Pozwole sobie tu wkleić coś na temat regulacji przedniego amorka.Dostałem to w mailu od jednego z użytkownika tego forum.Mam nadzieję, że nie bedzie miał mi tego za złe. "......czyli do czego sa te srubki na gorze amortyzatora. Śrubka, ktora jest na srodku sluzy do regulacji zawieszenia. Podczas przekrecania jej wyczuwalne (a nawet powinno byc slyszalne) klikanie, co pol obrotu tej srubki. To klikanie jest dla orientacji, aby drugi amortyzator ustawic (przekrecic) o tyle samo klikow. Ta srobka sluzy do ustawiania dobicia zawieszenia (tzn do ustawienia predkosci zejscia amortyzatora). Przekrecanie w strone "H", czyli "Hard" (ang. twarde) powoduje ze amortyzator bedzie schodzil wolniej. Bedzie ciezej chodzil. Ustawienie w strone "S" ("Soft") spowoduje ze amor latwiej bedzie sie chowal (np przejezdzajac przez jakis kamien, albo ladujac po skoku). Jezeli jestes amatorem to polecam bardziej kierowac sie na Soft. Tymbardziej jezeli bedziesz jezdziel wiecej po lasach niz po torze. Zawsze jest tak ze motory Enduro sa bardziej miekkie i takze ustawiane, bo do lasu tak ma byc (dlatego ze jezeli najedziesz na jakis wielki kamol, lezacy w trawie, ktorego nie widac, to zawieszenie latwiej go "połknie") Tor jest bardziej przewidywalny wiec zawiecha moze byc twardsza, a poza tym na torze sa spore skoki ktore trzeba zamortyzowac. Taką samą srubke znajdziesz od dolu amortyzatora (czesto jest zablocona) Ona dziala w identyczny sposob, tyle tylko ze sluzy do "odbicia" amortyzatora, czyli reguluje predkosc powrotu kola. Zapewnia to progresję kola. Tutaj przychylalbym sie dla Ciebie, bardziej w strone Hard. Wtedy kolo bedzie mniej "dociskalo" do podloza. Ustawienie na Soft spowduje ze kolo maksymalnie bedzie trzymalo przyczepnosc, ale powoduje to rowniez wbijanie sie kola w kazda dziure. Czesto skutkuje to mocnym przenoszeniem nierownosci na kierownice i w konsekwencji bolące ręce. Lepiej ustawic berdziej na Hard, bo kolo wcale nie musi wjezdzac w kazda dziure. Lepiej jak przeleci "po łebkach" Regulowanie przedniego zawieszenia wymaga dobrego poziomu oleju! Poza tym to czesto regulowanie moze wydawac sie niewyczuwalne (nie przynosic zadnych efektow). Najlepiej jezdzic ta sama trasa non stop i zmieniac sobie ustawienia. Mimo to bardziej odczywalne jest ustawianie tylnego zawieszenia." Podziękowania dla Adama.