Skocz do zawartości

Honda VTR 1000F po odblokowaniu


Arni
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj wyszła na jaw tragiczna prawda - przy okazji czyszczenia gaźników, odkryłem ze miałem swoja vtr zdławioną do 72kW/97KM. W króćcach ssacych były zamontowane kryzy, które zmniejszały swiatło wlotu do cylindra o mw. 1/4. Do tej pory v-max to było rozbujanie jej do 250 i definitywny koniec, ponadto przy ostrej jezdzie paliła 10l równe. Wczoraj zaraz po wyjeciu tych kryz (dysze i cała reszta wg. katalogu fabrycznego jest taka sama jak w wersji odblokowanej) pojechalem potestowac. Bez problemu dało sie trzymac 260, do tych 240 zbierała sie teraz płynnie, po całym dniu spalanie wyszło 9l po dosc agresywnej jezdzie.

 

A teraz pytanie - gdzie w VTR podłancza sie wakuometry? Wstępnie szukałem tego miejsca, ale nie bardzo mam koncepcje gdzie je wpiąc ( w GS było prosto - zaznaczone miejsce i juz) a tu niebardzo wiem).

poki co moto trzyma rowne wolne obroty, wkreca sie bez zadnych przeszkód, nie ma dziur w obrotach i silnik jest wyraźnie żywszy. Wiec pozornie chodzi dobrze, ale wole to wyregulowac. Za podpowiedzi dzięki :]

 

PS. podane predkosci sa licznikowe.

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...