losiu Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam zakupiłem cebrę 600 f2 żeby troszeczkę pośmigać latem, lecz muszę ją przygotować do sezonu. 1. Aku siada lub ładowanie poprzedni właściciel niby regler wymieniał ale nie wiem czy mu wierzyć i kupić aku czy jednak sprawdzić to ładowanie czy jest 2. Silnik czasami gaśnie nie wiem może przecież być tak że to przez ładowanie 3. czasem gdy jadę na wysokim biegu kiedy spuszczę i dodam gazu czuć że raz szarpnie i ciągnie dalej ładnie. 4. Do czego jest rurka na samej górze glowicy (odpowietrzenie??) nie mam tam wężyka żadnego.5. Jakie świece polecacie do tego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) 1.Sprwadz ako najpierw ile ma V jesli pada co chwile to najpierw wymien ako, jest taki przyżad do badania pradu w moto, czytalem ze mozna go dostac nawet na rynku ale cos ciezko bo sam kiedys szukalem.2.Silnik gasnie byc moze zła regulacja?3.to jest normalne w takiej maszynie musi troche szarpnac przy odpuszczeniu i dodaniu gazu, wejdziesz do wprawy5. Takie jakie masz w ksiazce serwisowej (ngk ale to i tak specjalne swiece ktore pasuja tylko do tego modelu moto =cbr. I lepiej zaopatrz sie w klucz do takich swiec typowych do Hondy A tak swoją drogą 17 lat i cbr? ja tam gwarancji Ci nie dam ze przejedziesz ten sezon Edytowane 18 Maja 2008 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Dawno mnie tu nie było, profil był z zeszłego roku jak mialem 17 lat i jeździłem fzr 600 a jeszcze wcześniej klocowatym gpz 1000 rx i jakoś nie leżałem na nich. I na wrotkach mozna się zabić. Słyszałem że w cbr f2 nie ma pompki paliwa, więc może dlatego przymula gdyż jakiś wężyk się zagiął albo odpiął, miałem tak w kawachu że mi się dławił jak dostał trochę po garach, i to była wina jednego wężyka którego nie podpiął handlarz od którego kupiłem motor. Kranik był w nim jak w cbr bez pompki. Wczoraj zaglądałem i faktycznie regler poprzedni właściciel wymienił na nowy co wcale nie oznacza że jest dobry. Od kilku dni motorek nawet rano już nie chce palić ( a wcześniej rano na dotyk). Nikt nie potrafi pomóc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 (edytowane) witam, z ładowniem tez walczyłem.- sprawdz czy aku ma dobry poziom elektrolitu (czy jest miedzy kreskami low i high na obudowie), jesli nie to dolej- podłącz aku na dobę do prostownika do ładowania akumulatora. Jak masz motocyklowy czyli taki do mniejszych akumulatorow to ok. Jak masz tylko samochodowy, to podłącz szeregowo przez żarówkę 12V około 20W, czyli może byc taka od kierunku, albo od lampy stopu. Chodzi o to żeby za duzy prad nie płynął bo sie akumulator wygotuje jak woda w garnku. Lecace babelki podczas ładowania to normalna sprawa, to nie znaczy je sie juz gotuje. -Włóż i zobacz czy bedzie ok. Czy sie naładował od razu widac, czy odpala. Jak swiezo po ładowaniu nie odpala - aku do wymiany (wykluczając uszkodzenia rozrusznika). Moze byc tak, że nadal będzie sie rozładowywał. W takim razie musisz miec miernik. W trakcie pracy silnika na wyjsciu regulatora (czerwony kabel to zazwyczaj plus, czarny, niebieski kabel, jego obudowa, lub rama motocykla to minus, zółte kable sa zazwyczaj trzy i to jest wejsice z alternatora, więc na razie tego nie będziesz mierzył) powinno byc 13,2-14,5V - zakres miernika VDC - wolty, napięcie stałe. Napisz jakie te napiecia sa kiedy: motocykl pracuje na obrotach spoczynkowych, srednich (czyli około 4-6tys). AD2 jeśli gasnie na obrotach spoczynkowych masz rozregulowane gazniki. Byc moze same obroty sa ustawione za nisko, ale gazniki mają to do siebie, że się brudzą dysze, zatykają i trzeba je co jakiś czas czyścic, regulowac i na koniec synchronizowac. Wszystko to zrobi serwis, raczej nie sam. Ad3 Pewnie bardzo ładnie strzela, chociaz moze przerywac jesli gazniki sa zle wyregulowane. j.w. Edytowane 19 Maja 2008 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lorek100 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Witam. Tez mam cbr f2. Musisz sprawdziś napiecie na klemach przy odpalonym moto, powinno sie mieścić w okolicach 14 v, jak jest dużo mniejsze to brak ładowania. Ja tak miałem, na pomiarze wyszło mi 12 v. Musiałem kupic regulator napięcia(jedna z niewielu wad hondy-przegrzewa się), wymieniłem i jest ok. Na allegro kosztuje 200 zł. Pomiaru zrobisz każdym miernikiem prądu.Co do przymulanie to pewnie bedziesz musiał miec regulacje gażników. Wymieniłeś filtr powietrza, może jest zapchany i nie ciągnie tyle powietrza ile powinna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Aku naładowałem nie było problemu z odpalaniem dzisiaj ale gaśnie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.