Skocz do zawartości

Rieju RR


devdawid
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ok poradziłem sobie jakoś

simmering jak simmering - tylko jak go teraz wyciągnąć?

będę musiał w sklepie na wzór pokazywać a ja już zaczynając wyciągać trochę go uszkodziłem

 

a z włożeniem też będą problemy?

 

aha - i jakie są oznaczenia simmeringa? z tego co na easyparts przeczytałem to 24x35x7 - wystarczy?

Edytowane przez devdawid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisał kolega ten wymiar w zupełności wystarczy, są to wymiary simmeringa w mm, zakładając nowy simmering dobrze wyczyśći i odtłuśc gniazdo, wewnątrzną częśc simmeringa nasmaruj olejem ( gdzie styka sie z wałem) uchroni Cie to przed zatarciem simmeringa, simmering nabijaj za pomoca klucza nasadowego o troche mniejszej średnicy i małego młoteczka, pod koniec weź jakiś mniejszy klucz nasadowy i nabijaj simmering tak żeby połowa klucza biła w simmer a połowa w pewnym momencie oprze sie o karter tak żeby było wszystko tip top na równo z karterem nie wbijaj głębiej!

24 śr wew 35 śr zew 7 szerokośc najlepiej zmierz stary suwmiarka i bedziesz miał pewnośc a stary najlepiej wyciągnąć wbijajać w niego mały ostry śrubokręcik przekrzywić na bok i wylezie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wymieniłem

 

składam sprzęgło i jest problem bo się nie przyglądałem jak ściągałem :-P

na pokrywie tarcz jest strzałka - jak ją ustawić?

 

a jak ustawić tarcze (te z tymi cyplami - włożyłem na przemian cyplem w jedno miejsce wszystkie)

 

 

EDIT:

 

Już sobie poradziłem

gdyby ktoś miał kłopoty z silnikiem w Rieju odsyłam do manuala którego długo szukałem ale było warto:

 

www.sgnc.dk/documents/00020.pdf

Edytowane przez devdawid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złożyłem i lipa... w sumie nawet nie ma luzu (zębatka się kręci ale mogę ją przytrzymać ręką) ale jak kopie to jakby się sprzęgło ślizgało - silnik słychać że nie pracuje - nie ma takiego oporu na kopce

 

co źle złożyłem? a może potrzebna jest tylko regulacja jakaś ?

 

 

pozdro!

 

złożyłem i lipa... w sumie nawet nie ma luzu (zębatka się kręci ale mogę ją przytrzymać ręką) ale jak kopie to jakby się sprzęgło ślizgało - silnik słychać że nie pracuje - nie ma takiego oporu na kopce

 

co źle złożyłem? a może potrzebna jest tylko regulacja jakaś ?

 

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyregulowałem i jest ok

 

zalałem płynami o odpaliłem, niestety dalej wali olejem

 

czyli pozostała tylko pompka olejowa

 

a i jeszcze mam pytanie - jakie moto ma średnice ośki tylnej też 15mm (długość jaka mi potrzebna to 26cm)? wiem że MZ ma 15 ale jaką długa to nie wiem, TDR 125 przędną oś też ma 15 tyle że 1cm za krótką - jakieś inne pomysły? bo ciężko dostać oś do sendy 15 a nowa kosztuje 112zł :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...