Skocz do zawartości

GRUCU

Forumowicze
  • Postów

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O GRUCU

  • Urodziny 07/08/1976

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CJ250T
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sulejówek k/W-wy

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia GRUCU

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nie obraźcie się chłopaki, ale powiedzcie, dlaczego w 99% takich obrazków głowną rolę gra przecinak!? Rzadko się spotyka klasyka lub jakiegoś cruisera w takich okolicznościach. Ta pierwsza śmierć motocyklisty w tym sezonie to faktycznie w Łomiankach. To ostatnia przejażdżka miała być, bo motocykl był wystawiony na sprzedaż. Przesiadał się Marcin na samochód. A "gazeta" Super Express obsmarowała go jak ostatniego psa. NIe twierdze, ze był bez winy, ale sam wiecie jak "kierowcy" samochodów w tym kraju jeżdżą. Mają w dupie samochody, więc co dopiero motocykle.
  2. Witam Dziasiaj zginął w wypadku motocyklowym Marcin Kot lat 23. Oby jak najwięcej rozsądku i jak najmniej takich zdarzeń. Paweł :biggrin:
  3. jeśli nie liczymy motorynek i simsonów, to MZ150, później Yamaha 125 i Honda CB250 z 1979r. Teraz powrót do motocykli i zacząłem od staruszki Hondy CJ250T i na chwilę obecną starczy. jeśli nie liczymy motorynek i simsonów, to MZ150, później Yamaha 125 i Honda CB250 z 1979r. Teraz powrót do motocykli i zacząłem od staruszki Hondy CJ250T i na chwilę obecną starczy.
  4. w Poznaniu niestety nie. A Larsson ma drogo?
  5. Wszystko pięknie Panowie, ale powiedzcie gdzie i jaki olej kupić? byle jaki hydrauliczny? U mnie - a może tylko mi się wydaje - przednie lagi słabo pracują. Oczywiscie jak się wieszam na kierownicy to pracują cacy, ale podczas jazdy mam wrażenie jakby nie działało to tak jak powinno. Moze zbyt wiele wymagam, bo to lekki motocykl, a ja bym chciał troszkę komfortu :D i malinowo jak w harasiu nie będzie :) Ale może mozna to jakoś zmienić po przez wymianę oleju na nowy - świeży i rzadki ? Tylko jaki?
  6. zdecysowanie DENSO. NGK spadła ostatnio na pysk z jakością.
  7. kupie alternator do honda cj250t (silnik jak w cb250). może ktoś jest w posiadaniu i chce bardzo mi sprzedać? info proszę słać na: [email protected]
  8. mam pytanie jeszcze jedno.... czy do mojej hondy będzie pasował regulator na trzy wyjścia z Java Delux? mam możliwośc kupienia tego urządzenia za 50-60zł
  9. albo po prostu muszę znależć oryginalny. Chyba, że tak czy siak mnie czeka przeróbka. Co do chu*a elektryka to raczej problem w tym, ze mnie olał bo za mała kasa dla niego to była, zeby sobie dupe tym zawracać. Szczerze powiem, że cienki jestem zajebiście jeśli chodzi o elektrykę. Jesli nie znajdę tego regulatora, to się wtedy zdecyduje, ale zaprowadzę do "motocyklowego" elektryka motocykl z diagramem itp piedołami. Bo te szopki nie mogą się dziać tylko przez akumulator, prawda? To się stało nagle powiem szczerze. Ładowanie jest ale za niskie tzn 12,2V Faktycznie według serwisówki ładowanie powinno byc na poziomie 14,5-15V Nic. Dziekuję za poświęcenie czasu. Jeśli nie znajdę tego cholernego regulatora - ma facet w W.Brytanii jeden :o) to poproszę o pomoc w przeróbce. Acha, jeszcze jedno. Mój motocykl nie jest wyposazony w rozrusznik. Palony jest tylko z kopa.
  10. z pokrywy alternatora/pradnicy wychodzą trzy przewody. Do regulatora dochodzą też 3 przewody. diagram oraz zdjęcie regulatora mogę przesłać mailem, ponieważ nie mam własnej strony www. Instalacja nie jest pogibana, ponieważ na diagramie do regulatora dochodzą trzy kable i nie chce być inaczej. poprawka. spod pokrywy wychodzą cztery przewody, to regulatora idą trzey. link do zdjęcia z diagramem http://img226.imageshack.us/my.php?image=diagramze0.jpg
  11. to nie alternator. poza tym u mnie wychodzą trzy kable spod pokrywy. W regulatorze są tylko 3 i jeden to masa. Niegdzie niczego nie mogę dobra. Szlak mnie trafia :buttrock:
  12. dobrze wrzuce. a częsci nie masz do hondzi 250 z 1979r? poszukuje regulatora napięcia prądnicy... będę wdzieczny za info
  13. mam zeskanowaną książkę napraw do Honda modele 250&360ccm dwucylindrowe z lat 74-77r. Jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę przesłac mailem pliki w formacie PDF.
  14. Pojechałem do elektryka. zdjęlismy pokrywę prądnicy/alternatora. Stwierdził gościu, ze dwie z sześciu cewek wyglądają jakby były przegrzane. Przy zgaszonym siniku srawdził oporność i były zdecydowanie różne wartości(połowe wartości miała jedna z trzech. Dwie pozostałe miały równą wartość - nie pamiętam jaką). Przy uruchomionym silniku na wszystkich trzech przewodach jest równa oporność i najciekawsze jest to, ze ładowanie jest praktycznie na wyjściu 30V !!! No ale przy podłączonym regulatorze i przy samym akumulatorze jest już jedyne 12V. Po włączeniu świateł, migaczy itp urządzeń ładowanie jest jedynie na poziomie 10,5-11V obojętne przy jakich obrotach silnika. Elektryk stwierdził, że to regulator napiecia padl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...