Skocz do zawartości

czyzyk

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nisko

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia czyzyk

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Treść ogłoszenia jest taka: Ogłoszenie prywatne. Witam Serdecznie, mam do sprzedania motocykl Suzuki GSX-R 1000 k3 K4 z 2003 roku Salon PL. Suzuki jest w stanie idealnym zarówno pod względem technicznym jak i wizualnym. Jestem drugim właścicielem, Suzuki posiadam od 4lat, jest w stanie bardzo dobrym. Silnik pali na dotyk, pracuje równo i chicho, zalany jest olejem Jak wiadomo silnik te cechuje niezawodność, dynamika oraz ekonomia. Średnie spalanie mieści się w granicach 8L/100km. Technicznie Suzuki sprawuje się wzorowo, wszystkie wymiany robione na czas. Motocykl w trakcie jazdy nawet przy rozwijaniu większych prędkości prowadzi się bez zarzutu, jedzie prosto i lekko. Aspekt wizualny motocykla prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Motor jes w 100% w oryginale, nosi niewielkie ślady użytkowania. Stan ogumienia jest bardzo dobry. Ostatnio wymieniłem: olej Motul 300V napęd DID filtry Dodatki: wydech Akrapovic amortyzator skrętu ARROW Do Suzuki posiadam dwa komplety oryginalnych kluczyków wraz z alarmem Na te chwilę motocykl nie wymaga żadnego nakładu finansowego. Świeżo po przeglądzie. OC ważne do 04.2017 Więcej informacji chętnie udzielę telefonicznie Serdecznie zachęcam do obejrzenia motoru, gdyż opis faktycznie jest z godny z prawdą. Pozdrawiam Łukasz. Adres sprzedającego krętacza: Kilińskiego 85, Łódź (prowadzi wulkanizację). Teraz realia Krętacz wiedział że jedziemy w trasę 4 godziny w jedną stronę i że oczekuję, że stan jest taki jak w ogłoszeniu. Potwierdził opis, dodał jedynie przez telefon że wycieka jedna laga, a reszta jak w ogłoszeniu. Motocykl ZANIEDBANY -przyjeżdzamy, sprzedający jest w sklepie po akumulator, nie udaje mu się znaleźć i zakłada niepasujący na klemy inny akumulator na wcisk aby było (akumulator do wymiany) -parafrazując sprzedawcę: aspekt wizualny motocykla prezentuje się zdecydowanie gorzej niż na zdjęciach -brakuje dwa plastikowe nity pod wspornikiem siedzenia, oraz dwa kolejne pod przednią czachą, przez co plastiki są luźne - najważniejsze - MAŁO OLEJU! olej widoczny w okienku dopiero po przechyleniu motocykla na prawo (!!!) (wymieniony podobno rok temu lub dwa sprzedający nie pamięta!) -tarcza hamulcowa przód prawa i koło całe ZALANE (dosłownie ociekające) olejem z lag i widać że tak był JEŻDŻONY bo olej cały po owiewkach rozpryskany -opony - praktycznie ZERO - do natychmiastowej wymiany -dźwignia zmiany biegów WYGIĘTA (przez co bardziej pochylona) i zreperowana ŚRUBĄ (aby było) - sprzedający rzekomo twierdzi że dźwignię ma na wymianę bo kupił, dopytuję aby pokazał, przynosi i jest to dźwignia w ogóle nie do tego motocykla (niepasująca) - ŚCIEMA -przegląd do 05.2016 (BRAK) - kolejna ŚCIEMA -sprzedający twierdzi że ogłoszenie pisała jego dziewczyna i to dlatego (RĘCE OPADAJĄ) -alarm - NIE MA - jest jakiś pseudo alarm - na ruch w ogóle nie działa; wkładasz kluczyk do stacyjki na uzbrojonym, przekręcasz i wyje, po co taki alarm który działa PO PRZEKRĘCENIU kluczyka (?!) -brzydko położony silikon od prawej strony (sprzęgło wymieniane (?), przez jakiegoś pseudo mechanika (?) ) -regulacja linki sprzęgła wyciągnięta praktycznie do końca, a samo sprzęgło chodzi bardzo ciężko -tłumik mocno przebarwiony (musiał dostawać w piz....) Z pozytywów to: napęd nowy na DID ZVMX, OC ważne do 04.2017, tarcze hamulcowe oryginalne, owiewki raczej też, nie połamane. Sprzedający zszedł na 10.000 ta cena jest może i OK ale ja szukałem motocykla w idealnym stanie a nie do roboty. Do sprawdzenia to sprzęgło i modlić się aby panewki były całe przez jeżdżenie z takim stanem oleju. Krętacz oczywiście ani myślał zwrócić za paliwo ale do tego trzeba mieć honor i słowo. Zdjęcia koła i tarczy już po intensywnym wycieraniu.
  2. Niższa ciepłota = więcej ciepła zatrzymuje = świeca cieplejsza, czyli na odwrót, zimniejsze to już tylko 31. Co do IU27A to można w ostateczności zastosować zamiast IU27 (tylko trochę inna budowa elektrody masowej), natomiast IUH27 to typowo "hodnowska" świeca, literka H oznacza że gwint świecy jest do połowy.
  3. Rozumiem. Co do tyłu, nie doświadczyłem wyczuwalnej różnicy między zimnymi a ciepłymi. Przez pewien czas używałem klocków z domieszką kevlaru z przodu i było podobnie na zimnych i ciepłych. Może masz na myśli klocki ze spieków węglowych (np. SBS Dual Carbon)? Te potrzebują wygrzania.
  4. EBC z serii HH to klocki sintermetalowe, a nie kevlarowe. O jakich klockach kevlarowych piszesz? Czy używałeś jakichś klocków kevlarowych które wymagały rozgrzania?
  5. Tworzę temat, gdyż ostatnio bardzo pozytywnie zostałem zaskoczony jakością klocków NHC (wersja CU1 czyli wzmocnione - sintered) Użytkowałem wcześniej EBC w wersji HH w GSXR 750 SRAD '96, później miałem te klocki w aktualnym GSXR 1000 K2. Jakość hamowania, powiedzmy przyzwoita. Mankamentem było to, że potrzebowały rozgrzania gdyż zimne lubiły szarpać. Kilka dni temu założyłem do gixxera klocki NHC sintered. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to, że hamulce od razu hamują. Ale w sensie, że nie potrzebowały rozgrzania. Co do jakości hamowania to osobiście postawiłbym je ciut wyżej niż (rozgrzane) EBC HH. Hamulec jest bardzo dobrze wyczuwalny, siła zwalniająca jest spora mimo wcale nieintensywnego operowania dźwignią hamulca (w sensie siły nacisku na dźwignię). Ile dociśniesz tyle masz hamowania. W porównaniu do kevlarowych znacznie bardziej można opóźniać hamowanie, motocykl prawie że staje w miejscu. Dodatkowo w EBC zawsze miałem uczucie, że słyszałem jak trą o tarcze - takie szlifowanie. W NHC tego nie ma, są ciche. Nie mam przewodów w oplocie - standardowe gumowe, tarcze oryginalne. Trzeba zwracać uwagę na mieszankę, bo jeśli chodzi o kevlarowe NHC (oznaczenie AK-150) to niestety szykuję się do wymiany. Założyłem na tył i po pierwsze strasznie piszczą, po drugie siła hamowania bardzo umiarkowana.
  6. Ciekawy temat. Domel błędnie napisał, że oleje MA2 mają mniejsze minimalne współczynniki tarcia - właśnie mają je większe. Norma jaso MA została podzielona na 2 podkategorie: MA1 (niższe zakresy współczynnika tarcia normy jaso MA) oraz MA2 (wyższe zakresy współczynnika tarcia normy jaso MA). Weźmy przykład - współczynnik tarcia statycznego: MA - 1.15 do 2.5 MA1 - 1.15 do 1.7 MA2 - 1.7 do 2.5 Który jest lepszy? MA2 - gdyż wyższy współczynnik tarcia zapewni lepszą pracę sprzęgła.
  7. Ok. 10-20 zł, jaki rozmiar dyszy (średnica gwintu i dyszy)?
  8. Witam, jak w temacie. Od złotówki. http://www.allegro.pl/item401794218_zebatk...6_5_pegaso.html
  9. http://allegro.pl/item329592575_msr_axxis_...ozm_xl_bcm.html http://allegro.pl/item329600405_alloy_reac...ozm_xl_bcm.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...