zawada Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Temat już był poruszany ale mam pytanie do Szanownych użytkowników takiej kombinacji.Jaką nacie założoną dyszę główną? Czy zmienialiście iglicę? Jeśli nie to czy kombinowaliście z położeniem starej? Czy ruszaliście zapłon?Jakie macie inne uwagi i spostrzeżenia w w/w temacie? Będę wdzięczny za podzielenie się ze mną wszystkimi Waszymi doświadczeniami. Założyłem sobie hypka, main jet 205, iglica OEM-owa - efekt - zużycie paliwa bz. (może nawet trochu mniejsze) dynamika bz, głośność wyraźnie wyższa, (wygląd też) - ale generalnie liczyłem na więcej (jeszcze coś po za wyglądem) pzdr,zawada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 W swoim moto mam hypka ale był zakładany w stanach.Nie zaglądałem jaka jest dysza,ale wiem że iglica napewno jest nieoryginalna.W zestawie do hypka powinien byc zestaw dysz i iglic do wyboru.Dynamikę troche poprawiłem podnosząc iglicę o jedno wycięcie do góry. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawada Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 W swoim moto mam hypka ale był zakładany w stanach.Nie zaglądałem jaka jest dysza,ale wiem że iglica napewno jest nieoryginalna.W zestawie do hypka powinien byc zestaw dysz i iglic do wyboru.Dynamikę troche poprawiłem podnosząc iglicę o jedno wycięcie do góry. Ja sam zakładałem - zgodnie z instrukcją - ale dostawał za dużo paliwa (kopcił, strzelał przy schodzeniu z wysokich obrotów itp.) więc najpierw zmieniłem dyszę (z 205 (205 była dedykowana przez kuryakina do RS 1600) na 187) podnosząc jednocześnie iglicę. Ponieważ się w tym ustawieniu miał za mało paliwa wróciłem do 205 i opuściłem o "jeden" firmową iglicę - jakby troche lepiej ale tj. pisałem bez jakiś rewelacji. W swoim moto mam hypka ale był zakładany w stanach.Nie zaglądałem jaka jest dysza,ale wiem że iglica napewno jest nieoryginalna.W zestawie do hypka powinien byc zestaw dysz i iglic do wyboru.Dynamikę troche poprawiłem podnosząc iglicę o jedno wycięcie do góry. a i jeszcze jedno pytanko:śmigasz 1.6 czy 1.7? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Mam 1,6 z 2001 r,u mnie po zmianie wydechu moto miało dziwne szarpania w okolicy 100km/h,i wtedy pomogło podniesienie iglicy.Zużycie wzrosło nieznacznie ok.5,3 l ale odejście się poprawiło. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.