Skocz do zawartości

PITER II

Forumowicze
  • Postów

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PITER II

  • Urodziny 04/26/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Bandziorek 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piotrków Tryb.

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia PITER II

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Należy Ci się za części tyle co kosztują nowe+robocizna,możesz iść do autoryzowanego serwisu i zrobić kosztorys na naprawę ile wycenią tyle musi firma ubezpieczeniowa zapłacić. A co do tego że nie masz czym jeździć,to wypożyczasz auto i na czas naprawy Twojego auta, bądź wypłacenia odszkodowania jeździsz autem z wypożyczalni i koszty pokrywa ubezpieczyciel sprawcy z jego OC. Takie prawo poszkodowanych!!!
  2. Jak w tytule. Więcej informacji w ogłoszeniu. Cena oczywiście do małej negocjacji. Naprawdę warto. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1841639 Pozdrawiam
  3. Kolego z tego co slyszalem to do 10 dni pobytu w Chorwacji paszport jest nie potrzebny.
  4. Dzieki bardzo za informacje, teraz tylko rozbiórka, naprawa i dalej jazda. Pozdrawiam
  5. Tak jak w temacie, po odpaleniu motorka kopajka wraca na swoje miejsce lecz przy wyższych obrotach jak i podczas jazdy wydobywa się zgrzyt ze skrzyni jakby starter w ogóle nie odbił. Wcześniej było ok ale wczoraj wymieniłem olej w skrzyni i tak sie zaczęło dziać, może wina oleju?? Wlałem orlenowskiego hipolu 80W90. Już różne cuda wyczyniałem (kopanie na biegu, przepychanie na biegu) i nic. Proszę pomóżcie jutro zlot w Kole a tu moto mówi NIE.
  6. A czy motocykle nie mają żadnych usprawnień? Np. spotrowy wydech, filtr powietrza? To też może mieć wpły na osiągi i to duży.
  7. Michelin raczej sie nie myli. Miałem tak samo z pzrednią oponą w gsx 750, też myslałem ze jest źle założona, lecz moje obawy rozwiał pewien wulkanizator. Jeżeli strzałka wskazuje kierunek do przodu to wszystko jest ok i możesz latać. Pozdrawiam
  8. Witam. Ja tak miałem w Africe Twin. Po wycięciu tych zwężek motocykla nabrał pełnej mocy czyli 60KM. Poprawilo mi to osiągi (ale nie wiele) lecz spalanie też o literek skoczyło do góry. Zobacz w papierach ile KM ma wbite jeżeli jest niewielka róznica pomiędzy tym co ma a tym co powinien mieć to zostaw tak jak jest. A zawsze będziesz mógł to póżniej usunąć.
  9. Osobiście polecam B12, sam takiego posiadam, używam przewaznie do turystyki jak i śmigania po ulicach miasta. Jeżdziłem kolegi Thunderac'em i nigdy bym się nie zamienił. Pozycja za bardzo sportowa, mniejszy skręt podczas zawracania (co jest uciążliwe podczas manewrów parkingowych). Ale wybór należy do Ciebie. Powodzenia
  10. Witam. Ja niedawno wróciłem z Rumuni i mam taką sprawe: zostało nam ze znajomymi łącznie ok. 650lei (jakieś 750zł). Daliśmy du..y i nie wymieniliśmy na granicy Rumuńsko-Węgierskiej na nasze pieniądze a na innych granicach już nie chcieli. Gdyby ktoś chciał to moge odsprzedać, napewno są dobre (z banku rumunskiego). Jak coś to piszcie [email protected] Fajnie macie że to przed wami mi już zostały tylko wspomnienia ale za to piękne. pozdrawiam
  11. PITER II

    Rumunia

    Sory że nie odpisywałem ale troszke mnie nie było. My też zmienilismy plany i lecimy 14 lipca w dwa motorki i trzy osoby. Planujemy po 6 rano wyruszyć i dotrzeć jak najdalej a najlepiej już na Rumunie. Jeżeli jesteście zdecydowani pisz na meila i podaj swoj numer telefonu to oddzwonie i sie dogadamy. [email protected]
  12. Sprawdż czy przewod nie stracił swoich wlaściwości i czy nie rozszerza się po naciśnięciu klamki. Kolega tak miał w transalpie. Wymiana na stalowy mu pomogła.
  13. Witam. Miałem taki problem lecz ze szpilką od wydechu. Postaraj się najbardziej centralnie w g śrubie wywiercić dziurke i zakup sobie wykrętaki (taka jakby śruba z odwrotnym gwintem, jak ją wkręcasz to pęknięta śruba będzie się wykręcać). Tylko nie kupuj najtańszych ponieważ są słabe i się rozlecą. Powodzenia
  14. Wielki dzięki Pietroni. Dyferek i tak chciałem zakupić a raczej zamienić moją ósemkę na dziewiątkę ale jak ustawie tak jak mówisz to tylko tryby przerzuce. Jeszcze raz dzięki
  15. Właśnie najprawdopodobniej kąt pracy jest nie taki, wałek z dyfrem opada w dół o jakieś 4-5 cm co do poziomu silnika przy skręconych amortyzatorach. Macie jakiś pomyśł jak temu zapobiec?? Jutro znów kupie dwa nowe sprzęgła wrzuce w kosz i :notworthy: .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...