Skocz do zawartości

Cbr 600 F4i


matey
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno kupiłem cbr 2006r, sprowadzona ze U.S.A, niestety mam 2 problemy:

 

Za niskie obroty, motocykl kiedy jest na ssaniu chodzi normalnie, kiedy sie rozgrzeje gasnie nie biegu jałowym. Jak bym ewentualnie mogl to wyregulowac, czy bylbym w stanie samemu?

 

Drugi problem, honda podczas transportu miala spuszczane paliwo, zastalem odkrecony bak, w skutek czego nie dziala wskazanie paliwa, czy cos ewentualnie moze byc nie podlaczone? Jak do tego dojsc?

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niedawno kupiłem cbr 2006r, sprowadzona ze U.S.A, niestety mam 2 problemy:

 

Za niskie obroty, motocykl kiedy jest na ssaniu chodzi normalnie, kiedy sie rozgrzeje gasnie nie biegu jałowym. Jak bym ewentualnie mogl to wyregulowac, czy bylbym w stanie samemu?

 

Drugi problem, honda podczas transportu miala spuszczane paliwo, zastalem odkrecony bak, w skutek czego nie dziala wskazanie paliwa, czy cos ewentualnie moze byc nie podlaczone? Jak do tego dojsc?

 

pozdrawiam.

ne wiem jak jest dokładnie w F4i ale w f4 jest ciegno do regulacji obrotów ale nie wiecz czy we wtryskowych to masz (wizyta w warsztacie) a jakie masz obroty na jałowym??

 

jeżeli miałeś spuszczane paliwo to może polukaj czy jakiś przewód nie jest odłączony (jest pod bakiem taka kostka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to jest wtrysk.

Niewiem czy tak ma byc, kiedy motocykl jest na ssaniu rozgrzewa sie oboroty sa dobre, mozna ruszyc, po spuszczenie gazu nadal jedzie, po wrzuceniu luzu nie gasnie.

Kiedy sie rozgrzeje, nie trzyma oborotow na jalowym, nie da sie ruszyc bez gazu, po spuszczeniu z gazu poprostu gasnie.

Wczesniej mialem sv i nic takiego sie nie dzialo.

Co do wskaznika paliwa to pewnie plywak.

Czy regulacja obrotow bedzie kosztowna?

Edytowane przez matey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F4i masz taką śrubkę przy deklu silnika (lewa strona) czarna a w środku miejsce na śrubokręt, włóż śrubaka i kręć. Oczywiście zrób to na rozgrzanym silniku. Obrotów powinno być 1300 +/- 100.

 

Jeśli chodzi o ssanie jest automatyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary jak sobie nie radzisz ze śrubką i śrubokrętem to jedź do serwisu albo do mnie przyjedź, skasuje cię 50 zł i będziesz miał zrobione.

Zgraj servis booka i z głowy.

racja niech chłopak odpuści :P

bo jeżeli takich podstaw sie nie zna to lepiej (prosze sie nie obrażać) iść do mechaniora i mieć z czaszki

ja jak wiedziałem że czegoś nie kumam choć lubię dłubaninę- to wolałem dać 50-100 zł i być pewnym zrobienia tego czego chce.

 

matey: a poświęciłeś choć godzinkę na oblukanie całego moto?? czy tylko wsiadłeś, popatrzyłeś na kiere i poleciałeś??

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz gaźniki to nie masz f4i

tu masz linka do specyfikacji gdzie wyraźnie jest napisane że w tym motocyklu jest wtrysk:

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbr_600_f4i_2005.php

jeśli nie wiesz jaki masz motocykl to nie bierz się za regulacje obrotów.

padło również pytani ajkie masz obecnie obroty na ciepłym silniku - chodziło o watrość liczbową tzn. niejsce gdzie zatrzymuje się wskazówka obrotomierza na biegu jałowym przy włączonym silniku po ppowiedzmy 20-sto minutowej jeździe powinna być w okolicach 1200-1300 rpm.

z tego co piszesz wnioskuje że jest to twój pierwszy motocykl. cbr f4i to może nie jest typowy super sport ale jednak jest to motocykl o sportowym zacięciu. co to oznacza? sprawdź wykres przebiegu momentu obrotowego. w motocyklach sportowych ten wykres zaczyna sie stosunkowo wysoko. co to oznacza? że nie ruszysz bez dodania gazu. w moim motungu przyzwoity moment zaczyna się od 5000 żeby ruszyć z miejsca musze mić co najmniej 3000 chybaże usmażę sprzęgło i jakoś ruszę przy 1200. jeśli nie wisz co to jest moment obrotowy to ... :P

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnormalniej zapytalem dla pewnosci, chyba nic w tym zlego.

Chcialem zrobic to sprawniej jesli sie da, sciagnac owiewke to zaden problem, ale pomyslalem ze jest jakis inny szybszy sposob.

 

EDIT:

Mialem juz suzuki sv650s.

Powiedzialem wielekrotnie ze mam wtrysk, w koncu to motocykl z 2006r, f4 bylo bodajze do 2001.

Obroty na biegu jalowym mam okolo 900 wiec sa stanowczo za male.

Wiem co to moment obrotowy i wiem jak sie rusza, owszem nie mam takiego doswiadczenia jak inni, ale chcialem tylko prostej porady, jak wyregulowac obroty na biegu jalowym, bo poprostu sa za male.

Edytowane przez matey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod owiewka po lewej stronie jest czarne pokretlo. umieszczone tuz nad silnikem. jak tam spojrzysz to na pewno je zobaczysz. do regulacji obrotow nie potrzebujesz do tego zadnych narzadow, pokretlo obracasz palcami.

 

ps. nie musisz do tego zdejmowac zadnych owiewek.

pozdrawiam

Edytowane przez motobandyta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...