Skocz do zawartości

wozniaq

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GS 500F
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia wozniaq

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Niestety wszystkie przeze mnie wymienione sa na gaznikach. Czy z banditem 1200 jest dużo drozej jeżeli chodzi o jego utrzymanie? Kiedyś rzucił mi sie w oczy artykuł że potrafi dać po kieszeni.
  2. Witajcie Z racji sprzedaży swojego gs500f przymierzam sie do zakupu kolejnego motocykla. Czy możecie pomóc, doradzic w wyborze motocykla głównie do miasta? Może na początek o mnie - 175cm wzrostu, 100kg wagi. Trzy lata jezdziłem gs'em. Teraz szukam czegoś troszke mocniejszego. Zastanawiam się nad: Sv650 - czy jest jakaś większa róznica pomiedzy wersja S a N poza owiewka? Wersji S jest o wiele wiecej. Zr7 - mam najblizej, jest w nakedzie Fazer - czy naprawde jest tam problem ze skrzynią? Bandit 600 - mam też opcję kupna 1200. Tutaj rownież pytanie jak wyglądają róznice pomiedzy N a S poza plastikami? Dodam, że wszyskie mam możliwość kupna w podobnych pieniądzach.
  3. Do tej pory miałem przez dwa lata Exide YB10L Na początku czerwca kupiłem taki sam firmy TAB. Jak zauważyłem wyciek to poszedłem go zareklamować. Dostałem jeszcze innej firmy Fulbat. Problem jest taki sam - po kilku km jeździ widoczne wycieki na rurce, która jej przyczepiona do akumulatora. Akumulatory były zalane przez sprzedawców. Dodam, że akumulatory były brane w innych sklepach.
  4. Witajcie Mam mały problem z elektryką w Gs 500f Po zimie akumulator wymagał ładownia po 3 dnia stania więc postanowiłem go wymienić. Zakupiłem nowy, w międzyczasie założyłem wyświetlacz biegów (wspominam o tym bo to jedyna "grzebanina" przy moto) Kilka dni temu zauważyłem wyciek z akumulatora przez wężyk podpięty do akumulatora. Stwierdziłem, że może kupiłem wadliwy. Oddałem do sklepu, zareklamowałem, dostałem drugi. Dzisiaj odpalam i po kilku km jeździe znowu widzę cały ufajdany tył i mokry wężyk przy akumulatorze. Macie jakieś pomysły co to może być? Regulator napięcia był wymieniany dwa lata temu (ok 10 tys km) Nie ma podłączonych żadnych akcesoriów poza wcześniej wspominanym wyświetlaczem biegów. Na zareklamowanym akumulatorze było 12,2v. Po odpaleniu i podkręceniu go do 5 tys obrotów multimetr wskazał 14,5v i powoli rosło. Jak doszło do 14,8v to wyłączyłem moto. Wracając do wyświetlacza biegów - zakupiłem gotowy czujnik luzu razem z wyświetlaczem. Podłączenie p&p, jeden z przewodów wpiąłem do kostki, gdzie do tej pory był wpięty kabel od wskaźnika biegu neutralnego, drugi wpięty pod światła mijania. Może tutaj jest problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...