
I_Mat
Forumowicze-
Postów
331 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Tomaszów Lubelski
Osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia I_Mat

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)
0
Reputacja
-
nawet na zwykly, koszt ok 180zł za malossi zdaje sie
-
idealny sport-turystyk na poczatek........badz endurko
I_Mat odpowiedział(a) na palec temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Ja co prawda tylko pare razy przejechałem się gpz'tem, ale wrażenia jak najbardziej pozytywne. Duży (w miare), wygodny, chamulce całkiem ok (ten miał dwie tarcze z przodu). Do tego przez pare miesięcy jeździłem lekkim skuterem (poniżej 90 kg wagi) i gdy siadłem na tego gpz'ta to zabardzo nawet nie odczuwałem tych ponad 180kg wagi (no dobra, przy stawianiu na stopke centralną jakoś trudniej było :banghead: ) Jakiś tam problemów z opanowaniem maszyny też nie ma, no i jak wspomniałem jest bardzo wygodny -
ja powiem tyle - miałem nsr`ke (czyli ewolucje mbx'a) i przyznam szczerze, zę kiedyś próbowałem ja zatrzeć (bo miałem ochote na kit tuningowy 80ccm, kasa była, tylko ojciec się nie zgadzał, a tak miałbym podstawy do zmiany) i co się okazało - nie udało mi się. Może serca nie miałem ale troszeczke ją pokatowałem i ... nic. Dodam jeszcze że sam stan techniczny był dobry, tak więc podstawy do jakiś tam uszkodzeń były. Wtedy się nauczyłem, że co honda to honda i żaden simson nie podskoczy (dla przy kładu sprawdzałem raz iskre, ta była bardzo słaba, taka ledwo ledwo a moto paliło idealnie i żadnego spadku mocy itp nie było). Przy okazji jeszcze zwróce uwage na to jak wszystko jest do siebie spasowane-pasuje idealnie (a nie tak jak w simsonie czy ...obecnym suzuki :| ) To tyle-japoniec to japoniec. Części mogą być drogie, ale w porównaniu do simsonów znacznieeee niższa awaryjność (a miałem jednego, teraz kumpel ma i też się męczy)
-
Ja również tylko 98 - kiedyś jak w trasie zalałem pb95 to myślałem że nie dojade (vmax spadło o ok 15km/h i przyśpieszenie...znikło)
-
Wiesz, że w crossach tej pojemności silniki juz są bardzooooo mocno wysilone ? W sumie to ciężko jest znaleźć jakieś dodatkowe [KM], no chyba, zę masz na myśli inny motocykl :D
-
"zaoszczedzilem"... : - ku przestrodze
I_Mat odpowiedział(a) na Pierun temat w Mechanika Motocykli 2T
Taki mały OT Próbował ktoś z was rozpalić ognisko zwykłą benzyną i benzyną zmieszaną z olejem Stihla ? W obydwu przypadkach pb95 :mrgreen: Może to subiektywne wrażenie, ale przy tej samej ilosci benzyny w przypadku zmieszanej z olejem, rozjeb**o ognisko :twisted: -
Zdaje mi się, zę to był gazbox - ma to na celu zmniejszyc spalanie i zwiększyć przyśpieszenie, ale działa (raczej) w gaźnikach podciśnieniowych. Ja miałem nsr ze standardowym gaźnikiem (hmm jak taki się zwie ;-) ) to nic mi ona nie dała. Acha wraz ze wzrostem pojemności spada skutecznośc i przy 125ccm to już raczej zbędna jest. Acha a objawy które podałeś miałem.... 1) gdy własnoręcznie dorabiałem filtr powietrza i niestety powierzchnia filtrująca była zbyt szczelna...dużo by rozpisywac, ale poprostu silnik nie mógł zassać odpowiedniej ilości powietrza 2)gdy mi sie wykręciła dysza od paliwa zdaje się - za cholere nie mogłem przekroczyc 7 tys rpm (no i regulacje gaźnika nic nie dawały)
-
Jeśli mam być szczery to taniej wyjdzie (wg. mnie) zakupić jakiegoś starszego sciga niż przerabiać simsona.
-
"zaoszczedzilem"... : - ku przestrodze
I_Mat odpowiedział(a) na Pierun temat w Mechanika Motocykli 2T
Ja swego czasu spotkałem się z olejem motul scoot (czy jakoś tak-nazwa nawiązuje do "scooter")-co to i z czym to sie je ? niby miał być właśnie do skuterów przeznaczony, ale skoro motul produkuje również 600tke to po co to wprowadzili ? -
sama końcówka na oko 280zł (kiedyś o IXILa do nsr pytałem) a cały wydech zależnie od firmy, ale tak średnio 500zł wzwyż
-
A ja odrazu znalazłem ;) http://www.50cc.nl/2stroke_pleasure.htm Ale tak w sumie to popytaj w slaonach, które oferują sportowe wydechy i układy wydechowe kundo, arrow, polini, leovinci, technigas-napewno będą coś mieli(tzn., będą w stanie sprowadzić)
-
Blokada dolotu w skuterach suzuki
I_Mat odpowiedział(a) na I_Mat temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Info dla potomnych :) No więc mój zillion (listopad 2003) wbrew temu co wyczytałem nie miał wolniejszego końcowego przełożenia, a blokade wydechu(odstająca rurka do usunięcia i zespawania otworu), blokada dolotu (przeważnie kryza pomiędzy gaźnikiem a cylindrem) oraz podkładka pod multivarem (żadna strona o tym nie wspomina !) -
A że tak zapytam, co da to ograniczenie otwarcia przepustnicy ? Załużmy, zę moto osiąga 13tys rpm, to z takim ograniczeniem niech osiąga 8tys rpm-to jest blisko mocy maksymalnej. W końcu otwarcie przepustnicy odbija się na obrotach a te z kolei na mocy
-
Jakie blokady w są w NSR 125R 2000r??co znaczy "R"
I_Mat odpowiedział(a) na barteck temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Ja dodam od siebie, zę zdjęcie blokady z modułu to połaczenie dwóch odpowiednich kabli 9kosztów brak) -
przejedź się kawałek, zatrzymaj (hamuj tylnym hamulcem) i dotknij tarczy - w ten sposób stwierdzisz, czy to ona hamuje. A tak poza tym to może być łożysko lub np. napęd ślimaka od prędkościomierza(chociaż to mało prawdopodobne)