Nitomen Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 a mzoe mi sie cos zle uslyszalo , jutro sie zapytam co robil dokladnie i ile skasowali Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 A czy taką samą technikę wymienionego wyżej "kabelka" ( :icon_biggrin: ) można zastosować w E38??? Bo kolega ma ten sam problem z inspekcją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Vector masz wyżej free program jest tam E38 i dużo innych aut, przeczytaj- zrób co piszą i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Vector masz wyżej free program jest tam E38 i dużo innych aut, przeczytaj- zrób co piszą i po problemie. Dzięki :notworthy: Skasowane :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.