Pavello Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witaj Zyjo mialem duze problemy z tymi gaznikami ale teraz chyba" jestem w domu" tzn . kombinacji bylo mnostwo , ale po kolei iglice w tych gaznikach maja 5 naciec , czyli mozesz ustawic jena 5 roznych pozoimach pobierania paliwa dysza glowna . Fabryczna dysza ma oznaczenie 190 ,czyli 1,9 mmotwor . Ja zrobilem eksperyment i zalozylem dysze 135 ( bo takie mialem w innych gaznikach ) i jest po prostu " malina " ( mam nadzieje ze tak juz bedzie - tfu , tfu zeby nie zapeszyc ) iglice ustawilem na trzecim zabku od dolu i swieczki sa czysciutkie , moto chodzi ladnie i spalanie jest ok. Jeszcze nie sprawdzalem zuzycia benzyny , ale juz widze ze w porownaniu z tym co bylo jest o niebo lepsze . Gazniki mam ustawionena zegarach podcisnieniowych bardzo rowno i na wolnych i na srednich obrotach. polecam takie regulowanie oba gazniki mam " sprzezone ze soba podcisnieniowo , ( patrz " ruskie turbo " ) na te upaly zmienilem swiece na troche " zimniejsze " i jest ok. A tak przy okazji to bardzo latwo te gazniki sie reguluje . wazna jest tez regulacja na linkach , aby przepustnice podnosily sie jednoczesnie . jezeli masz jeszcze jakies pytania to b. chetnie pogadam z Toba na inne " kaśkowe " tematy bo cholernie lubie ten moj " kaśkowóz"i mysle ze napewno Twoje doswiadczenie podpowie mi inne ciekawe rzeczy . Zycze Ci powodzenia z gaznikami K -68 bo naprawde sa b. proste w obsludze . Pavello :wink: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Podpowiedz mi czy jestem na dobrej drodze jeżeli chodzi o podnoszenie iglicy w przepustnicy, czyli trza wykręcić tą śrubę w środku przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavello Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Podpowiedz mi czy jestem na dobrej drodze jeżeli chodzi o podnoszenie iglicy w przepustnicy, czyli trza wykręcić tą śrubę w środku przepustnicy? Witaj zyjo . regulacja wysokosci iglicy jest dziecinnie prosta ,kolejnosc jest nastepujaca: 1 ) rozlaczasz linki gazu i masz przepustnice luzem 2) odkrecasz sruby kontrujace iglice i wyciagasz iglice 3) zdejmujesz zawleczke z iglicy i zakladasz na odpowiedni " zabek " 4) wkladasz iglice z powrotem , kontrujesz sruba 5) zakladasz linki gazu , wkladasz calosc w korkus gaznika i gotowe6) regulujesz luz linek a potem gazniki Powodzenia .Pavello :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.