brett Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Od paru miesięcy jeżdże vt600 i jest super, ;) :lalag: ale cały czas nurtuje mnie jeden tematJuż po kupnie i rejestracji, przetłumaczeniu niemieckich papierówokazało sie, że ma ona zdławioną moc do 20kw :rolleyes: Osoby z którymi na ten temat rozmawiałem twierdzą, że jestto membrana założona w gażniku.Może ktoś się orjętuje jakiego typu jest to dławienie i czy da sie je usunąćMoto jest z 88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qsa Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Od paru miesięcy jeżdże vt600 i jest super, :crossy: :lalag: ale cały czas nurtuje mnie jeden temat Już po kupnie i rejestracji, przetłumaczeniu niemieckich papierów okazało sie, że ma ona zdławioną moc do 20kw ... Może ktoś się orjętuje jakiego typu jest to dławienie i czy da sie je usunąć Moto jest z 88 witam Może Ci się przyda. Temat dławienia mocy był szczegółowo opisany przy Hondzie Africe, z tym, że spotkałem się z tym tematem na innym forum. Jeżeli Twój nr VIN spełnia standardy powinno się dać rozszyfrować bezproblemu, czy jest to obniżenie mocy zastosowane. Niestety w Hondach jest z tym numerem VIN różnie. Sam jak sprawdzałem VIN i czytałem coś na temat oznaczeń na jakimś forum angielskim, otrzymywałem dziwne dane, oczywiście różne informacje. Nawet że mój motocykl to wersja DC :eek: , a mam C2. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisZbro Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 witam Może Ci się przyda. Temat dławienia mocy był szczegółowo opisany przy Hondzie Africe, z tym, że spotkałem się z tym tematem na innym forum. Jeżeli Twój nr VIN spełnia standardy powinno się dać rozszyfrować bezproblemu, czy jest to obniżenie mocy zastosowane. Niestety w Hondach jest z tym numerem VIN różnie. Sam jak sprawdzałem VIN i czytałem coś na temat oznaczeń na jakimś forum angielskim, otrzymywałem dziwne dane, oczywiście różne informacje. Nawet że mój motocykl to wersja DC :eek: , a mam C2. pozdr witam Moje aero1100c3 też w wersji niemieckiej w papierach ma 50KM, czyli jest zdławione a według vin (sprawdzałem w hondzie) jest odblokowane. Więc z tym vinem różnie bywa. A blokady są napewno, o czym się przekonałem czyszcząc gaźniki. Niestety tak naprawdę nikt nie wie w jaki sposób oprócz wydechu,dysz iglic, filtra powietrza, krućców dolotowych jest dławiona. Podejrzewam też sprężyny nad menbranami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marikmw Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam A gdzie (może ma kto link do strony) wg VIN można sprawdzić jaka wersje motorku posiadam (zdławiona czy nie, jaka moc i t.p.) Marik (VT1100) Cytuj www.smwproject.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisZbro Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam A gdzie (może ma kto link do strony) wg VIN można sprawdzić jaka wersje motorku posiadam (zdławiona czy nie, jaka moc i t.p.) Marik (VT1100) Ja sprawdzałem w serwisie hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.