-
Postów
42 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Quasimodo
- Urodziny 07/26/1975
Osobiste
-
Motocykl
DRZ 400SMK5, DR125
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Pruszków
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Quasimodo

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
nie wkreca sie na max obroty [suzuki dr125]
Quasimodo odpowiedział(a) na tkpawlik temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Mam SUZUKI GS, GN, GZ & DR125 Haynes Service and Repair Manual w oryginalnej wersji książkowej, więc raczej jej nie wyślę. Pozdro.... Quasi... -
Podłączam się do prośby o fotki, szczególnie te z 26 sierpnia i wczorajsze :smile: Pozdrawiam wszystkich uczestników Quasi.... Podłączam się do prośby o fotki, szczególnie te z 26 sierpnia i wczorajsze :smile: Pozdrawiam wszystkich uczestników Quasi....
-
nie wkreca sie na max obroty [suzuki dr125]
Quasimodo odpowiedział(a) na tkpawlik temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
W mojej serwisówce opisane są tylko dane regulacyjne dla gaźników Mikuni VM24SS(zwykły) i Mikuni BS26SS w 2 różnych wersjach (podciśnieniowy) ale ten z załączonych zdjęć ma inny symbol, więc nie chcę Ci mieszać. Ale może Ci się przyda info, że w BS26SS podają tylko dwa rozmiary dyszy głównej 110 i 102.5 (może coś źle odczytałeś ?). Podstawowe, fabryczne dane regulacyjne dla tej drugiej wersji to: - iglica na drugim rowku licząc od góry, - śruba składu mieszanki powinna być odkręcona o 1 i 7/8 obrotu, - poziom paliwa w komorze pływakowej 21,4+-0.5mm. Zakładam, że przepływ paliwa przez kranik sprawdziłeś i jest niezakłócony, odpowietrzenie zbiornika działa jak należy a króciec ssący pomiędzy airbox-em i gaźnikiem jest szczelny i nie łapie nigdzie "lewego powietrza" Sprawdź jeszcze mechanizm ssania, czy nie jest zużyty w takim stopniu, że nie domyka się całkowicie powodując w ten sposób zalewanie świecy. A na biegu jałowym wkręca się na wysokie obroty bez problemu ? Ciśnienie sprężania sprawdzone ? może zawory są wypalone/nieszczelne. -
nie wkreca sie na max obroty [suzuki dr125]
Quasimodo odpowiedział(a) na tkpawlik temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
-
Wlej jeszcze trochę (100-200ml.) tak żeby był max. (pomiędzy min. i max. na bagnecie jest chyba tylko 100ml. różnicy) 1.8L wchodzi przy standardowej wymianie oleju wraz z filtrem (coś tam zawsze w układzie zostaje) do zalania suchego silnika (nowy/po remoncie) potrzeba troszkę więcej. Pozdro.... Quasi...
-
Może być śmiesznie, jak znam życie, będziemy się widzieć się na Neste i później ze dwie minuty w Radomiu :wink:
-
Ok. to "spinam poślady" :wink: i stawiam się w niedzielę, pod warunkiem, że dojdziemy do porozumienia w kwestii miejsca zbiórki :wink: , nie chciałem wcześniej robić zamętu, niektórym przelotowa ze średnią się myli, a wtedy nieźle trzeba doginać.
-
Proszę bardzo http://www.mapgo.pl/mapgoapi/neste/mapGo.p...047&y=52.132650 mam nadzieję że może być z innego źródła :wink:
-
Witam wszystkich "Przedmówców". Mam nadzieję że wybaczycie mi mały wtręt, ale przyglądam się od jakiegoś tematowi i cały czas nie mogę się zdecydować czy do Was dołączyć. Sprzęt, którym dysponuję nie jest demonem prędkości (DRZ400SM) i z racji tego, że przy 150km/h osiąga kres swoich możliwości, nie wiem czy dam radę śmignąć razem z Wami (nie chcę być zawalidrogą, albo non-stop piłować na max.). I dodatkowo, jedna "mała" uwaga: około 50 metrów od McDonalds-a w Jankach jest samoobsługowa stacja NESTE, nie trzeba kręcić, zawracać itp. Orlen który proponujecie jest po przeciwnej stronie trasy, więc żeby do niego dotrzeć od jadąc od strony W-wy trzeba zawrócić przy McDonalds (wcześniej jest zakaz skrętu w lewo lub bariery energochłonne), po zbiórce na tej stacji należy wrócić prawie do Raszyna po to by na światłach zawinąć w stronę Radomia. Ale jak by nie patrzył, jest to okazja do nawinięcia kilku dodatkowych km-ów :wink: Pozdro... Quasi....
-
Witam Szanownych "Rybkowiczów". Dziękuję za ciepłe przyjęcie podczas ostatniego "wypadu" , miło było Was wszystkich, obecnych poznać. Pozdrawiam i do zobaczenia, Quasi....
-
Zamknięcie toru radomskiego dla motocykli
Quasimodo odpowiedział(a) na Kirek temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Info potwierdzone: "Wstzymanie jazd motocyklowych do odwołania Z dniem 29.07.2009r. Automobilklub Radomski wstrzymuje wynajem toru dla motocykli do odwołania." źródło: http://www.automobilklub.radom.pl/ -
Podziękowania dla Organizatora (Yamaha-Połczyńska, Kolega Listek), Prowadzących i Współuczestników :clap: . Świetna idea, szczytny cel, niekonwencjonalne wykonanie, realistycznie odgrywane scenki, przewaga ćwiczeń, komfortowe warunki, kupa śmiechu, naprawdę warto, gorąco wszystkim polecam :lalag: . Niecierpliwie czekam na kolejne etapy szkolenia (zaawansowany i pediatryczny). Pozdro... Quasi....
-
Wszystko o Suzuki Dr 125
Quasimodo odpowiedział(a) na EnduroMax temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Po odkręceniu tych śrub kompletny napinacz da się zdemontować. Wewnątrz napinacza powinna być sprężyna i trzpień, który ustala położenie ślizgu znajdującego się wewnątrz cylindra. Zasada działania jest taka, że po poluzowaniu śruby z którą masz kłopot trzpień jest zwalniany, sprężyna na jego końcu powoduje docisk trzpienia do ślizgu i tym samym napięcie łańcucha rozrządu. Śruba zabezpiecza trzpień przed cofnięciem podczas pracy silnika. trzpień na części swojej długości jest sfrezowany( tak aby zablokowanie go śrubą o którą pytałeś było pewne), dalej jest okrągły w przekroju. Jeżeli faktycznie nic nie ma wewnątrz napinacza, to nic dziwnego że nie spełnia on swojego zadania i masz wyciek oleju. Zdemontuj cały napinacz i sprawdź czy jest kompletny, jeżeli jest, to postaraj się tylko o naprawę blokady trzpienia i nowy oring uszczelniający wraz z uszczelką, jeżeli jest zdekompletowany, prawdopodobnie łatwiej Ci będzie znaleźć zamiennik niż części do swojego. Przed zamontowaniem naprawionego/nowego napinacza, sprawdź czy spełnia on jeszcze swoje zadanie ( po zamontowaniu powinna być jeszcze możliwość regulacji) możliwe że łańcuch rozrządu/ślizg również kwalifikuje się do wymiany. http://216.37.204.206/wps/Suzuki_OEM/Suzuk...pe=13&A=143&B=8 -
Wszystko o Suzuki Dr 125
Quasimodo odpowiedział(a) na EnduroMax temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Napinacz ze zdjęcia był już przez kogoś wcześniej "modyfikowany" śruba nie jest oryginalna, sprawdź czy jest wystarczająco dużo materiału, jeżeli tak, przegwintuj na większą śrubę ( w tym przypadku gwintownikiem a nie narzynką ;-)) na której załóż kontrę, dokręcaj wszystko zdecydowanie, ale delikatnie, materiał z którego wykonana jest obudowa napinacza do najmocniejszych nie należy. Pozdro..... Quasi.... Dodam jeszcze tylko, że na styku napinacza i cylindra powinien być oring. -
Trochę lakoniczny i chaotyczny ten Twój opis, postaraj się jakoś konkretnie sprawdzić obieg oleju, ustawienia gaźnika i temperaturę poszczególnych elementów. Spalanie jest raczej w porządku skoro kolor świecy jest taki jak opisujesz, sprawdź jeszcze stan elektrod (czy są bardzo zanieczyszczone/nie mają ubytków). Cały "dół" silnika pracuje w kąpieli olejowej i jest olejem chłodzony, może poziom oleju jest zbyt niski. Możliwe jest również to, że silnik pracuje cały czas na ssaniu, przez co mieszanka nie jest właściwa i smarowanie silnika bardzo ubogie, bo nadmiar paliwa miesza się z olejem pogarszając jego właściwości smarujące. Pozdro... Quasi....