Skocz do zawartości

Zacierające się ćwiary KTMa


Rekomendowane odpowiedzi

bezsensowny temat, mialem crfe i tez wymienialem korby....

jak sie kaci sprzeta to sie nie ma co dziwic ze sie sypie

to nie sa swietne motocykle!!! a olej to sie wymienia co 5mth

 

 

 

Padłem normalnie padłem .... co 5 mth .... słuchajcie po pierwsze primo mam EXCF nie SXF .....

następnie ...... ludzie kto wam takie kretyństwa naopowiadał .....

 

co 5 mth to się zgodzę jak motocykl jest jeżdżony przez czołowego zawodnik MP #20 i wyżej .....

gdzie motocykl jeździ tylko po torze jedzie tylko na najwyższych obrotach i zwykłej drogi nie widział ....

ale ci goście zmieniają co zawody zestaw opon i tłoki więc olej jest rzeczą oczywistą.......

 

ludzie pogrzało was przecież to jest forum zwykłych motocyklistów .... ja np. zanim dojadę na tor ... to pyrkam sobie 70-90 km/h polnymi drogami na średnich obrotach 15 km ....... więc właściwie po dojechaniu ..... pobrykaniu z 3 godziny i powrocie musiał być zmienić olej .

 

... xD hahahha po za tym po 5 mth to coś mi się wydaje że olej nawet nie zmienił trochę barwy .....

 

chciałem dowiedzieć się tutaj sensownych informacji na temat serwisowych mojego motocykla ale widzę że tu albo jakieś mity są opowiadane albo jakieś opowieści dziwnej treści pokroju 5 mth , albo 4 korb .......

 

wracam na motox.pl ..... tam sensowniejsi ludzie są......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no właśnie thefex nie napisał ze thenaturat jest jednym z zawodników MP a jego sprzęt chodzi na wysokich obrotach i nie jest oszczędzany a biegi zmienia bez sprzęgła ja raczej to dopatruje przyczyny awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no właśnie thefex nie napisał ze thenaturat jest jednym z zawodników MP a jego sprzęt chodzi na wysokich obrotach i nie jest oszczędzany a biegi zmienia bez sprzęgła ja raczej to dopatruje przyczyny awarii.

 

 

 

Wiesz w tych motocyklach nie trzeba używać sprzęgła ..... na zawodach jest to wręcz strata cennego czasu ....

bardziej chodzi o przegrzewanie się motocykla z powodu wysokich obrotów ... bądź też właśnie to że motocykl jedzie przez 20-25 min bez przerwy na prawie otwartej przepustnicy ......

 

umówmy się ja przynajmniej jak brykam to robie sobie przerwy a 20 minut po torze dla treningu to robię o wielkiego dzwonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a biegi zmienia bez sprzęgła ja raczej to dopatruje przyczyny awarii.

ja też :icon_mrgreen: i nigdy nie miałem problemu z tego powodu więc to na pewno nie przyczyna. Mam kumpla co ma YZF w miare świerze i też ciągle albo korba albo zawór. Naprawdę nie ma reguły... wystarczy ze egzemplarz poprzez zaniedbanie np przez poprzedniego właściciela ma jakąś krzywiznę na prowadnicy zaworu lub mikromatycznie skrzywiony wał. Przy max obrotach takie mikromatyczne odkształcenia stają się bardzo groźne a są one w zasadzie nie do wykrycia. stąd się biorą trefne egzemplarze...

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak są jeszcze ludzie którzy potrafią coś z sensem wytłumaczyć siedze na tym forum juz od jakiegoś czasu ale dopiero Gawron wytłumaczył .. jak to jest że motóry się psują.... bo przecież wiekszość osób uważa że no jezęli już zapłaciło za motocykl to już nic więcej nie powinno się naprawiać wymieniać itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...