Arni Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) Witam. Wczoraj wyszła na jaw tragiczna prawda - przy okazji czyszczenia gaźników, odkryłem ze miałem swoja vtr zdławioną do 72kW/97KM. W króćcach ssacych były zamontowane kryzy, które zmniejszały swiatło wlotu do cylindra o mw. 1/4. Do tej pory v-max to było rozbujanie jej do 250 i definitywny koniec, ponadto przy ostrej jezdzie paliła 10l równe. Wczoraj zaraz po wyjeciu tych kryz (dysze i cała reszta wg. katalogu fabrycznego jest taka sama jak w wersji odblokowanej) pojechalem potestowac. Bez problemu dało sie trzymac 260, do tych 240 zbierała sie teraz płynnie, po całym dniu spalanie wyszło 9l po dosc agresywnej jezdzie. A teraz pytanie - gdzie w VTR podłancza sie wakuometry? Wstępnie szukałem tego miejsca, ale nie bardzo mam koncepcje gdzie je wpiąc ( w GS było prosto - zaznaczone miejsce i juz) a tu niebardzo wiem). poki co moto trzyma rowne wolne obroty, wkreca sie bez zadnych przeszkód, nie ma dziur w obrotach i silnik jest wyraźnie żywszy. Wiec pozornie chodzi dobrze, ale wole to wyregulowac. Za podpowiedzi dzięki :] PS. podane predkosci sa licznikowe. Edytowane 18 Maja 2008 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.