Avalon Opublikowano 9 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2003 Papierem zwykłym (a nie wodnym) idzie znacznie ciężej bo papier sie szybko "zaszlichci" i zdarza sie że można zatrzec brzydkie rysy na polerowanym elemencie.Roboty jest sporo ale efekty są obiecujące. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 9 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2003 A to istnieje papier mokry i suchy?? ja to zwyklym, nalealem wode na niego, i na czesci i potem scieralem i co jakis czas troche wiecej wody. jest jakis specjalny mokry papier??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 9 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2003 No pewnie że jest specjalny papier "wodny" Zwykły jak namoczysz to cały "towar" scierny sie odklei i zaraz go trafi szlag.Papier do obróbki na mokro stosowany jest np.przez lakierników,chociaz coraz zadziej.Jak bedziesz kupowac to popatrz na napisy.Powinny byc tam napis "Water Proff" lub podobny.Sprobuj bo idzie lzej i ładniej sie poleruje Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 10 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2003 ja to jeszcze mam zapas tego na sucho ale nie ukrywam robota jest ciezka tym bardziej ze poleruje dekle na moto tzn nic nie odkrecalem i nie moge wszedzie ladnie dojsc! zrobilem tez probe na jednym zebrze silnika! no efekt naprawde swietny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.