matey Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 WitamNiedawno kupiłem cbr 2006r, sprowadzona ze U.S.A, niestety mam 2 problemy: Za niskie obroty, motocykl kiedy jest na ssaniu chodzi normalnie, kiedy sie rozgrzeje gasnie nie biegu jałowym. Jak bym ewentualnie mogl to wyregulowac, czy bylbym w stanie samemu? Drugi problem, honda podczas transportu miala spuszczane paliwo, zastalem odkrecony bak, w skutek czego nie dziala wskazanie paliwa, czy cos ewentualnie moze byc nie podlaczone? Jak do tego dojsc? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 WitamNiedawno kupiłem cbr 2006r, sprowadzona ze U.S.A, niestety mam 2 problemy: Za niskie obroty, motocykl kiedy jest na ssaniu chodzi normalnie, kiedy sie rozgrzeje gasnie nie biegu jałowym. Jak bym ewentualnie mogl to wyregulowac, czy bylbym w stanie samemu? Drugi problem, honda podczas transportu miala spuszczane paliwo, zastalem odkrecony bak, w skutek czego nie dziala wskazanie paliwa, czy cos ewentualnie moze byc nie podlaczone? Jak do tego dojsc? pozdrawiam.ne wiem jak jest dokładnie w F4i ale w f4 jest ciegno do regulacji obrotów ale nie wiecz czy we wtryskowych to masz (wizyta w warsztacie) a jakie masz obroty na jałowym?? jeżeli miałeś spuszczane paliwo to może polukaj czy jakiś przewód nie jest odłączony (jest pod bakiem taka kostka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matey Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) Tak, to jest wtrysk.Niewiem czy tak ma byc, kiedy motocykl jest na ssaniu rozgrzewa sie oboroty sa dobre, mozna ruszyc, po spuszczenie gazu nadal jedzie, po wrzuceniu luzu nie gasnie.Kiedy sie rozgrzeje, nie trzyma oborotow na jalowym, nie da sie ruszyc bez gazu, po spuszczeniu z gazu poprostu gasnie.Wczesniej mialem sv i nic takiego sie nie dzialo.Co do wskaznika paliwa to pewnie plywak.Czy regulacja obrotow bedzie kosztowna? Edytowane 13 Czerwca 2008 przez matey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 to bedą groszowe sprawy,tylko jedna spraw jeszcze.... ssanie przy wtrysku??? myślałem że jest to regulowane elektorniczniecóż, moge sie mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda Wawa Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 W F4i masz taką śrubkę przy deklu silnika (lewa strona) czarna a w środku miejsce na śrubokręt, włóż śrubaka i kręć. Oczywiście zrób to na rozgrzanym silniku. Obrotów powinno być 1300 +/- 100. Jeśli chodzi o ssanie jest automatyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matey Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) Mogli byscie dokladniej wytlumaczyc miejsce tej regulacji?Czy musze sciagnac owiewke? Edytowane 13 Czerwca 2008 przez matey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda Wawa Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Stary jak sobie nie radzisz ze śrubką i śrubokrętem to jedź do serwisu albo do mnie przyjedź, skasuje cię 50 zł i będziesz miał zrobione.Zgraj servis booka i z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Stary jak sobie nie radzisz ze śrubką i śrubokrętem to jedź do serwisu albo do mnie przyjedź, skasuje cię 50 zł i będziesz miał zrobione.Zgraj servis booka i z głowy.racja niech chłopak odpuści :P bo jeżeli takich podstaw sie nie zna to lepiej (prosze sie nie obrażać) iść do mechaniora i mieć z czaszkija jak wiedziałem że czegoś nie kumam choć lubię dłubaninę- to wolałem dać 50-100 zł i być pewnym zrobienia tego czego chce. matey: a poświęciłeś choć godzinkę na oblukanie całego moto?? czy tylko wsiadłeś, popatrzyłeś na kiere i poleciałeś?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 jeżeli masz gaźniki to nie masz f4i tu masz linka do specyfikacji gdzie wyraźnie jest napisane że w tym motocyklu jest wtrysk:http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbr_600_f4i_2005.phpjeśli nie wiesz jaki masz motocykl to nie bierz się za regulacje obrotów.padło również pytani ajkie masz obecnie obroty na ciepłym silniku - chodziło o watrość liczbową tzn. niejsce gdzie zatrzymuje się wskazówka obrotomierza na biegu jałowym przy włączonym silniku po ppowiedzmy 20-sto minutowej jeździe powinna być w okolicach 1200-1300 rpm.z tego co piszesz wnioskuje że jest to twój pierwszy motocykl. cbr f4i to może nie jest typowy super sport ale jednak jest to motocykl o sportowym zacięciu. co to oznacza? sprawdź wykres przebiegu momentu obrotowego. w motocyklach sportowych ten wykres zaczyna sie stosunkowo wysoko. co to oznacza? że nie ruszysz bez dodania gazu. w moim motungu przyzwoity moment zaczyna się od 5000 żeby ruszyć z miejsca musze mić co najmniej 3000 chybaże usmażę sprzęgło i jakoś ruszę przy 1200. jeśli nie wisz co to jest moment obrotowy to ... :P pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matey Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) Najnormalniej zapytalem dla pewnosci, chyba nic w tym zlego.Chcialem zrobic to sprawniej jesli sie da, sciagnac owiewke to zaden problem, ale pomyslalem ze jest jakis inny szybszy sposob. EDIT:Mialem juz suzuki sv650s.Powiedzialem wielekrotnie ze mam wtrysk, w koncu to motocykl z 2006r, f4 bylo bodajze do 2001.Obroty na biegu jalowym mam okolo 900 wiec sa stanowczo za male.Wiem co to moment obrotowy i wiem jak sie rusza, owszem nie mam takiego doswiadczenia jak inni, ale chcialem tylko prostej porady, jak wyregulowac obroty na biegu jalowym, bo poprostu sa za male. Edytowane 13 Czerwca 2008 przez matey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 wyczaj gdzie masz przepustnice;) tam powinny byc jakies sruby oporowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) pod owiewka po lewej stronie jest czarne pokretlo. umieszczone tuz nad silnikem. jak tam spojrzysz to na pewno je zobaczysz. do regulacji obrotow nie potrzebujesz do tego zadnych narzadow, pokretlo obracasz palcami. ps. nie musisz do tego zdejmowac zadnych owiewek.pozdrawiam Edytowane 13 Czerwca 2008 przez motobandyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matey Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Sory, ale naprawde nie moge tego znalezc;/Ponizej foto motocykla, jesli ktos zaznaczyl by mi to, bylbym ogromnie wdzieczny. http://img341.imageshack.us/img341/2664/img0710jq5.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 jeśli to ci nie rozjaśni to pojedź do zakładu wezmą 20zł a ty się może czegoś w końcu nauczysz. http://img91.imageshack.us/my.php?image=img0710jq5in3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matey Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 No coz, problem nadal nie rozwiazany. Odkrecilem owiewke, ale czegos takiego tam nie ma.Ponizej dokladniejsze zdjecie, byc moze zaradzicie mi cos. http://img165.imageshack.us/img165/2848/img0693pu4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.