devdawid Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 (edytowane) ok poradziłem sobie jakośsimmering jak simmering - tylko jak go teraz wyciągnąć?będę musiał w sklepie na wzór pokazywać a ja już zaczynając wyciągać trochę go uszkodziłem a z włożeniem też będą problemy? aha - i jakie są oznaczenia simmeringa? z tego co na easyparts przeczytałem to 24x35x7 - wystarczy? Edytowane 12 Maja 2008 przez devdawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 ten wymiar wystarczy... zrob z puszki taką opaske i powoli wkładaj w karter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
55555 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 tak jak napisał kolega ten wymiar w zupełności wystarczy, są to wymiary simmeringa w mm, zakładając nowy simmering dobrze wyczyśći i odtłuśc gniazdo, wewnątrzną częśc simmeringa nasmaruj olejem ( gdzie styka sie z wałem) uchroni Cie to przed zatarciem simmeringa, simmering nabijaj za pomoca klucza nasadowego o troche mniejszej średnicy i małego młoteczka, pod koniec weź jakiś mniejszy klucz nasadowy i nabijaj simmering tak żeby połowa klucza biła w simmer a połowa w pewnym momencie oprze sie o karter tak żeby było wszystko tip top na równo z karterem nie wbijaj głębiej! 24 śr wew 35 śr zew 7 szerokośc najlepiej zmierz stary suwmiarka i bedziesz miał pewnośc a stary najlepiej wyciągnąć wbijajać w niego mały ostry śrubokręcik przekrzywić na bok i wylezie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devdawid Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 (edytowane) ok wymieniłem składam sprzęgło i jest problem bo się nie przyglądałem jak ściągałem :-Pna pokrywie tarcz jest strzałka - jak ją ustawić? a jak ustawić tarcze (te z tymi cyplami - włożyłem na przemian cyplem w jedno miejsce wszystkie) EDIT: Już sobie poradziłemgdyby ktoś miał kłopoty z silnikiem w Rieju odsyłam do manuala którego długo szukałem ale było warto: www.sgnc.dk/documents/00020.pdf Edytowane 14 Maja 2008 przez devdawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devdawid Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 złożyłem i lipa... w sumie nawet nie ma luzu (zębatka się kręci ale mogę ją przytrzymać ręką) ale jak kopie to jakby się sprzęgło ślizgało - silnik słychać że nie pracuje - nie ma takiego oporu na kopce co źle złożyłem? a może potrzebna jest tylko regulacja jakaś ? pozdro! złożyłem i lipa... w sumie nawet nie ma luzu (zębatka się kręci ale mogę ją przytrzymać ręką) ale jak kopie to jakby się sprzęgło ślizgało - silnik słychać że nie pracuje - nie ma takiego oporu na kopce co źle złożyłem? a może potrzebna jest tylko regulacja jakaś ? pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Mogłeś źle przykręcić pokrywe kosza sprzęgłowego. Te 4 śrubki i sprężyny weszły dość łatwo czy ciężko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devdawid Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 wyregulowałem i jest ok zalałem płynami o odpaliłem, niestety dalej wali olejem czyli pozostała tylko pompka olejowa a i jeszcze mam pytanie - jakie moto ma średnice ośki tylnej też 15mm (długość jaka mi potrzebna to 26cm)? wiem że MZ ma 15 ale jaką długa to nie wiem, TDR 125 przędną oś też ma 15 tyle że 1cm za krótką - jakieś inne pomysły? bo ciężko dostać oś do sendy 15 a nowa kosztuje 112zł :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.