kornol Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Witam, pisze z taką sprawą(szczerze to nie wiedziałem czy dać w podróże czy tu, ale tu może większy odzew będzie):Planuje i chciałbym w przyszłym tygodniu przy ładnej pogodzie wybrac sie z bratem może i z ojcem na przejażdzke tak ok 200km(łącznie z powrotem). Start z Jasła,ale teraz gdzie dalej, myslałem że może Solina, ale to troche oblatane :/ . Taki wyjazd żeby pojechać spokojnie 90-110 km/h po drodze zwiedzić jakieś fajne miejsca jakich dużo w naszych regionach. Jakieś fajne drogi- zakręty, serpentyny. Wyjazd byłby jednodniowy, ale wszystko spokojnie, bez pośpiechu :) Teraz zwracam się do was, czy ktoś mi może pomóc w tym temacie ? Nie wykluczona i zagranica, na przykład jakieś fajne miejsca na Słowacji ( nie mam daleko). Czekam na wasze propozycje :) bo ja niestety w temacie turystycznych wypadów nie mam w ogóle doświadczenia. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wokibart Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Mozesz osbie poleciec na Gorlice,Nowy Sacz, Zalew Roznowski,Zakliczyn, Wojnicz, Tarnow, Ciezkowice, przed Gromnikiem na Biecz i z BIecza do Jasla. Trasa jest ciekawa, bo sa na niej zakrety, jako takie widoczki (Zalew Roznowski,Ciezkowice- parking przy skalkach) i droga jest w wiekszosci OK. Szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 a jakieś zabytki? z zakliczynem to mi sie kojarzy że jakby zamek jest czy coś? opatrze na mapa.szukacz trase, ale na nowy sącz to juz troche oblatana . a jakieś inne propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...