-
Postów
534 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O W-max
- Urodziny 03/25/1977
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lubię
film,moto,i taka jedna kobietka...
-
Skąd
Tychy
Osobiste
-
Motocykl
razem 2200
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia W-max

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)
6
Reputacja
-
Nie wiem czy jest sens w CB500 (bez obrazy) ale może po to warto kupić taki akumulator aby w najtańszy sposób obniżyć wagę motocykla. Klasyczny ołowiany aku waży pewnie ze 3,5 kg a taki z 1 kg.
-
300 zatacek Gustava Havla Horice, Czechy
W-max odpowiedział(a) na przemek96 temat w Zloty, imprezy, przejażdżki
No jasne że Pearson :cool: Zwycięzca z klasy 600 tez był niesamowity, staliśmy w mieście na hamowaniu do ostrego prawego i wchodził za każdym razem jak automat na centymetry od krawężnika - niesamowite wrażenia. Moto gp nie oferuje wg mnie takich doznań. Zna ktoś tego zawodnika? -
300 zatacek Gustava Havla Horice, Czechy
W-max odpowiedział(a) na przemek96 temat w Zloty, imprezy, przejażdżki
Warto zaliczyć tą imprezkę, litry w wyścigu też pięknie dawały, wygrał bezkonkurencyjnie angol Pearce. Chociaż z powodu opóźnień w wyścigach byliśmy w domu o północy to polecam wszystkim. -
300 zatacek Gustava Havla Horice, Czechy
W-max odpowiedział(a) na przemek96 temat w Zloty, imprezy, przejażdżki
Panowie a ma ktoś mapkę wytyczonej trasy wyścigu, bo nie mogę znaleźć na stronie organizatora -
300 zatacek Gustava Havla Horice, Czechy
W-max odpowiedział(a) na przemek96 temat w Zloty, imprezy, przejażdżki
Będzie ktoś leciał z okolic Katowic w sobotę, chętnie bym się dołączył -
Zmiana ogona / zadupka R1 RN01 na RN04
W-max odpowiedział(a) na milosz-RR temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Chłopaki mam podobny pomysł, ale chciałbym to zrobić jeszcze radykalniej. Udało mi się, zakupić zadupek z R7 , z czego nie ukrywam jestem bardzo zadowolony i chciałbym go zamontować do RN01. Oczywiście nie obejdzie się bez cięcia stelaża i robienia nowego. Chciałbym jednak zrobić to na wzór nowoczesnych sportów. gdzie tylny stelaż jest przykręcany, aby w razie gleby wymienić tylko ten element. Czy próbowaliście takich przeróbek, albo znacie dobrego fachmana w południowej Polsce -
Wasze doświadczenia w jeździe z topcase z systemem monolock
W-max odpowiedział(a) na Tobik temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Latałem z różnymi prędkościami z kufrem, czasem powyżej 200km/h, odpadł dwa razy. W trasie zapinam zawsze dodatkowo na gumę, w mieście zwykle nie chce mi się. -
jazda na niedogrzanym silniku
W-max odpowiedział(a) na marian65 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Stram się trochę dłużej rozgrzewać moto i choć kusi żeby wyskoczyć na trasę podzidować na pełen palnik, to raczej terroryzuję niespodziewających się niczego (a z pewnością nie ryczącego motocykla) mieszkańców miasta :icon_mrgreen: Pozdrawiam również! Niska temperatura nie jest mi straszna, gorzej że wkrótce chyba trzeba będzie odstawić moto jak zaczną sypać sól. Restauracja mojego Fazerka po kilku zimach w Anglii przekonuje mnie żeby tego nie robić R jedynce. -
jazda na niedogrzanym silniku
W-max odpowiedział(a) na marian65 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
gar z wodą nic nie da, za szybko się zagotuje. Musisz podgrzewać płyn chłodniczy. Mi przy szybkich przejazdach w obecnych temperaturach czujnik wskazuje 50st Celecjusza, więc chyba podobnie jak Tobie (w mieście podnosi się do 80st). Moje moto to R1 z 1999r. -
Trochę kilometrów już wyjeździłem, o technice też trochę wiem, ale widocznie jeszcze za mało. O co chodzi z jazdą "na zakładkę"?
-
to zalej benzyną
-
Zgodzę się w pełni, że slide'y pomagają ustawic moto w zakręcie i szybciej z niego wyjść, ale co do większej kontroli w zakręcie to wątpię. O ile zawodowcy potrafią z wielką powtarzalnością przejeżdżać winkiel tym samym torem jazdy raz po raz, to przy poślizgach w dużo większym stopniu jest to loteria. Właśnie dlatego wydaje mi się że w trakcie wyścigu nie ryzykują poślizgów, bo gdy nie wyjdzie on perfekcyjnie, to można dużo więcej stracić niż zyskać.
-
Uślizg przodu podczas hamowania
W-max odpowiedział(a) na piórko temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Z ABSem też trzeba się nauczyć heblować. Powiedziałbym że osoby które najpierw poprawnie nauczyły się hamować bez niego, potrafią go o wiele skuteczniej wykorzystać. Chodzi tu o wspomniane wcześniej progresywne ściskanie dźwigni hamulca, dzięki czemu opóźniamy moment zadziałania ABSu jednocześnie hamując z większą siłą i na krótszym dystansie. Bawiłem się tak kurierską Hondą i nawet poczyniełem pewne postępy w tej sztuce bo niebałem się hamować na maxa w ostatniej fazie, bo wiedzałem, że system w końcu wkroczy do akcji i mi dupę uratuje. Ale niechciałbym mieć tego ustrojstwa na co dzień, bo kilka razy ABS zadziałał w nieprzewidywaly sposób (gdy koło skakało na dziurach). PS.W Anglii, gdzie ludzie potrafią naprawdę dobrze jeździć moto widziałem kaskaderów hamujących ostro ze stopalem włącznie na mokrym asfalcie, więc powiedzałbym że to raczej kwestia techniki i dobrych opon -
Mnie to akurat nie dziwi. Chyba to typowa sytuacja, że przy poważnym dzwonie traci się pamięć. Mój najpoważniejszy wypadek na moto skończył się poważnym poturbowaniem, bez złamań, ale straciłem przytomność w wyniku silnego uderzenia głową o asfalt (pęknięty kask) i też nic z wypadku nie pamiętam.
-
Szok, cały dzień miałem jakiś nierzeczywisty, cały czas podświadomie myślałem o Marco. Cholernie szkoda człowieka, nie był moim faworytem, ale podobnie jak Lorenzo dwa lata temu, zyskał sobie u mnie podziw za talent i ducha walki. Myślę że po roku, dwu podobnie jak Jorge mógłby być naprawdę wielki. Bardzo niefortunny wypadek, low side to jak mówi Steve Parish z Eurosportu najlepszy wariant jeśli chodzi o glebę. A tu..... eh PS. Moc nie ma tu akurat nic do rzeczy, odjechał mu przód i został przejechany. RIP