Skocz do zawartości

mifa

Forumowicze
  • Postów

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mifa

  • Urodziny 10/18/1973

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    pl

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mifa

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Sam nie posiadam żadnego rosyjskiego pojazdu i generalnie zgadzam się z pana twierdzeniem, iż nie ma większego sensu montaż gaźnika podciśnieniowego w Uralu. Jako ciekawostkę podałem tylko iż nowe Urale wyposażone są w takowe gaźniki (oprócz innych zmian). Jednak myślę, iż w obecnych czasach łatwiej jest zdobyć jakikolwiek podciśnieniowy gaźnik, niż nieprodukowany już Bing, który również posiadał swoje wady.
  2. No ale sportowe gaźniki to już zupełnie inny wytwór. Najlepsze posiadają płaskie a nie cylindryczne przepustnice, zapewne pan wie dlaczego i lepiej to potrafi wyjaśnić. Poza tym przeważnie wyposażone są w obieg/pąpkę wzbogacający mieszankę podczas otwarcia przepustnicy. Często wyposażone są w dodatkowy kanał i dyszę, łączący mieszalnik z górną częścią gardzieli w celu lepszego rozpylenia i dawkowania mieszanki, przy maksymalnym otwarciu przepustnicy. Wiadomo, że w sporcie odbiega się często od współczynnika składu paliwa z powietrzem na rzecz osiągów a nie trwałości i charakteru pracy silnika spalinowego zasilanego przez gaźnik.
  3. Adamie, przecież pan doskonale wie, iż nie chodzi tylko o łagodną zmianę obrotów silnika lecz o dokładniejsze zaopatrzenie w mieszankę paliwowo - powietrzną. Odpowiednio w różnych warunkach pracy, np. dużych obciążeniach silnika i średnich lub niskich obrotach walu korbowego, gaźnik podciśnieniowy optymalnie wytwarza mieszankę, dużo gorzej wypada w takim porównaniu gaźnik z tradycyjną mechaniczną przepustnicą. Osobiście nie mam nic przeciwko tradycyjnym gaźnikom i pewnie nie wymieniałbym ich na inne w rosyjskim silniku. Miałem styczność z nowymi Uralami, wyposażonymi w gaźniki podciśnieniowe. Pomimo bardzo tandetnego zamocowania, silniki charakteryzowały sie przyjemną i bardzo elastyczna pracą, łatwością wkręcania sie na obroty pod różnymi obciążeniami i jednak wysokim zużyciem paliwa.
  4. Większość sprzedawanych obecnie, w europie, Urali wyposażona jest w podciśnieniowye gaźniki KEIHIN L22A A. http://www.ural.cc/index.php?id=5,13,0,0,1,0
  5. Przez eMule tez mozesz to sciagnąc, np: ed2k://|file|Honda%20CB500%20(S)%2093-01%20Haynes%20Service%20Manual%20ENG%20By%20Mosue.pdf|73277903|A723096F3153E7956DD9450BA1246F01|/
  6. Sorki ale moja poczta tego nie przepusci
  7. Wprowadź kod widoczny w prawym górnym rogu. Odczekaj 22 sekundy i ściągaj po naciśnięciu free download.
  8. Honda CB500 (S) 93-01 Hayne..pdf _ http://www.megaupload.com/?d=J4KI6GXX
  9. Przepustnica to element odpowiedzialny za wzrost lub spadek obrotów silnika. Przeważnie jest stale połączona z linką gazu, przez co gdy odkręcamy manetkę otwieramy ją, unosimy itd. Widać wyraźnie że wraz z iglicą określa ilość mieszanki wysyłanej/zasysanej do silnika, zwiększając lub zmniejszając jego obroty. Inaczej mówiąc jej pozycja decyduje/reguluje skład mieszanki produkowanej przez gaźnik w zależności od potrzeb silnika w każdym momencie. Regulację gaźnika będziemy mogli wykonać poprawnie dopiero gdy poznamy i zrozumiemy działanie tego zaworu.... Resztę znajdziesz http://www.megaupload.com/pl/?d=GBNEIYQF lub http://www.skutery.net/artykuly.php?id=167
  10. Witam serdecznie. Poszukuję service manul do Aprili Atlantic 250i.e. Widzialem, że posiadasz do Atlantic 125-250 więc jeżeli możesz to wstaw linka. Wielkie dzięki.
  11. Witam. Niestety, nie jest to blotnik od IFY BK 350. W Ifie tylny blotnik dzielony jest na dwie czesci, jedna sklada sie z dwoch polowek dzielonych zawiasem, druga (ta z wyzlobieniem na wal kardana) wspawana jest na stale w rame motocykla - patrz zdjecie http://img114.imageshack.us/img114/2294/verzinktgt9.jpg Fakt Ifa to bardzo wdzieczny motocykl.
  12. Gaźnik: budowa, działanie, regulacje - http://www.skutery.net/artykuly.asp?id=167
  13. We wszystkich układach zapłonowych Motoplat, z jakimi się spotkałem zasada ustawienia wyprzedzenia zapłonu była taka sama. Myślę, że w Twoim przypadku też tak będzie, choć może być inaczej. Więc: 1.Należy zaopatrzyć się w przyrząd pomiarowy, służący do ustalenia położenia tłoka w interesującym nas (podanym przez producenta) wymiarze. Może to byś coś takiego: http://img231.imageshack.us/img231/4209/electric18cd.jpg , montowanego w miejsce świecy zapłonowej, od biedy suwmiarka. Konieczna jest znajomość zalecanej przez producenta wartości wyprzedzenia zapłonu. 2. http://img149.imageshack.us/img149/4818/skanuj6yz.jpg Na tym rysunku widać części składowe takiego układu zapłonowego. Nr 4 oznaczony jest pręt ustalający, służący do poprawnej regulacji. 3.Po ustaleniu żądanego wymiaru, położenia tłoka sprawdzamy położenie uzwojeń/podstawy, najlepiej wyjaśnia to rysunek http://img487.imageshack.us/img487/6303/skanuj00021fq.jpg Oba otwory kontrolne, zarówno w kole magnesowym/zamachowym jak i podstawie cewek powinny się pokrywać, ewentualną rozbieżność korygujemy po przez poluzowanie 3 wkrętów mocujących podstawę i jej obrót do momentu pokrycia się otworków kontrolnych.
  14. Witam. Na zdjęciu widać czym się posłużyć przy zdejmowaniu wirnika/stojana prądnicy http://epll.no-ip.com/jawa/Jawa%2030.jpg . Książkę serwisową do Jawa-Cz 250,350 typ 353,354 w języku francuskim i hiszpańskim można pobrać tu http://www.megaupload.com/es/?d=NUCZG31K
×
×
  • Dodaj nową pozycję...