Gość koval3a Opublikowano 6 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 Cześć. Czy uważacie, że motocykle takie jak Suzuki DL 1000 V-strom nadają się dla początkujących?? Jeżeli nie to co polecacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 6 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 Czy to jest głupie pytanie??????Jeśli nie to kto mnie z błędu wyprowadzi???????? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koval3a Opublikowano 6 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 Tak to jest głupie pytanie!! Jeżeli łaskawie możesz to odpowiedz na nie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koval3a Opublikowano 6 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 Sorry no ale wiecie jestem zarąbiście początkujący i serio mam jeszcze małe pojęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 6 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2004 Joł joł, nie kłucić się mi tu tylko odpowiadać na pytania mojego kumpla!!!Do diaska! :smile2: Moim zdaniem ten motor ma za dużą pojemność jak dla początkującego, wiem Koval że ty lecisz za mocą i KM no i wyglądem też ale te pierwsze kryteria nie mogą być dla Ciebie priorytetowe. Ale zresztą co ja tam wiem o motorach, sam jeszcze nie potrafie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...