Gość Visuz Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 No i znowu kolejny problem z trampkiem. Może nie duży ale denerwujący, a który zaczął się po ostatniej jeździe w deszczu.Otóż przy wyłączonym silniku obydwa kierunkowskazy lewy i prawy mrugają tak jak należy, ale wystarczy włączyć silnik żeby prawy zaczął świrować. Szczególnie podczas wkręcania lub schodzenia z obrotów przy włączonym prawym kierunku przerywacz gwałtownie zwiększa czestotoliwość. Myślałem, że może regulator napięcia szwankuje i nie obcina napięcia z alternatora tak jak należy powodując, że przy dużych obrotach przerywacz dostaje większe napięcie i dlatego szybciej pracuje. Ale przecież dotyczyłoby to zarówno lewego jak i prawego kierunkowskazu, a przecież lewy jest cały czas w porządku. Co wiecej nawet przy jałowym biegu częstotliwość jest niestabilna. Jak ktoś ma jakiś konkretny pomysł co do przyczyny to proszę o podzielenie się nim. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Moze gdzies nie ma dobrego styku z masa jedna ze stron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) Podbijam temat, może jednak miał ktoś podobne objawy. Zaoszczędzi mi to grzebania w instalacji eletrycznej w poszukiwaniu przyczyny. :) Edytowane 9 Czerwca 2008 przez Visuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 przelacznik kierunkow. on rozdziela lewo-prawo. albo masz wode w ktoryms z kierunkow prawych i zasniedzial styk. nie styka dobrze do zarowki. a dlatego przy wlaczonym silniku, gdyz sa drgania od silnika i powoduja luzowanie zarowki w oprawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.