-
Postów
58 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O widget
- Urodziny 03/08/1988
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha XT 600 E
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Wrocław
Metody kontaktu
-
Telefon
504 937 466
-
Skype
kamil.rudnicki
-
Strona www
http://rudnicki.info
Osiągnięcia widget

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
Kurcze serwis http://www.wypadymotocyklowe.pl który zrobiłem w tamtym roku jednak nie załapał :( Mimo że wiem że kilka wycieczek się odbyło, a ja sam pojadę w sierpniu na jedną z tego serwisu. Ciekawe gdzie tkwi problem. Myślę że może to być brak promocji, brak funkcji społoczneościowych, powiadomień na emaila jeżeli ktoś dodał wycieczkę w Twoim województwie... Może kiedyś zrobię reaktywację, ale gdyby ktoś chciał kod źródłowy czy pomóc w nim, to podeśle info.
-
Uff po 30 godzinach kodowania wersja 1.0 gotowa. www.wypadymotocyklowe.pl Zapraszam do wspólnego odkyrwania nowych tras! PS. W przyszłości myślę że zaprogramuje dużo więcej fajnych funkcji, w zależności jak bardzo dużo osób korzystało by z serwisu.
-
Wersja 1.0 już prawie gotowa. Zastanawiam się tylko nad nazwą: wypadymotocyklowe.pl motorcyclerides.com flybike.com przejazdzkimotocyklowe.pl Albo jakaś inna?
-
Tak by wyglądało dodawanie podróży (będzie po polsku):
-
W serwisie będzie chodziło o wygodę. Chciałbym aby np. gdy będę miał ochotę na weekendowy wypad bardzo łatwo było znaleźć osoby do wspólnego wyjazdu. Myślałem też o systemie jak w blablacar, gdzie uczestnicy mogą dawać sobie również komentarze, zapisać się na newsletter albo zacząć obserwować użytkownika gdy on doda nowy wypad. Ja jako użytkownik np. mógłbym zasubskrybować nowe wyjazdy na najbliższe 5 sobót bo akurat będę miał wolny czas, co niestety na forum raczej nie jest możliwe lub dosyć trudne.
-
yeuop - dzięki za feedback. Chciałbym doprecyzować że marzy mi się serwis gdzie będą wypady nawet na pół dnia i na tydzień - kazdego typu. Mógłby przypominać serwis blablacar.pl
-
Cześć, chciałbym otworzyć hobbystyczny serwis wypraw motocyklowych, gdzie każdy mógłby zaproponować swoją wyprawę i inni ludzie mogliby się dołączać. Jeżeli też wam brakuje takiej strony, zapisz się proszę w poniższym formularzu - jeżeli uda mi się zebrać 30 ludzi wtedy to będzie dla mnie znak żeby rozpocząć pracę. Z góry dzięki za wsparcie! https://docs.google.com/forms/d/1hqwjgiqhedkgskzw3vd13FsXHzl5ZgNGV-_Dj8JFNYE/viewform PS. Dodam że zrobienie serwisu powinno zająć nie cały miesiąc.
-
Gdyby miał ktoś ochotę pojeździć, piszczcie :) Chętnie poznam fajne trasy.
-
Witam wszystkich. Mój drugi sezon. Szukamy ludzi do wypadów enduro :)
-
Cóż mogło się stać z motorem? Czy będę musiał rozbierać górę silnika? Sytuacja wygląda tak: - motocykl mam od 1 miesiąca - Yamaha XT 600, 2001 rok, - do niedawno wszystko było ok, palił na dotyk, - tylko podczas pierwszej dłuższej jazdy dwa razy zgasł po przekroczeniu 120 km/h - niedawno zatankowałem paliwo 95 z 98 (98 zalecił sprzedawca) Potem było gorzej: - po zdjęciu pokrywy filtru powietrza wyleciał olej, - miałem wrażenie że jadąc cały czas na jednych obrotach silnik jakby przerywał, - chyba po zmianie filtru powietrza zaczął gorzej odpalać, czasami gasł przy jeździe (chyba na większych obrotach), Dzisiejszego dnia: - po tygodniu postoju zapalił bez większego problemu, - potem były już problemy z odpalaniem, czasami nawet minutę musiałem manipulować z ssaniem i gazem żeby odpalił, - raz nie mogłem go odpalić przez 5 minut, aż pierwszy raz strzelił z tłumika, ale potem zapalił, - przy jeździe do domu, czasami miałem wrażenie jakby przy większym dodaniu gazu silnik przerywał, dwa razy mi zgasł całkowicie, ale jakoś udało mi się odpalić, - potem raz zgasł i już nie udało mi się odpalić, jakby załapywał na chwilkę i zaraz gasł, akumulator prawie wyczerpany - najdziwniejsza sprawa, już pcham motor do domu, próbuje jeszcze raz zapalić nic, wyłączam guzik zapłonu, a tu motor sam się zapala na prawie martwym akumulatorze przy wyłączonym kluczyku!, jakby trochę pochodził, ale coś trzeszczało w okolicach cylindra, i chwilę nawet nie mogłem go wyłączyć, potem akumulator padł i tak go na razie zostawiłem...
-
Wszystko o Suzuki DR 350
widget odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
http://rapidshare.com/files/82560859/suzuk...wka_pl.rar.html suzuki dr 350 - serwisówka - pl :buttrock: -
Wszystko o Suzuki DR 350
widget odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Mógłbym udostepnić serwisówkę po polsku. Ale nie wiem czy osoby, które ją kupiły nie będą miały tego za złe? :D Pytanie. Jak naprawić problem z tym, że gdy jadę wolno nie mogę wrzucić na luz? A gdy tylne koło jest w powietrzu wtedy biegi wchodzą bez problemu? -
Wszystko o Suzuki DR 350
widget odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Oo, to ma znaczenie? Jaka powinna więc być kolejność? Jeśli to pomoże to normalnie nie wiem jak Ci się wypłacę. Bo próbowałem już wszystkiego. Kupiłem nowe podkładki, dokręcilem śruby z odpowiednią siłą, rozbierałem i składałem sprzęglo z 5 razy według książki serwisowej i nadal są problemy. -
Wszystko o Suzuki DR 350
widget odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Mam pytanie o olej. Robiłem remont silnika, zmieniłem łańcuszek rozrządu ale sprzegłą źle działa. Tzn. ciągnie i biegi baardzo cięzko wchodzą, gdy jadę powoli nie mogę wrzucić w ogóle luzu z jedynki. Gdy postawiłem motor na taborecie, tylne kolo wisialo w powietrzu to biegi wchodziły jak malina. Kolega zna się trochę na tym i poweidział że to może być wina złego oleju w skrzyni (pierwszy razy wymieniłałem olej w mojej drce podczas tego remontu). Czy rzeczywiście olej może mieć na to wpływ? -
Wszystko o Suzuki DR 350
widget odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Mam problem ze sprzegłem w swojej DRce. Przykręciłem z odpowiednią siłą śrubę trzymającoą koszyk sprzęgłowy, wymieniłem podkładki, łożystko i dalej jest źle :) Sprzęgło nie wysprzęgla do końca bo gdy z luzu wrzucę jedynkę obroty troszkę spadają. Ale ogólnie byłoby OK, gdyby nie to że przy niskich obrotach biegi wchodzą ciężko, a na postoju wrzucić z 1 na luz kompletnie się nie da. Podczas jazdy przy wyższych obrotach biegi wchodzą cacy. Co z tym można zrobić bo już nie mam do tego słów?