Skocz do zawartości

dwaPe

Forumowicze
  • Postów

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dwaPe

  • Urodziny 11/03/1964

Osobiste

  • Motocykl
    Virago XV 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    749392
  • Strona www
    http://wrm.org.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gliwice - WRM

Osiągnięcia dwaPe

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. informacja odnośnie noclegów UWAGA Osoby, które nie lubią spać pod namiotem, mają możliwość indywidualnego wynajęcia pokoju w hotelu na terenie ośrodka. Szczegóły i ewentualna rezerwacja bezpośrednio w ośrodku, pod numerem telefonu 032 233 23 48
  2. Z powodu awarii :flesje: od soboty jest utrudniony dostęp do naszej strony http://wrm.org.pl w przypadku problemów z wyświetleniem strony prosimy o skorzystanie z alternatywnego adresu http://www.wrm.in5.pl Sytuacja w ciągu kilku dni powinna wrócić do normy. Przepraszamy za utrudnienia. PS pod tymczasowym adresem nie działa księga gości, forum i galeria :clap:
  3. Dziś dorzuciłem trochę nowych zdjęć, więc warto znowu zajrzeć. galeria :)
  4. dwaPe

    Hoss Boss

    A ta Pani to chyba nawet połowy kwintala nie ma :biggrin: http://www.youtube.com/watch?v=6933-GkU68E...related&search=
  5. ta tulejka, którą widać to jest podobna do silentblock-a czyli dwa stalowe pierścienie i w środku guma , a wałek to raczej w tej tulejce się nie obraca to na nim kręcą się zębatki w tulejkach ślizgowych tu jest to dokładniej pokazane http://www.ravensroads.com/index.php/?p=624
  6. Cześć! Czy ktoś wie co jest za tą tulejką ? http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C05%5C30...916106-full.jpg Po wyjęciu wałka w głębi za tulejką jest jakby jakaś blaszka chyba okrągła. Wsadziłem palec w ten otwór i okazało się, że blaszka jest luźna i można nią osiowo pokręcić, a gdy się to robi słychać wtedy takie cykanie. Wygląda na to że to znajduje się w komorze korbowej, ale może się mylę. Nie mogę nigdzie znaleźć zdjęcia lewej połówki karteru z wyjętym wałem żeby zobaczyć co tam jest. W serwisówce nic na ten temat nie znalazłem. Może ktoś z Was rozpoławiał taki silnik i pamięta co tam jest ?
  7. Z przewinięcie zapłaciłem 200 zł. Nic nie trzeba wyważać bo uzwojenie jest tylko na stojanie, który jak sama nazwa wskazuje stoi :banghead: (kręci się tylko magnes)
  8. Dzięki za uświadomienie Czyli jeśli dobrze rozumuję to w moim przypadku jako pierwszy raczej strzelił regler, a efektem było przegrzanie i zwarcie uzwojeń w jednej fazie stojana alternatora. Mam tylko nadzieję że przez chwilowe odpalenie na tym zdechłym regulatorze nie zwaliłem ponownie stojana ?
  9. Miałem zbyt niskie ładowanie około 13V. Pomierzyłem fazy na alternatorze i wyszło, że na dwóch jest po 30 V, a na jednym 12 V. Wniosek jasny, stojan do przewinięcia. Dziś wsadziłem przewinięty i teraz na wszystkich fazach jest po 30 V, a na wyjściu z reglera niecałe 13 V. Wniosek: regulator też padnięty. :icon_mrgreen: Ciekawi mnie tylko czy to przypadek czy zależność, że jeśli jedno pada to i drugie też i jeśli tak to które padło pierwsze ?
  10. Jak ostatnio robiłem poprawki na przednim błotniku i też mi jakieś drobne syfki wyszły. Zrobiłem tak jak poprzednicy pisali, czyli papier gradacji 2000 duuuuużo czystej wody i delikatne ruchy aby tylko wyrównać te wystające syfki (uważać na kantach bo tam najłatwiej przedobrzyć). Następnie pasta polerska i polerka do bólu. Ja użyłem akurat najtańszej chyba, czyli automax. Bardzo dobrą, ale drogą pastą jest Comandant (nie wiem czy tak się pisze) . Jest chyba na bazie amoniaku i lekko spulchnia wierzchnią warstwę lakieru dlatego lepiej się poleruje. Nie nadaje się do lakierów słabych np. tych w spray-u.
  11. dwaPe

    Mam JĄ!!!!!!!!!!!!!!!

    Dołączam się do gratulacji. :D Co do odpalania to jak już napisali wcześniej posiadacze virago: jeśli zimno to ssanie na full i bez gazu, a jak zalejesz to świece do suszenia.
  12. Jedzie ktoś z Gliwic lub okolicy do Kletna ? :buttrock:
  13. Zboczę trochę z tematu i ... Jeśli mogę zapytać, to czemu zmieniałeś lakier ? Nie widziałem Twojego motoru na żywo, ale sądząc ze zdjęć to wyglądał jak nowy, czyżby znudziło Ci sie oryginalne malowanie? Ja w tym roku malowałem ramę (starość nie radość) i w zasadzie to blachy też powinienem, ale kaski brakło. A tak na marginesie ile kosztowało lakierowanie?
  14. faktycznie wczoraj w nocy post jeszcze był, a dziś go wcięło. Jakieś fatum ciąży nad forum, niektóre posty znikają, a inne znowu pojawiają się kilkakrotnie. :icon_mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...