Skocz do zawartości

Honda Shadow VT700/750- PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA


Boa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Wiem, że z reguły się o tym parametrze nie dyskutuje w świecie chopperowo/cruiserowym, ale tak mnie coś korci, żeby rozwiac swoje wątpliwości, więc spytam, co mi tam :)

 

Otóż posiadam VT700 '87 jak wiadomo w tamtych latach różne normy jeszcze nie były tak restrykcyjne jak dziś, lub ich w ogóle nie było, więc Shadowki (i inne motocykle z tamtych lat również) nie były tak skastrowane jak dziś... moja ma dajmy na to 62KM i 62Nm (moment akurat pozostał ten sam do dziś, bo to przecież od poj silnika zależy- prawda?) i z tego co znalazłem na pewnej stronce to jej prędkośc max może oscylowac nawet w granicach 200km/h :) :wink: :icon_eek: :bigrazz:

Powiedzcie mi czy to możliwe???

Inna sprawa, to, że bez owiewki raczej nie będę przekraczał 120-130km/h ale miło miec świadomośc drzemiącej w niej mocy :bigrazz: :crossy: :buttrock:

 

Źródło:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...shadow%2083.htm

 

a 750 w ówczesnych czasach niezbyt różniła się od 700:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...shadow%2083.htm

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :D

Edytowane przez Boa

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jechałem swoim cieniem 160km/h na licznikiu na dopiero wybudowanej drodze koło mojego domu( takiej jeszcze zamkniętej na katamarany) ale byla zbyt krótka żeby więcej wyciągnąć mimo to miałem zapas pod manetką i dało się to wyczuć, sam jestem ciekaw czy ktoś próbował gdzieś szybciej naszym sprzęcikiem lecieć :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli faktycznie starsze modele mają chyba faktycznie lepsze osiągi :icon_evil:

 

Aczkolwiek już sama świadomosć, że leciałeś 160 na cieniu jest uspokajająca, więcej nie trzeba a i to zapewne mało komfortowe było :banghead:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli chodzi o wygode to sam wiesz ... przy 160 nie bardzo, na trasie to tak max 120 sobie lece ale naprzyjemniej i tak jest 90-100.

 

 

Na naszych drogach pewnie bym jej do 160 nawet nie próbował rozkręcać , to była okazja , taka nowiutka droga zastawiona żeby sie nie dało puszką wjechać to idealne miejsce żeby popróbować , jescze jej nie skończyli więc jak zrobią kolejne 100-200 metrów to może napisze czy poleciałem więcej.

 

Ale podkreślam w trasie to już żadna przyjemność , jedynie jak się ma taką fajną okazje jak ja :banghead:

 

PS.

 

Własnie chciałem jeszcze dopisać ,że droga jest prosta jak drut bo wylewają asfalt na starej trasie kolejowej więc praktycznie jak po lotnisku :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do 150 leciałem na 5 biegu potem wbiłem 6 i nadal szedł do 160 licznikowego ale nadal sie zbierał tylko, że koparka z przodu zbliżała się bardzo szybko i musiałem heblować :icon_mrgreen:

 

Mimo to przy takich prędkościach to nasze cienie chodzą jak piła łańcuchowa , bardzo nie ładny dźwięk wysokich obrotów i 0 przyjemności , myślę że takie rozwijanie prędkości nadaje się tylko na próby tego typu a jednak jestem ciekawy ile bym wykręcił do samego końca i czy faktycznie na 6-tym v-max byłby mniejszy ;)

 

A i jeszcze jedno , co do specyfikacji tej maszynki ... Wiem że max. moment mamy przy 6000 obr. ale przy ilu obrotach jest jego maksymalna moc? Wiecie może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...