RRT Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) Witam Bardzo proszę o porównanie tych dwóch motocykli (KLX 650C vs DR 600 ) pod względem: -charakterystyka silnika (odczucia z jazdy, jak się zbierają, który lepiej ciągnie od dołu itp.) -zawieszenie (który lepiej radzi sobie w średnim terenie, na trasie, który amor prędzej dobije itd) -hamulce (chodzi mi o przedni hamulec) -no i ogólnie, zwrotność, który lepiej idzie na koło z gazu itp. Chodzi mi wyłącznie o odczucia z jazdy, nie interesują mnie porównania danych fabrycznych itp. Bardzo proszę, aby wypowiedziały sie tylko te osoby, które miały do czynienia zarówno z jednym jak i z drugim motocyklem!!!! Z góry bardzo dziękuje! :P Edytowane 13 Czerwca 2008 przez RRT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 DR600R z 89r ma już hamulec tarczowy z tyłu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RRT Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 jak tak to przepraszam :rolleyes: kiedyś miałem DR z 87r Djebel, miał jeszcze bęben.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) w sumie podobnie . ani DR nie jest synoimem trwalosci , ani KLX bo uwazam go za niezbyt udany model ( problemy z dekompresatorem na walku) , napewno kawa ma nowoczesniejsza budowe , ale tylni amor dosc cienki ( mozna latwo wpasowac amor ohlinsa od huski te 610) , w terenie mysle ze bedzie sie lepiej prowadzic bo jest dosc waska , ale co za tym idzie , wszelkie prace silnikowe wymagaja malych zoltych raczek :) W dobrym KLX mocy nie brakuje , naprawde ciagnie jak glupi i do tego ma rozruchaja elepstrycznego ( niestety tylko ) . Osobiscie wybral bym LC4 albo TTS , a moze i XR trafisz - cena podobna Edytowane 13 Czerwca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 u mnie w skladzie jezdzi i klx C i dr i ogolnie moge powiedziec ze zarowno pod wzgledem osiagow jak i wlasnosci terenowych to zdecydowanie KLX zjada DRke(deerka zawsze "ciagnie" sie z tylu). za to dr jest napewno sprzetem wytrzymalszym. jesli chodzi o mnie to zdecydowanie KLX, a w wersji R to ten sprzet potrafi juz naprawde duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 (edytowane) u mnie w skladzie jezdzi i klx C i dr i ogolnie moge powiedziec ze zarowno pod wzgledem osiagow jak i wlasnosci terenowych to zdecydowanie KLX zjada DRke(deerka zawsze "ciagnie" sie z tylu). za to dr jest napewno sprzetem wytrzymalszym. jesli chodzi o mnie to zdecydowanie KLX, a w wersji R to ten sprzet potrafi juz naprawde duzo a to dziwne bo dr600 akurat waży dużo dużo mniej jak KLXC, ma lepszy zawias, większy skok oraz lepsze właściwości terenowe. Bo wiesz u mnie jeździ w ekipie WR250R i DRZ400. Drz też zostaje z tyłu mimo że ta WR to szosowa wersja. Ja jezdze XR z 94 roku i drz też zostaje z tyłu. Znów jeszcze jedna osoba jeździ jakby na to nie patrząc na hardcorowym enduraku WR250F i zawsze jest ostatnia. to nie znaczy ze drz czy WRF jest cienka tylko jej kierowca i tak samo moze byc w Twoim przypadku! Edytowane 26 Grudnia 2008 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Znów jeszcze jedna osoba jeździ jakby na to nie patrząc na hardcorowym enduraku WR250F i zawsze jest ostatnia. to nie znaczy ze drz czy WRF jest cienka tylko jej kierowca i tak samo moze byc w Twoim przypadku! żeby postawić kilku kierowców o takim samym doświadczeniu i technice na różne motocykle , to można by porównywać, a tak to mamy różnych motocyklistów na różnych motocyklach .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmx8 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Myślę ze porównania nie są tu specjalnie potrzebne wystarczy na nie popatrzyć i wszystko widać jak na dłoni. Silniki z rożnych bajek, nie wspominając, o stylistyce tu klx potrafi się dalej podobać. Można jej użyć nawet za wzór jeśli chodzi o stylistykę dla współczesnych wychudzonych motocykli (bez jajecznych). To tylko moje zdanie i proszę go obrazu nie podważać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.