Skocz do zawartości

Jaki leprzy tłok? Kuty Czy Standartowy


polo40
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak narazie chodzi dobrze:) a mam pytanie czy zawsze tak jest przy docieraniu? że dopuki silnik jest zimny to ma moc wyczuwalnie więkrzą a jak nabierze temperatury to juz mniej, aha czy cos sie stało gdy miałem tłok 53.99mm a założyłem do niej 53.96? aklurat nie było takiego rozmiaru.

Jest odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie cos chyba nie tak z gaźnikami;) sa zbyt bogato ustawione;)

 

Co do kutych tłoków maja też swoje wady, zagęszczenie materiału wpływa na przewodnictwo ciepłe staje sie gorsze, oraz na rozszerzalnosci cieplną tłok wiecej "puchnie", nalezy zastosować zwiekszony luz montazowy. Na przewodnictwo cieplne nic nie poradzimy, mozna zastosowac deczko zimniejsza świece. Kute tłoki stosuje sie w silnikach wysokowysilonych lub sportowych gdzie te parametry nie maja znaczenia, nie sa wcale zywotniejsze! Bo kute denko ma tylke do odpornosci na ścieranie co babcia do dziadkowej brzytwy. Te tłoki poprostu mogą wytrzymac przy wyższym średnim ciśnieniu pracy.

 

 

Wiedze na ten temat popieram pracą magisterska kolegi z PW, na temat tłoków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...