JERY Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 No to sorry :) Ktos mi tak powiedzial, ale specjalnie do serca sobie tego nie wzialem. Wazne ze taka praca went. to norma i nie ma sie czym martwic :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Kolego masz do sprawdzenia kilka rzeczy. Na początek włącznik wentylatora, wentylator, termostat. Na początek pomierzyć napiecia, później włacznik wentylatora itd. Jak wiesz jak to sam a jak nie to do elektryka. mialem to dzis zrobic ale braklo czasu:/ termostat jest ok, otwiera obieg. rzucila sie w oczy zasniedziala zlaczka doprowadzajaca prad do wentylatora i mialem nadzieje ze to wlasnie ta trywialna rzecz, ale niestety oczyszczenie nie pomoglo. Po rozgrzaniu kontrolka temp. sie zaswiecila a wiatrak nadal martwy. Nastepna rzecza jaka zrobie bedzie podlaczenie wentylatora "na krotko". Wie ktos jaki powienien byc opór silniczka wentylaotra? Pytanie nr 2: w ktorym miejscu jest ten cholerny wlacznik ? Bo myslalem ze za uruchomienie wentylatora jest odpowiedzialny ten sam czujnik(przy termostacie) ktory zapala kontrolke pzrd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 (edytowane) Podłączam się do tematu. Chcę sprawdzić układ chłodzenia w FZS 1000 '04. W moim sprzęcie po odpaleniu zimnego silnika wentylator włącza się już po około 60sekundach (czy to nie za wcześnie?) i tak jak ktoś już pisał, wyłącza się przy wrzuceniu biegu (wersja EU). Potrzebuję garść podstawowych informacji o nim. 1. Jak sprawdzić termostat czy prawidłowo otwiera obieg? 2. Gdzie znajduje się włącznik wentylatora? 3. Jak sprawdzić czy układ jest zapowietrzony i go odpowietrzyć? Edytowane 9 Czerwca 2009 przez vfts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech81 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 (edytowane) Dziwi mnie tu gadanie o wyłączeniu się wentylatora po wrzuceniu biegu u mnie po prostu czegoś takiego nie ma. Owszem wentylator załącza się szybko (mało płynu w małym obiegu dla tego zastosowana jest duża chłodnica z wydajnym wentylatorem) W jakim kodzie motorka (patrz numer ramy) są te ceregiele z wyłączaniem wentylatora na biegu? U mnie jest RN067 pochodzenie Francja Jedyna pewna informacja to że te były wykastrowane do 98km RN064 2001 98 PS, 72 kw RN064 2002 98 PS, 72 kw RN068 2003 98 PS, 72 kw Edytowane 11 Czerwca 2009 przez Rafal_akros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.