Skocz do zawartości

premislauss

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O premislauss

  • Urodziny 03/07/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TDR 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ogrodzieniec

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia premislauss

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. moze tak byc bo najwyraźniej tłok z lipnych materiałów ;/ chyba musisz poszukac nowego tłoka, tylko nie za 80zł, tylko z tej wyższej półki ;) pozdro! albo daj do innego mechanika, ktory bedzie wiedzial o co chodzi
  2. no to co radzicie zrobic? Sprobuje moze jeszzce odlaczyk kabelki id biegow, jak luz jest to moze impulsu nie dostanie, zobacze a jak nie to co zrobic z cdi?
  3. jest taka sprawa ze z zaworem zrobilem tak jak pisaliście i z wydechem i faktycznie moc ma na 3 biegu kolo mi mieli ale jak na 4 jade ok 100km/h przy 11tys. obrotow i wlaczam 5 to moment ja "odcina" i spada na 5/6 tys obrotow i to samo na 6 i jedzie ledwo 80km/h. do 4 rozpedza sie super, wkreca na 12 tys obrotow ale jak tylko wlacze 5 lub 6 to ja odcina. rocznik 1997, aha, obrotomierz na linke. prosze o konkretne informacje co z tym zrobic i z gory wielki dzieki pozdro!
  4. było wiele tematów na ten temat, poszukaj sobie. myśle ze jeszcze ostatecznie mozesz przejsc tylko pamietaj o zwiekszonym dawkowaniu oleju na dotarciu! pozdr
  5. to z magneta wychodza kable?! :biggrin: a ja myslałem ze z cewek. -dobre :biggrin: i radze Ci nie zabieraj sie za tą elektryke skoro tyle o niej wiesz :biggrin: lepiej oddaj to komus kto wie o co chodzi. odrzałuj kasy ale bedziesz miał jak potrzeba. pozdr
  6. Ludzie! jak ma słaba iskre to przyczyna tkwi w cewce zasilającej. z tego co piszesz wychodzi mi na to ze po prostu cewka zasilająca (ta w silniku) sie przegrzała i padła opornośc. tak wiec musisz wymienic cewke lub ją na nowo nawinąc. przy przegrzaniu cewki najczesciej pada modoł. miałem tak w NS-1-nie wkrecała sie na obroty, w DTce nie paliła i ostatnio w NSrce i zawsze to było to! sprawdz :biggrin: pozdr mowie z góry ze to wysoki koszt :biggrin:
  7. na układzie elektronicznym świeca powinna miec do 1mm iskre. ja po nowej cewce w NSRce i module mam przerwe 0,75 i śmiga pięknie. przed remontem jeżdziła tylko jak miała 0,2mm przerwy wiec Twoje 0,4 przerwy oznacza o zblizającym sie przegrzaniu cewki... pozdr
  8. zgadzam sie z Rafciem. kup nową lub uzywana, lecz pewna to bedzie najlepsze rozwiazanie. :biggrin:
  9. napisałem Ci juz to w innym temacie. :biggrin: siadła cewka zapłonowa (przegrzana) i najprawdopodobniej moduł (droższa sprawa) pozdr.
  10. zgadzam sie z kolegami :biggrin: 12tys. odblokowana 7-9 tys zablokowana. pozdr
  11. jesli ja odłaczyłes to trzeba było zrobić obieg oleju zeby cały czas w pompie był olej. poszukaj ile moze nowa kosztować i czy sie opłaca regeneracja. to juz sprawa kosztów.
  12. :biggrin: dobrze to znam-w NS-1 ciagle mi żarówke paliło w tylnej lapmie i w koncu sie wkurzyłem i załozyłem 24V i grało :biggrin: sprawdz żarówke, nastepnie styki, przewody czy nigdzie uszkodzen nie maja, a co do stopu to tez automat mogł pasc. łańcuch powinieneś tak naciągnąc, ze gdy siedzisz na motorze to luz góra-dól łancucha wynosi ok 1.5cm. pamietaj ze gdy siadasz na TZRke napietosc łańcucha sie zmienia. pozdr
  13. Skoro mówisz ze chodziła długo bez oleju to zatarłeś ja i chyba musisz nowej poszukac :biggrin: nie widac na zewnatrz ale w głebi przyczyna siedzi :biggrin: pozdr
  14. moim zdaniem to raczej cos z elektronika jest... ale kto wie :biggrin: napisz pozniej co było przyczyna...
  15. ani nie swieca, ani blokada na module. taki problem miałem kiedyś w NS-1 że sie wkrecała na 4 tys. obrotów, a pozniej przerywala i gasła, a paliła normolnie.Okazało sie ze była cewka zaplanowa (w silniku) przegrzana (straciła swa opornosc) i siadł modół... została od nowa nawinieta oraz wymieniłem modul i wkrecała sie bez problemu na 12 tys. wiec musisz szukac cos w tym kierunku. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...