Skocz do zawartości

wookie23

Forumowicze
  • Postów

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wookie23

  • Urodziny 03/23/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Dt 125 2003
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6731113
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Okolice Koszalina

Osiągnięcia wookie23

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Ooo to akurat nawiazanie do tematu. Bo ja mam własnie z tym problem. Chciałbym zdjąc tą blokade, ktora przy 90 zamyka licznik i spada do 80 i tak w kółko. Tylko jest problem. Mam dt z 2003r i ona nie ma tego modułu pod bakiem tylko jest przykrecomna do zbiornika z olejem. Ktoś sie już czyms takim zajmował? Albo wystarczy odpowiedznie kabelki dac do uziemienia i obejdziemy jakoś tą blokade? Po 2: Chciałbym wypatroszyć wydech... Pytanie. Czy wypatroszyć i tak go zostawić? Czy wsadzić do niego rurkę z watą? Prosiłbym o wyrozumiałość bo na tej wyszukiwarce forum można usnąć. Trzeba czekać 30 sekund od wyszukiwania i jest strasznie niedokładna.
  2. Dziwne bo wymieniałem świece 4 dni temu. No cóż zobacze na starej... odstęp 0,9 cm ale hmmm czego? Bo nie bardzo wiem o co chodzi.
  3. Z regóły jeste to gdzieś ok 6 tyś... W tych okolicach. Zwolnie chwilke odczekam i dalej dzida. Więc wydaje mi się chyba chodzi o to że bierze całe paliwo z gaźnika i jak po tej przerwie znowu weźmie to wszystko ok. Gaźnik wyczyszczony teraz zabieram sie za bak. To musi być paliwo... Eh.. Mam iglice na 3 ząbku może jeszcze ją podnieść? Pływak paliwa odgiąć w dół czy w góre? Eh. Bo jak odegniesz bardziej w dół to on za sobą coś ciągnie (ale co to nie wiem, dawke paliwa?)... Pomóżcie... Bo ładnie chodzi tylko coś mu jeszcze dolega.
  4. Mam pytanie: Wydaje mi sie że moto dostaje za mało paliwa na wysokich obrotach i nagle zamiast jechać buczy i zwania. Myśle że to przez pływak. Ale w którą strone go odgiąć? Aaa i jeszcze jedno. Są tam takie blaszki aby paliwo sie chyba za szybko nie wlewało... Jak je zdejme nic sie nie stanie?
  5. Jak bedzie czegos za dużo w gaźniku to wyleci jakimś wężykiem. Przez jaki dozownik? Zobacz sobie jak odchodzi rurka z baku i dojdziesz do gaźnika. No nie wiem o co ci chodzi w tej chwili wiec to przyszło mi tylko na myśl.
  6. Jeżeli wychodzą z gaźnika to niech sobie wiszą... Nic z nimi nie rób. Moje pytanie: W dt125 jest coś takiego jak przekrecisz kluczyk jest dzwiek eeeee (i powrotyny) eeeee... Wydostaje sie to z silniczka który reguluje hmmmm średnice wylotu spalin... Tzn Chyba wiadomo o co chodzi... No nie wiem jak to wytłumaczyć. Jest to z lewej strony moto. Jak gdyby zawór: Power Wazle czy coś takiego po niemiecku. Pytanie. Czy jak wyłącze ten silniczek (bo on zmniejsza i swiększa prześwit na wyjśćiu spalin) to sie nic nie stanie i moto bedzie ładnie chodzić?
  7. Tez mialem dzisiaj podobny problem. Wybralem sie na moto jako ze cieplo jest 2 stopnie Celsjusza. No i jade na stacje po benzynke i cos mi bylo ziomno w twarz... Przypomnialem sobie ze mam kominiare;) Szybki nawrot do domu. Szukalem jej chyba 20 minut no ale bylo warto. Nie czulem w ogole zimna (no moze tylko nosek ale przyzylem) Wiec na zimowe wyjazdy zaopatrzcie sie w kominiarki;)
  8. Niestety tylko jedno zdjecie, ale za to jakie;) Morze Baltyckie uuuu. Mielno (chyba kazdy wie o co chodzi) <jupi> http://bikepics.com/pictures/1117986/
  9. Hmmm mam patrzec na twoja 200? heh. Nie no teraz tylko trzeba znaleźć sponsora. Hmmm... P.S. ucek twój avatar mnie powala... Jest po prostu: na maxa joł i w ogóle w ogóle, świetny! :icon_mrgreen:
  10. Chodzi mo o rocznik 2003, 2004. To co mi lepiej doradzacie?
  11. Brak mozliwosci zarejstrowania a to jest u mnie wazne. Bo uwazam ze to bedzie najodpowiedniejszy motocykl dla mnie.
  12. A czyli widze mam sobie dac spokoj... Kurde ciezka na naszym rynku z dobrymi maszynami w rozsadnej cenie. Czy bede zmuszony jechac do niemiec? Bo wiadomo polak potrafi. Jak koles jedzie z silikonem to ja nawet nie chcem sobie wyobrazac co z nim robil... Mozecie mi cos polecic? Oczywiscie ktm 250f koniecznie exc
  13. Hmmm... no jak by ci to tu powiedziec. Wlasciwie to sam odpowiedziales sobie na pytanie hehe P.S.Wybaczcie moj zastoj na forum ale no tak nie mam czasu na moj motorek;( Ta szkola mnie wykonczy... No dobrze koniec juz tego. P.S.2 Ale jak to fajnie widziec jak moj temat jest prawie na gorze;) http://moto.allegro.pl/item276489696__ktm_...odel_2004_.html Co powiecie mi o ty motocyklu? Bo wydaje sie byc interesujacy.
  14. Nigdzie nie znalazłem więc pisze tu. Mam problem z moim dt wyczyściłem gaźnik i filt powietrza i nie ma takiej mocy jak miał kiedyś... Mysle że to może być spowodowane tymi zaworami ale nie bardzo wiem jak sie je rególuje. Czy dam rade wyrególować je sam czy to wymaga jakiś specjalnych znojomości silnika? Jeżeli nie to prosze o mały instruktarz...
  15. Z tego kontekstu wynika że to jest do mnie kierowane. No chyba że sie myle. Ale jak by co to mam na imie Łukasz;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...