Skocz do zawartości

Dario.G

Forumowicze
  • Postów

    483
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dario.G

  • Urodziny 11/15/1985

Informacje profilowe

  • Lubię
    Ciężarówki i motocykle!!!<br />VOLVO FL 6 I SUZUKI GS 500E!!!<br />
  • Skąd
    Kotlin

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Gs 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8708214
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Dario.G

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

0

Reputacja

  1. Teraz mi sie to przypomnialo. Zdazylo sie,ze gdy silnik byl dosc mocno rozgrzany wchodzil na luzie na okolo 2 tys obrotow i nie chcial zejsc nizej. Podejrzewam w takim razie krocce, tym bardziej,ze sa nieco skruszale.
  2. Otwor zalepiony w 1/3 nic nie dal,swiece wypalone do bialosci. Ciagnie gdzies lewe?
  3. Swiece nowe, gazniki czyste(nie zostalo jeszcze wykonane synchro).Zalozylem ponownie orginalny wydech.Nadal bez zmian.Doradzi ktos cos???
  4. Dzieki za cenna rade, nie wiedzialem tego. Pali juz na wszystkie gary.Czy moze mi jeszcze ktos doradzic ile wykrecic sruby skladu mieszanki? Mam w nich namieszane i musze ustawic od nowa. Wydech przelotowy.Serwisowka niestety nie podaje wartosci fabrycznej.
  5. Wlasnie wrocilem z garazu.Poziom prawidlowy, gazniki czyste. W srodku jak nowe. Okazalo sie, ze nie pali na czwarty(pierwszy z prawej) cylinder.Po zdjeciu fajki w ciemnosciach iskierki skacza po palcach. Co moze byc przyczyna? Przebicie na przewodzie, czy moze jednak cos powazniejszego?Fajka wykluczona(zamieniana byla z inna miejscami), na dalsze poszukiwania braklo czasu i sil.
  6. Witam. Moto na luzie wkreca sie bez problemu, natomiast podczas jazdy dochodzi do 6 tys i przerywa. Zauwazylem ostatnio, ze na pierwszym gazniku od lewej zsunelo sie zabezpieczenie od krocca filtra powietrza i pojawila sie tam benzyna. Byc moze ma to zwiazek z problemem. Swiece sa czarne(suche),w motku zamontowany jest przelotowy wydech, ale raczej to nie jego wina bo zamontowany byl zanim problem wystapil.
  7. Znam ten olej , rzeczywiscie jest przeznaczony do ciezarowek w ktorych jak wiadomo sa silniki diesla, stad nie zalal oleju do benzyniaka :icon_rolleyes: Olej super kilkanascie ciagnikow Daf lata na nim bez zadnych problemow. W firmie , gdzie pracuje moj tata bardzo chwala sobie ten olej. Niestety nigdy nie wpadlem na pomysl by zalac tym olejem moto , wiec w tym temacie sie nie wypowiem :banghead:
  8. Witam wszystkich, pytanie jak w temacie. Z gory dzieki za odpowiedzi. :)
  9. Pewnie masz stlumiona wersje. Wystarczy odblokowac.
  10. A ja to co??? :icon_mrgreen: Po prostu temat byl tyle razy walkowany, ze nikomu juz nie chce sie pisac :icon_rolleyes:
  11. Zaden. Tu bylo troszke roboty,trzeba bylo odciac orginalna koncowke i dorobic z rurki krociec , ktorym szlo by polaczyc kolektory z koncowka.Co do kata wejscia ja to rozwiazalem poprzez lekkie zadarcie wydechu do gory, dodatkowo dospawany krociec lekko rowniez zniwelowal roznice katow. Co do zdjec i filmikow , to bede mial lecz w pozniejszym okresie, wiec czekaj przyjacielu cierpliwie :icon_razz:
  12. Mam Montii Motorsport w Gs 500. Lekko wzbogacilem mieszanke i jest super.Zadnych dziur w obrotach, zadnego spadku predkosci czy mocy.Polecam.
  13. Dysz sie nie wierci.Dysze wymienia sie na inny rozmiar.
  14. Posprawdzaj kranik , wyczysc zbiornik i sprawdz czy w korku od baku jest dziurka do odpowietrzania. Najlepiej zdejmij korek calkowicie.
  15. Polska :icon_biggrin: tylko marka niemiecka :icon_biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...