowe są owiele ładniejsze i praktyczniejsze. Może da się jakoś przełożyć to urządzenie do nowego prędkościomierza? Pozdrawiam Jo]{eR
  4. Witam Mam ZXR 400 z 1994 roku ale zegary mam ze starszej wersji do 180km/h. Kupiłem nowe z nowszej wersji do 240km/h niby prosta sprawa wyjąć stare wsadzić nowe i po sprawie. W sumie wszystko pasuje: mocowanie, linka, żarówki. Jest tylko jeden problem. Do starego prędkościomierza dochodzą dodatkowo jakieś 3 przewody zakończone kostką oczywiście podświetlenie to oddzielna sprawa i wszystko poza tym pasuje. Więc mam prośbę jeżeli ktoś wie od czego mogą być te przewody i jaki mogą one mieć wpływ na działanie motocykla to proszę o jakieś info. Pozdrawiam Jo]{eR
  5. Dzięki wszystkim Ja też rad posłuchałem i Nową zamontowałem. Jak się chce dobrze i bezpiecznie jeździć i kocha swojego saprzęta to daje się mu wszystko co najlepsze. Tylko szkoda że to co nowe słono kosztuje ale warto było motorek cyka jak marzenie, teraz tyle w niego wsadziłem że już chyba zostaniemy razem forewer :bigrazz: Pozdro wszystkim
  6. Witam Ja także śmigałem i będę śmigął zawsze gdy będzię temp.>0 i nie będzie padać Pozdro dla wszystkich miłośników, którzy jeszcze nie uśpili swych maszyn :bigrazz:
  7. Przecieka przez taki mały otworek, przez który podobno jak cieknie to jest to informacja ze poszło uszczelnienie wewnątrz pompki i żeczywiście po rozebraniu czyli wyciśnięciu wirnika widnieje pęknięcie na porcelanowym pierścieniu który stykając się doczołowo z gumową uszczelką ma za zadanie uszczelniać, bo jest też drugie uszczelninie na drugim końcu wałka ale to zwykły Simering, którego sam mógłbym wymienić
  8. Witam Wszystkich Mam motor na kołkach już od lipca. Jets krok po kroku remontowany i z tydzień temu kiedy już był gotowy do jazdy walnęła pompa, tzn zaczęła przeciekać. Nawet nie zrobiłem kilometra. Tym co kochają jazdę na motorze i nie potrafią sobie wyobrazić sezonu bez niego nie muszę pisać jak się czuję. Nie mogę nigdzie znaleźć używanej i nie wiem gdzie można próbować naprawić. W serwisie mówią, że jest ona nienaprawialna. I rzeczywiście, po rozebraniu nie wygląda to na zbyt proste :) a nowa kosztuje wystarczająco dużo by mi odebrać nadzieję, że chociaż jeden dzień sobie pośmigam i tak już ten motor pochłonął majątek od lipca. Dlatego bardzo proszę o pomoc każdego kto by miał taką używaną na zbyciu lub informację gdzie mógłbym naprawić w Warszawie lub okolicach. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich miłośników. Jo]{eR :)
  9. " próbowałeś szukac w sklepach motocyklowych lub serwisach ? napewno jest ona do kupienia szczególnie w takim miescie jak wawa" No niestety nie jest dostępna. Próbowałem wszędzie gdzie się tylko da, we wszystkich serwisach, Larssonie, Car serwisie, itp. i nic. Kiedyś mieli taką w Kawasaki, lecz teraz nawet na zamówienie jest niedostępna :)
  10. Witam Mam ZXR 400 z 1994. Lecz owiewki są jak w pierwszych modelach z 89r. Czyli z dwoma okrągłymi reflektorami i właśnie one spędzają mi sen z powiek. Niedawno przepaliła mi się w jednym z nich żarówka, na pierwszy rzut oka wygląda ona jak zwykła H4 lecz niestety jest to żarówka ME STANLEY HALOGEN 14-0180 12V60/35W. Wygląda prawie identycznie jak H4 lecz nie da się jej zastąpić gdyż blaszki bazujące żarówkę są rozstawione pod innym kątem niż w zwykłej H4 i ponadto H4 są tylko 60/55W nie wiem czy elektryka wytrzymała by mi to większe obciążenie na krótkich i czy sam reflektor by mi wytrzymał większą temperaturę. Udało mi się przerobić zwykłą H4 tak że wchodzi w reflektor i punkt świecenia znajduje się na właściwej ogniskowej lecz nie wiem czy jak pisałem powyżej wytrzyma elektryka i reflektor więc jeżeli ktoś mógłby mi coś doradzić w tej kwestii lub miał do sprzedania oryginalną żarówkę to z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Jo]{eR ZXR 400
×
×
  • Dodaj nową pozycję...