Skocz do zawartości

I_Mat

Forumowicze
  • Postów

    331
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tomaszów Lubelski

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia I_Mat

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. nawet na zwykly, koszt ok 180zł za malossi zdaje sie
  2. Ja co prawda tylko pare razy przejechałem się gpz'tem, ale wrażenia jak najbardziej pozytywne. Duży (w miare), wygodny, chamulce całkiem ok (ten miał dwie tarcze z przodu). Do tego przez pare miesięcy jeździłem lekkim skuterem (poniżej 90 kg wagi) i gdy siadłem na tego gpz'ta to zabardzo nawet nie odczuwałem tych ponad 180kg wagi (no dobra, przy stawianiu na stopke centralną jakoś trudniej było :banghead: ) Jakiś tam problemów z opanowaniem maszyny też nie ma, no i jak wspomniałem jest bardzo wygodny
  3. ja powiem tyle - miałem nsr`ke (czyli ewolucje mbx'a) i przyznam szczerze, zę kiedyś próbowałem ja zatrzeć (bo miałem ochote na kit tuningowy 80ccm, kasa była, tylko ojciec się nie zgadzał, a tak miałbym podstawy do zmiany) i co się okazało - nie udało mi się. Może serca nie miałem ale troszeczke ją pokatowałem i ... nic. Dodam jeszcze że sam stan techniczny był dobry, tak więc podstawy do jakiś tam uszkodzeń były. Wtedy się nauczyłem, że co honda to honda i żaden simson nie podskoczy (dla przy kładu sprawdzałem raz iskre, ta była bardzo słaba, taka ledwo ledwo a moto paliło idealnie i żadnego spadku mocy itp nie było). Przy okazji jeszcze zwróce uwage na to jak wszystko jest do siebie spasowane-pasuje idealnie (a nie tak jak w simsonie czy ...obecnym suzuki :| ) To tyle-japoniec to japoniec. Części mogą być drogie, ale w porównaniu do simsonów znacznieeee niższa awaryjność (a miałem jednego, teraz kumpel ma i też się męczy)
  4. I_Mat

    Benzin

    Ja również tylko 98 - kiedyś jak w trasie zalałem pb95 to myślałem że nie dojade (vmax spadło o ok 15km/h i przyśpieszenie...znikło)
  5. Wiesz, że w crossach tej pojemności silniki juz są bardzooooo mocno wysilone ? W sumie to ciężko jest znaleźć jakieś dodatkowe [KM], no chyba, zę masz na myśli inny motocykl :D
  6. Taki mały OT Próbował ktoś z was rozpalić ognisko zwykłą benzyną i benzyną zmieszaną z olejem Stihla ? W obydwu przypadkach pb95 :mrgreen: Może to subiektywne wrażenie, ale przy tej samej ilosci benzyny w przypadku zmieszanej z olejem, rozjeb**o ognisko :twisted:
  7. Zdaje mi się, zę to był gazbox - ma to na celu zmniejszyc spalanie i zwiększyć przyśpieszenie, ale działa (raczej) w gaźnikach podciśnieniowych. Ja miałem nsr ze standardowym gaźnikiem (hmm jak taki się zwie ;-) ) to nic mi ona nie dała. Acha wraz ze wzrostem pojemności spada skutecznośc i przy 125ccm to już raczej zbędna jest. Acha a objawy które podałeś miałem.... 1) gdy własnoręcznie dorabiałem filtr powietrza i niestety powierzchnia filtrująca była zbyt szczelna...dużo by rozpisywac, ale poprostu silnik nie mógł zassać odpowiedniej ilości powietrza 2)gdy mi sie wykręciła dysza od paliwa zdaje się - za cholere nie mogłem przekroczyc 7 tys rpm (no i regulacje gaźnika nic nie dawały)
  8. Jeśli mam być szczery to taniej wyjdzie (wg. mnie) zakupić jakiegoś starszego sciga niż przerabiać simsona.
  9. Ja swego czasu spotkałem się z olejem motul scoot (czy jakoś tak-nazwa nawiązuje do "scooter")-co to i z czym to sie je ? niby miał być właśnie do skuterów przeznaczony, ale skoro motul produkuje również 600tke to po co to wprowadzili ?
  10. sama końcówka na oko 280zł (kiedyś o IXILa do nsr pytałem) a cały wydech zależnie od firmy, ale tak średnio 500zł wzwyż
  11. A ja odrazu znalazłem ;) http://www.50cc.nl/2stroke_pleasure.htm Ale tak w sumie to popytaj w slaonach, które oferują sportowe wydechy i układy wydechowe kundo, arrow, polini, leovinci, technigas-napewno będą coś mieli(tzn., będą w stanie sprowadzić)
  12. Info dla potomnych :) No więc mój zillion (listopad 2003) wbrew temu co wyczytałem nie miał wolniejszego końcowego przełożenia, a blokade wydechu(odstająca rurka do usunięcia i zespawania otworu), blokada dolotu (przeważnie kryza pomiędzy gaźnikiem a cylindrem) oraz podkładka pod multivarem (żadna strona o tym nie wspomina !)
  13. A że tak zapytam, co da to ograniczenie otwarcia przepustnicy ? Załużmy, zę moto osiąga 13tys rpm, to z takim ograniczeniem niech osiąga 8tys rpm-to jest blisko mocy maksymalnej. W końcu otwarcie przepustnicy odbija się na obrotach a te z kolei na mocy
  14. Ja dodam od siebie, zę zdjęcie blokady z modułu to połaczenie dwóch odpowiednich kabli 9kosztów brak)
  15. przejedź się kawałek, zatrzymaj (hamuj tylnym hamulcem) i dotknij tarczy - w ten sposób stwierdzisz, czy to ona hamuje. A tak poza tym to może być łożysko lub np. napęd ślimaka od prędkościomierza(chociaż to mało prawdopodobne)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...