szubi712 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam wszystkich posiadaczy Drag Star'ow. Sam osobiscie nie posiadam zadnego motorku jednak potrzebbuje pomocy kogos kto temat motoru Drag Star zna od podszewki. Musze założyć alarm do motoru z roku 2000 i mam problem z realizacja odpalania na pilota. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie odpalany jest silnik?? Ja wpiąłem sie z przewodem od +12V po stacyjce do czteropinowego złącza przy akumulatorze i ni w zab ni w oko motor nie chce palic z pilota ( oczywiscie sterowanie PK od rozrusznika masa na przewodzie w tymze złączu). Odnalazłem schemat elektryczny Drag Stara z roku 1997 i analizujac to doszedlem do tego ze w pszeczce w okolicy tylnego koła na jednym przewodzie nie pokazuje sie 0,7V oraz w puszeczce za akumulatorem na jednym przewodzie zamiast 0,7V pokazuje sie +10.5V) Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak rozwiązać ten problem?? Sorki ze podobnego posta dalem juz w innym watku ale potrzebuje szybkiej odpowiedzi:) z gory wielkie dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzhop Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Nie wiem jak to jest w DS ale być może podobnie jak w Virago którą kiedyś posiadałem i miałem to zrobione. Sam to robiłem i co jest najważniejsze to to aby motocykl nie odjechał stojąc na stopce na biegu przy próbie zapalenia z pilota. Aby to uzyskać podłączyłem się do przycisku START dodatkowym przekaźnikiem równolegle pod styki przycisku który to przekaźnik był sterowany niebieskim przewodem z alarmu podającym na chwilę 12V. Inastalacje ta nie ma chyba sensu jeżeli na czas zapalania jest konieczność wciśnięcia sprzęgła jak to jest w obecnym motocyklu który posiadam więc z tego zrezygnowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Ja w swoim mam taki "bajer" już zamontowany seryjnie. I szczerze mowiąc, nie wiem zupełnie po grzyba mi to, bo: ma odcięcie zapłonu na stopce. Poza tym żeby go odpalić z pilota to w stacyjce musi być przekręcony kluczyk. Alarm jak jest załączony, żre prąd z akumulatora jak głupi. Obydwu "gadżetów" w ogóle nie używam i myślę o ich całkowitym usunięciu.Jeśli to ci coś pomoże to w poniedziałek zeskanuję schemat z instrukcji obsługi gdzie to wszystko jest rozrysowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1janbo Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 ...i pozostaje jeszcze domykanie szyb i będzie git :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.