Nitomen Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 witam wpadl mi do glowy pomysl , motocykle tej klasy staja sie coraz tansze i bardziej dostepne na rynku wtornym , prosil bym uzytkownikow tych motocykli o wymiane pogladow na ich temat. Czyli wszystko o EXC 4T Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Ogólna konkluzja po kupnie KTM'a jest taka : kupić jest najłatwiej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Ogólna konkluzja po kupnie KTM'a jest taka : kupić jest najłatwiej o sie tyczy kazdego mx - en hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Aż dziw, że dopiero teraz powstał taki temat, w końcu mnóstwo ludzi wybiera KAT'y :icon_mrgreen: Mam pytanie, czy w EXC trzeba wymieniać zawory co sezon jak w crossach 4t? Czy można jeździć na jednych aż przestaną być szczelne? Jest możliwość żeby taki zawór urwał się od zmęczenia materiału?Pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 (edytowane) Aż dziw, że dopiero teraz powstał taki temat, w końcu mnóstwo ludzi wybiera KAT'y :buttrock: Mam pytanie, czy w EXC trzeba wymieniać zawory co sezon jak w crossach 4t? Czy można jeździć na jednych aż przestaną być szczelne? Jest możliwość żeby taki zawór urwał się od zmęczenia materiału?Pozdrawiam.W starszych rocznikach 2000-03 są stalowe zawory więc nie ma bata żeby się urwały no chyba że właściciel sam sobie zawini. W moim latały 7 lat i jak na razie tylko ssące zostały wymienione bo grzybki były cieńkie jak żyletki natomiast wydechowe mają jeszcze wiele godzin przed sobą :icon_mrgreen: BTW: NITO przymierzasz sie do zakupu EXC? :bigrazz: Edytowane 19 Maja 2008 przez sillyboy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 A mógłby ktoś przedstawić jak wyglądają uśrednione koszty eksploatacyjne i jak często trzeba coś robić / coś koniecznie zmieniać?Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 BTW: NITO przymierzasz sie do zakupu EXC? :lalag: a wiec myslalem raczej o LC4 , ale widze ze dobre LC4 z okolic 2000r kosztuje niewiele mniej od EXC 400/520 z pierwszych lat klepania , a nawet trafilem na 525 za 12 tys zl. - o tyle ze moze byc drozsze w utrzymaniu , a druga sprawa mysle czy wykozytam taki sprzet w 100% - latam raczej sam , tereny tu nijakie , mimo wszystko czaasem lubie sobie polatac po asfalcie i tu EXC moze sie nie nadawac :lalag: p.s czy dlawil ktos 520 ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 A mógłby ktoś przedstawić jak wyglądają uśrednione koszty eksploatacyjne i jak często trzeba coś robić / coś koniecznie zmieniać?Pzdr, MaciekKosztów w enduro nie da się przewidzieć (mowa tu o częściach eksploatacyjnych czyli napęd, opony etc.) wszystko zależy od tego jak się jeździ i gdzie. Jeżeli chodzi o silnik to trzymając się danych z serwisówki można długo jeździć bez większych awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Kosztów w enduro nie da się przewidzieć (mowa tu o częściach eksploatacyjnych czyli napęd, opony etc.) wszystko zależy od tego jak się jeździ i gdzie. Jeżeli chodzi o silnik to trzymając się danych z serwisówki można długo jeździć bez większych awarii.Chodzi mi o taki serwis jak: wymiana oleju, regulacja luzów zaworowych, rozrząd, tłok? I czy taki KTM nadaje się tylko do ostrego upalania wokół swojego domu czy można też robić takie dalsze trasy off-roadowe - 120-170km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 a wiec myslalem raczej o LC4 , ale widze ze dobre LC4 z okolic 2000r kosztuje niewiele mniej od EXC 400/520 z pierwszych lat klepania , a nawet trafilem na 525 za 12 tys zl. - o tyle ze moze byc drozsze w utrzymaniu , a druga sprawa mysle czy wykozytam taki sprzet w 100% - latam raczej sam , tereny tu nijakie , mimo wszystko czaasem lubie sobie polatac po asfalcie i tu EXC moze sie nie nadawac :lalag: p.s czy dlawil ktos 520 ?Raczej była zabawa w oddławianie bo moc jest potrzebna (jeżeli jeździsz solo to wiesz że niekiedy trzeba docisnąć żeby wyjść z opresji) 525 nie bierz niewygodna pozycja kierowcy z racji wysokiego siedziska. Na asfalcie 520 daje radę tylko k***icy się można nabawić przez kostkę :lalag: Jeżeli chodzi o LC4 to przy wyciąganiu moto z błota w pojedynkę może być problem (waga). Chodzi mi o taki serwis jak: wymiana oleju, regulacja luzów zaworowych, rozrząd, tłok? I czy taki KTM nadaje się tylko do ostrego upalania wokół swojego domu czy można też robić takie dalsze trasy off-roadowe - 120-170km?tłok+korba ok. 1200 pln u mnie co 2 lataolej co 10 zbiorników (ok 800-1000km) 120 pln (łącznie z filtrami)zawory regulacja też ok 10 zbiorników Jeżeli chodzi o trasy to zdarzają się wypady po 300 km i więcej i moto daje radę koło domu też się można pobawić :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 A czy nie ma jakiś zonków ze skrzynią biegów albo sprzęgłem? W EXC ponoć kosz sprzęgłowy hałasuje ale to nie we wszystkich. Da się to wyeliminować? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Faktycznie KTM ma to do siebie że chodzi jak stara sieczkarnia ale mi to nie przeszkadza. Jeżeli chodzi o kosz sprzęgłowy to można sie pobawić w wyciszenie go ale w 90% używanych moto ten dźwięk się pojawia i można się do niego przyzwyczaić. Jeżeli chodzi o sprzęgło to warto założyć osłonę na wysprzęglik żeby zrywający się łańcuch go nie uszkodził (czasami się to zdarza). Jest jeszcze jeden zonk z śrubką przy autodekompresorze na wałku rozrządu - jeżeli się jej nie sklei klejem do śrub to lubi się odkręcić i zrobić kaszanę w głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 dobry temacik :icon_eek: to teraz ja zadam pytanie:planuje na przyszły sezon zmienić furę i zastanawiam się nad EXC 450 lub 525.- z których roczników warto brać? (celuje w najgorszym wypadku na 2003-2004 r)- od kiedy było hudrauliczne sprzęgło?- każdy z nich ma rozrusznik?- do którego roku tylny zawias był na systemie dźwigni PRO-LINK, a od kiedy amor jest montowany bezpośrednio do wahacza?- jaka jest waga tych motocykli?- czy dźwignia od zmiany biegów jest osadzona na małym wieloklinie stożkowatym jak w LC4? (dodam, że ja wydałem już na to 300 zł - 3 dźwignie alu)- czy koszty eksploatacji są przybliżone w 450 i 525, czy może któryś wymaga więcej pracy/wkładu? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Ten tłok i korba co dwa lata mnie przerażają ;/ aż tak często? :O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 mysle ze jak co miesiac 50 zl odlozysz na tlok+ korbe to nie wyjdzie to strasznie duzo :bigrazz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.