miklass Opublikowano 1 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2004 cze jak masz gaźnik ze śrobką przy łączeniu a cylindrem to nie jest gaźnik 16n3-4 to jest gaźnik od simka czwórki. Różni sie od gaźnika od strszej trójki tym że ma wyższąi cieńsząprzepustnicą. A wracając do temtu to sprubuj tą srubką która jest w gaźniku. To jest śrubka na sprężynie i ona odpowiada za ilość powietrza. Odpal moto i wkręć ja do końca jeśli moto zgaśnie to wqszystko jest ok. Wykręć ja od 1,5 do 2,5 obrotu i jeszcze raz odpal. Powinno być dobrze. Powodzenia narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.