truwcio Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 czy możliwe jest żeby łożysko sie ślizgało miedzy karterem a łożyskiem ?bo mam dziwne objawy ni to pukanie ni to stukanie tylko raczej jakieś grzechotanie w silnikupo rozebraniu silnika zobaczyłem jakieś opiłki metalu pod łożyskiem jak by sie faktycznie ślizgało i szlifowało karter wiec wymieniłem łożysko i dalej to samo poluźniłem sprzęgło bo to łożysko od sprzęgła kulkowe (kulkowe z jednej z drugiej igiełkowe)troszkę niby pomogło ale ciągle jest to słyszalne szczególnie przy przyspieszaniupo krótkiej jeździe na wolnych to ostało ale boje sie dalej jeździćkiedy ruszam z jedynki i odrazy po jedynce nie nabierając obrotów daje 2 to najgorzej grzechocze i na 3 ,4 to samo czy to możliwe żeby łożysko robiło tyle hałasu dodam ze jest to nawet głośne nawet bardzo aprilia rs 50 silnik minarelli am6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 No to mamy kolego chyba ten sam problem... Jeżeli mówisz o łożysku na wale... to raczej mało prawdopodobnebo na luzie też by Ci stukało ... ja w sobotę szukam przyczyny :D Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 może się slizgać przy ekstremalnie wybitych gniazdach na łożyska i przeciągania remontu silnika jest to też efekt wbijania łożysk w karter młotkiem na zimno powiedz czy te łożyska wchodzą w karter ciężko czy bez oporu do naprawy są specjalne kleje do takich przypadków albo przetoczenie gniazd i wstawienie większych łożysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.