Skocz do zawartości

miron

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mołopolska

Osiągnięcia miron

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. WItam To znaczy Aku-AUT Pozdr.
  2. Witam Chodzi oczywiście o czas ładowana 10 godzin To tak dla niewtajemniczonych Pozdr.
  3. Witam Śruba BANJO-to śruba dwustronna (ma gwint po obu stronach,a w środku na klucz) Pozdr.
  4. Witam Jest dokładnie tak jak mówi zbyhu,Wczoraj odpalaliśmy moto po 7 miechach postoju. Maszynę od razu zalało,a po wykręceniu świec okazało się,że to co jest w cylindrach bardziej przypomina zapachem rozpuszczalnik z denaturatem a nie benzynę. Zlaliśmy paliwo z gaźników ,zalaliśmy wszystko nową benzynką i po kilkakrotnym kręceniu maszyna zagadała-co za ulga :) Moim zdaniem problem leży w tym,że niektóre paliwa (w zależności gdzie się tankuje) są poprostu do d..y i po paru miesiącach nie dość, że syfią gaźniki to jeszcze tracą swoje właściwości. Wyjściem tutaj może być tankowanie paliwa na sprawdzonych przez siebie CPN-ach,lub wlewanie dodatków uszlachetniających. Mam na myśli dłuższe postoje np.5-6miesięcy,mój na przyklad po 4 miechach po paru próbach zapalił Pozdr. P.S. Życzę wszystim udanych odpaleń po zimie
  5. Witam Widzę,że dyskusja na temat smarować czy nie bardzo się ożywiła. :-x Być może Januszowi nie jest potrzebne smarowanie bo jak sam stwierdził nie jeżdzi po deszczu,a jego łańcuch "jest nasmarowany fabrycznie" Mój też był-lecz po pierwszych dwóch przejażdżkach w deszczu szlag go ...... :cry: Też wiele razy eksperymentowałem z różnymi mazidłami,ale dopiero teraz mogę stwierdzić ,że mam w miarę dobry smar (WURTH) :lol: Ma bardzo ciekawe właściwości. Jeżeli go nanieść na ciepły łańcuch bardzo dobrze przylega,podczas jazdy nie bryzga(nie licząc kilku kropek na kole) a co ciekawe można go usunąć przy pomocy mocnego strumienia z kerchera Niestety jego wadą jest cena ok.60 zł,ale za to mi wystarcza na 1,5 sezonu. Wcześniej ktoś napisał HHS 2000 -fatalna sprawa-jest bardzo lepiący i dobrze łapie każdy pyłek, co powoduje konieczność mycia całego łańcucha. W moim przypadku obowiązuje nadal stara zasada-jak nie posmarujesz to nie pojedziesz. Pozdr.
  6. Jeżeli wymiana następuje w tym samym sezonie to się zgadzam, ale jeżeli ktoś nie przejedzie tyle przez jeden sezon? Jeździć na jednym filterku 2 lata? Pozdr.
  7. Witam Panowie nie zapominajcie,że olej zawsze wymieniamy razem z filtrem oleju Pozdr.
  8. Witam Czytajcie dokładnie posty przy dużych obrotach spada do 12,50V (tak działa regulator napięcia) żeby było ładowanie wystarczy 12,10V ponieważ aku ma 12V -proste?
  9. Witam Takie ładowanie jak napisałeś jest prawidłowe-alternator działa i nie ma co w nim dłubać To,że akumulator jest gorący może być spowodowane zwarciem wewnętrznym w aku.,lub niewłaściwym podłączeniem styków,ale wtedy też ciepłe byłyby przewody. Najprawdopodobniej to będzie padnięty akumulator. Pozdr.
  10. Witam A co ze sprzęgłem ? Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...