Skocz do zawartości

gryzlak

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zieleniewo

Osobiste

  • Motocykl
    Honda XBR500
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gryzlak

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Cześć Wspominałeś kiedyś na forum motocyklistów, że xbr była też tłumiona kryzą pomiędzy gaźnikiem i głowicą. Jak to wyglądało? Pzdr
  2. Bardzo dziękuję za wyczerpujące temat odpowiedzi. Mój wałek organoleptycznie nie posiada żadnych oznak zużycia, a moto ma przejechane 36tk, ze względu zapewne na małe obciążenie silnika nic się tam nie dzieje, ale wiecie jak jest, kiedy jest możliwość uzyskania pełnej fabrycznej mocy buźka się śmieje 🙂
  3. Cześć Wychodzi, że te 44KM to są tylko na papierze, a w rzeczywistości jest inaczej. Patrzyłem za wałkiem na ebayach i innych stronach ale temat wałka jest ciężki, brak jest 44 konnych wersji, a i sprawny silnik od Dominatora trudno kupić za rozsądne pieniądze, przyjdzie mi zamówić indywidualny wałek w f-mie Świątek. Pozdrawiam
  4. Czesć Wersja silnika, którą posiadam: PC15E-5101283 jest według tabeli zaczerpniętej z xbr.de wersją 44 konną, zębatka zdawcza ma 15 zębów. Natomiast motocykl wg mnie posiada mniejszą moc niż to wynika z tabeli, ponadto wcześniej posiadałem 27 konną wersję xbr i porównując je obie osiągi są na tym samym poziomie.
  5. Dziękuję za odpowiedź. Mam wałek rozrządu oznaczony symbolem R3. Motocykl Honda PC155101290. Dzisiaj zdemontowałem wał z mojej Hondy 27KM, wysokość „jajka” to 31,1 mm IN i EX, w książce serwisowej wysokość dla wersji 44 KM to odpowiednio 34,023 mm i 33,976 mm. Ze strony xbr.de dowiedziałem się, że wysokość krzywek 31,10mm są dla wałka 44 konnego. Chodziło by o zmierzenie wysokości "jajka" 🙂
  6. Czy ktoś z Was zamawiał wałek rozrządu 44KW z firmy Świątek bo widziałem na ich stronie, że można takowy zamówić, oznaczony jest jako sportowy GT, ciekawy jestem jak się sprawuje. Ponadto zdemontowałem dzisiaj wałek z mojej 27 konnej Hondy wysokość "jajka" 31,1 mm IN i EX, w serwisówce do wersji 44 KM wysokość wynosi odpowiednio 34,023mm i 33, 976mm. Z początku sądziłem, że napis na moim wałku: R3 to wersja 44KM ale po zmierzeniu wysokości utwierdziłem się, że mam jednak 27 KM choć nie do końca jestem o tym przekonany.
  7. Może ktoś z Was ma części do XBRki?chętnie poprosiłbym o kontakt na priv.
  8. Wielkie dziękuję. Posprawdzam części z nr mojego silnika bo jak widzę są różne modyfikacje w zależności od nr seryjnego napędu. Nie spodziewałem się aż takiego rozstrzału. Tabela robi wrażenie.
  9. Dzięki za zainteresowanie, bardzo interesująca stronka. Silniki dominatora są wg mnie zdecydowanie za drogie.
  10. Witam pozdrawiam forumowiczów właścicieli i miłośników XBR, a może i FT. Proszę o poradę. Stałem się posiadacz em xbrki z 87r. Wg specyfikacji (z wikipedi de) silnik ma 27km Oczywiście chciałbym by miała 44. Mam możliwość kupienia silnika o nr PC 15E- 500… bez kroćca i gaźnika. Silnik wg specyfikacji ma 44km. Czyli jeśli dobrze czytałem to: wałek rozrządu to pierwszy mod, dysze gaźnika to drugi mod, a trzeci zębatka zdawcza. Czy ktoś z Was orientował się jaki jest koszt dysz do odblokowania gaźnika. Dziękuję za zapoznanie się z moim pytaniem😀
×
×
  • Dodaj nową pozycję...