
ManiekB
Forumowicze-
Postów
66 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Lubię
motocykle
-
Skąd
OPATÓW
Metody kontaktu
-
Strona www
http://bbmaniek.w.interia.pl
Osiągnięcia ManiekB

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
Witam A macie moze jakas przykladowa umowe kupna - sprzedazy ktora mozna zastosowac kupujac motocykl (samochod ) a UK Bylbym bardzo wdzieczny za podeslanie takiego wzoru na e-mila [email protected] Z gory wielkie dzieki Pozdrawiam z Manchesteru
-
TYLKO NA 5 I 6 NIE DOCHODZA OBROTY NA CZERWONE POLE A NA POZOSTALYCH JEST WSZYSTKO OK
-
W JAKI SPOSOB OGRANICZNA JEST PREDKOSC HONDA CBR 900 RR. MOTOCYKL OSIAGA TYLKO 240 KM / H A NA OBROTOMIERZU NIE MA JESZCZE CZERWONEGO POLA. CZY JEST TO WERSJA NIEMIECKA KTORA MA TYLKO 100 KM I DLATEGO NIE MOZNA OSIAGNAC WIEKSZEJ PREDKOSCI CZY ZASTOSOWANA JEST JAKAS ELEKTRONICZNA BLOKADA PREDKOSCI DO 240 KM / H
-
Oringi na dyszach w gaźnikach FZ 750
ManiekB odpowiedział(a) na DZIADU temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
O ktorych oringach piszesz Czy sa to oringi na srubach regulacyjnych skladu mieszanki ?? Czy jakies inne Bo z tego co pamietam to tam wlasnie byly jakies oringi -
Jak chcesz dane dotyczace regulacji gaznikow w tym motocyklu to podaj mi swojego e-mila to Ci podesle
-
Witam :P) Wiem ze ten post powinien byc na jakims forum samochodowym ale moze ktos z tego forum bedzie mogl mi pomoc Poszukuje wszelkich materiałow na temat układu zasilania stosowanego w pojazdach Opel Agila lub Corsa C rocznik od 2000r Samochody te wyposazone sa w silniki 1,0 i 1,2 o oznaczeniach Z10XE i Z12XE a stosowany w nich ukaład zasilania to Bosch Motronic ME 1.5.5 Moze ktos jest posiadaczem takowego pojazdu wlasnie z takimi silnikami i ma jakies materialy na interesujacy mnie temat Materialow tych potrzebuje do mojej (nieszczesnej) pracy dyplomowej Z gory dziekuje za wszelka pomoc Pozdrawiam Maniek
-
Tak jak napisalem wczesniej nie interesuje mnie kupno odrestaurowanego juz motocykla tylko kupno grata ktorego moglbym sobie sam odrestaurowac (bo na kupno zrobionego juz to mnie nie stac) Chcialbym w wolnych chwilach poszprerac troche po wioskach i moze tam cos upatrzec Niedawno byl post z podobnym tematem tylko ze koles znalazl juz H-D w jakiejs szopie za 50 $ tak ze moze i mi sie uda cos znalezc Pozdrowienia z goracego Chicago
-
Czy jest mozliwosc znaleziania takiego motocykla jak w temacie w USA za jakies niewielkie pieniadze ? Chodzi mi oczywiscie o motocykl do odrestaurowania Czy moge taki motocykl znalezc na jakiejs amerykanskiej wiosce tak jak w Polsce mozna znalezc np stare WSK-i A moze orientujecie sie ile taki wrak H-D moze kosztowac ? Jesli wiecie cos na ten temat to prosze o jakies informacje Z gory dzieki Pozdrowienia z goracego Chicago ;)
-
A czy przyczyna nie pracujacego jednego cylindra po nagrzaniu moze byc brak kompresji lub jej zmniejszenie wlasnie na tym cylindrze bo juz wszystkie ewentualnosci biore pod uwage :) Jest troche dziwne bo na zimnym silniku chodzi na wszystkie cylindry i jak sie rozgrzeje to tez powyzej 2000 obr/min pracuje dobrze a na wolnych obrotach niestety 3 cylindry :D A czy za bogata mieszanka moze byc przyczyna moich problemow bo kiedy czyscilem gazniki rozebralem je w mak oprocz urzadzenia rozruchowego (ssania) i czy to moze byc przyczyna Moze wlasnie w tym tkwi problem Pozdrawiam wszystkich :)
-
Wlasnie ze jak sie rozgrzeje nie po wylaczeniu ssania tak ze problem ubogiej mieszanki moge wykluczyc Czyscilem gazniki jak zaczely sie problemy tak ze mysle ze i to nie moze byc przyczyna moich problemow Zastanawiam sie czy przy dwuiskrowej cewce zaplonowej moze byc taki przypadek ze na jednej swiecy jest iskra a na drugiej nie ma zakladajac ze swiece, przewody i fajki sa OK Tak samo w przypadku modulu zaplonowego Czy moze on byc przyczyna tego ze jeden z cylindrow nie pracuje?Wydaje mi sie ze nie ale jesli sie myle to prosze o wyjasnienie :) Pytanie do Pawła: Moglbys mi podac ile obrotow powinien byc wykrecony wkret regulacji skladu mieszanki w mojej Yamaha Dodam ze jest to model 1FV z 1986 roku
-
Kiedy silnik mojej Yamahy rozgrzeje sie zaczyna pracowac na trzy cylindry :D ale dzieje sie tak tylko do predkosci obrotowej ok 2000 obr/min a powyzej juz zaczyna pracowac normalnie :) czyli na wszystkie cylindry :) Dodam ze zawory i gazniki zostaly wyregulowane jakies 1000 km wczesniej i po tej regulacji wszystko bylo OK dopiero po przejechaniu ok. 300 km zaczely sie problemy :D podejrzewalem ze moga to byc swiece zaplonowe ale po ich wymianie nic sie nie zmienilo Juz nie mam pomyslow co robic Moze mi cos poradzicie Z gory wielkie dzieki Pozdrawiam wszystkich
-
Dlaczego w moim Intruzie grzeje się silnik?
ManiekB odpowiedział(a) na Draco Fisher temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Z tego co wiem to uklad chlodzacy odpowietrza sie u mojego kolegi w Kawasaki GPZ900r jest nawet w obudowie termostatu taki sam odpowietrznik jak w ukladzie hamulcowym Czesta przyczyna pekania glowic w silnikach samochodow BMW z silnikami 6-cylindrowymi bylo wlasnie nieodpowietrzenie ukladu chlodzacego Tak ze chyba raczej ten uklad nalezy odpowietrzac -
Swiece zapłonowe NGK w Rzeszowie???
ManiekB odpowiedział(a) na ManiekB temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Dzieki za odpowiedz :) Kupilem juz świece w tym sklepie kolo dworca Maja dosc duzy wybor cześci motocyklowych i dośc niskie ceny Za swiece zaplacilem po 11 zl za sztuke a w Banzaju powiedzieli mi po 15 zl -
Jestem na etapie kupowania swiec zaplonowych do mojej Yamahy i mam maly dylemat Jakiej firmy wybrac swiece??? NGK , Bosch , Champion a moze jeszcze jakiejs innej firmy ????
-
Swiece zapłonowe NGK w Rzeszowie???
ManiekB opublikował(a) temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
JAk w temacie Gdzie moge kupic tanio swiece zapłonowe NGK do mojej Yamahy