Skocz do zawartości

Dżako28

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dżako28

  • Urodziny 05/21/1978

Informacje profilowe

  • Lubię
    wszystko co mądre i zabawne
  • Skąd
    ŚWIEBODZICE

Osobiste

  • Motocykl
    SuzukiGSX600F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Dżako28

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. prawdpodobnie masz rację, ale kolega z GSem lepiej niech sprawdzi zapach oleju, piszę bo miałem taki przypadek jak zostawiłem motocykl na zalewaniu i paliwo przelało się ze zbiornika do silnika a motocykl po rozgrzaniu zdychał a po ostygnięciu (chwila ) zapalał i tak wkółko
  2. motocykl jest z roku 2000 czyli można powiedzieć że za napięcie łańcuszka odpowiada sprężyna i ją powinno się sprawdzić ?
  3. Czy łańcuszek rozrządu od Bandizora powinien pasować do GSX? Jak zbudowany jest napinacz łańcuszka i czy najważniesza w nim jest sama sprężyna ? Jak sprawdzić czy napinacz nie ma już końca swoich dni i ile ewent. powinna wynosić długość lub inna miara? w Larssonie brak do mojego sprzęta ale do GSF mają, albo gdzie szukać? Kocioł w głowie mam więc proszę o radę
  4. Do Was piszę droga młodzieży, bo patrzeć już nie idzie jak wymiatacie tymi swoimi 80 lub 125. Żeby tak po rynku i okolicach w biały dzień... Zwolnijcie i nie wyprzedzajcie na jednokierunkowej z lewej strony pojazd, który właśnie w lewo skręca, bo inaczej przesiądziecie się na czterokołowce z napędem ręcznym i zapomnicie jak to było dosiadać jednoślad o ile tak to się skończy. Pozdrawiam Was
  5. czym mogą być spowodowane skoki wolnych obrotów przy gorącym silniku? zaznaczam że gażniki są po synchronizacji
  6. Może faktycznie coś z zaworami, może któryś się zbytnio poluzował, wczoraj jak dobrze był rozgrzany i zostawiłem go na wolnych obrotach to zauważyłem skoki obrotów aż nawet 2000. Sam już nie wiem co z tym robić
  7. Od niedawna pojawiło się stukanie gdzieś z okolicy zaworów czy rozrządu. Zawsze stuka gdy odpalam sprzęta przy zimnym silniku a wolne obroty spadną do 1000. Gdy dodam gazu i obroty są powyżej 1400 stukanie milknie. Przy rozgrzanym silniku tego nie ma. Motocykl ma przejechane 35000 km. Proszę o dobrą radę i wyjaśnienie stanu rzeczy.
  8. TOM H dobrze ci napisał a ja dodam tyle, że jak na pierwszy motocykl to nie kupuj więcej niż 500 bo i na tym można niezle pojeżdzić , 250 ,125 też niczego sobie - dają radę.Myśle ze z racji twojego wieku troszkę ważysz i mierzysz dlatego też dobierz coś na czym będzie ci wygodnie. Wiem ze prędkość wciąga i każdy jak by mógł to cisnąłby ile fabryka. Z dużego sprzęta łatwiej wycisnąć 100km/h ale i łatwiej o glebę lub poważny wypadek. Nikomu nie odradzam 1000 czy 1200 ,ale do prowadzenia tego trzeba mieć naprawde dużo rozsądku i wyobrażni. Nie wiem czy dzisiaj pisałbym to gdybym kupił 4 lata temu mocniejszego sprzęta, mam 600, 86kM i kocham to i wystarczy. Prawko zdawałem na Yamaszce SR 250 i to też fajnie pracowało. Jeśli chcesz jeżdzić to kupisz sobie odpowiednio silny motocykl nie patrzac na inne szlifierki. Jednakże zawsze pozostaje niedosyt i pytanie "ale ten sprzęt to musi.......... Pamiętaj o ekonomii-dużo jedzie, więcej pali. Pozdrawiam i życzę rozsądnego wyboru komary>motorynka>ogary>simson>jawa350+ts>etz150>WFM>WSK> gsx600
  9. JAK KTOŚ MA TO PROSZĘ NAMIARY DO ŚCIĄGNIĘCIA: HAYNES.Suzuki.GSX600F.GSX750F.&.GSX750.98-02.Service.&.Repair.Manual
  10. Wszystkie są z napisem Joe Bar Pojawię się na festiwalu w Bielawie, i na przyszłym Oldtimerbazarze we Wrocławiu. Jeśli jesteś chętny i będziesz w tych miejscach to nie widzę przeszkód. moja komóra. 661704884
×
×
  • Dodaj nową pozycję...