Skocz do zawartości

Przerywacz kierunkowskazu


Gość Visuz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i znowu kolejny problem z trampkiem. Może nie duży ale denerwujący, a który zaczął się po ostatniej jeździe w deszczu.

Otóż przy wyłączonym silniku obydwa kierunkowskazy lewy i prawy mrugają tak jak należy, ale wystarczy włączyć silnik żeby prawy zaczął świrować. Szczególnie podczas wkręcania lub schodzenia z obrotów przy włączonym prawym kierunku przerywacz gwałtownie zwiększa czestotoliwość.

Myślałem, że może regulator napięcia szwankuje i nie obcina napięcia z alternatora tak jak należy powodując, że przy dużych obrotach przerywacz dostaje większe napięcie i dlatego szybciej pracuje. Ale przecież dotyczyłoby to zarówno lewego jak i prawego kierunkowskazu, a przecież lewy jest cały czas w porządku. Co wiecej nawet przy jałowym biegu częstotliwość jest niestabilna. Jak ktoś ma jakiś konkretny pomysł co do przyczyny to proszę o podzielenie się nim. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat, może jednak miał ktoś podobne objawy. Zaoszczędzi mi to grzebania w instalacji eletrycznej w poszukiwaniu przyczyny. :)

Edytowane przez Visuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...