Jimmy Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 zaczleo sie od tego ze przez jakis niecaly kilometr stawialem na kolo (jazda max 3metry i znowu i tak z 800m) no i jak zaczelm jechac tak ponad 6tys. obrotow obrotomierz zaczął wariowac (wskazowka latala w gore i w dół)i rpzerywac na wysokich, po 5minutach zgasla i juz neizapalila. teraz patrze ze kabelek jakis jest luzny, no i jak przytkalem go do metalu wskazowka temperatury zaczela latac, wiec domyslam sie ze to czujnik wskaznika temp. ale raczej to nie jst powodem tego ze niezapala, co sie moglo stac?kreci normalnie iskra jest ale juz niepali.PS gdzie w nsr125 jest meijsce zeby podlaczyc ten kabel od wskaznika temp?bo sendzie byl przy cylindrze a tu niemoge znalezc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayeran Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 zaczleo sie od tego ze przez jakis niecaly kilometr stawialem na kolo (jazda max 3metry i znowu i tak z 800m) no i jak zaczelm jechac tak ponad 6tys. obrotow obrotomierz zaczął wariowac (wskazowka latala w gore i w dół)i rpzerywac na wysokich, po 5minutach zgasla i juz neizapalila. teraz patrze ze kabelek jakis jest luzny, no i jak przytkalem go do metalu wskazowka temperatury zaczela latac, wiec domyslam sie ze to czujnik wskaznika temp. ale raczej to nie jst powodem tego ze niezapala, co sie moglo stac?kreci normalnie iskra jest ale juz niepali.PS gdzie w nsr125 jest meijsce zeby podlaczyc ten kabel od wskaznika temp?bo sendzie byl przy cylindrze a tu niemoge znalezc. jak nie widzisz czujnika tamp przy glowicy to bedzie zaraz przy wydechu (sam dokladnie nie zwracalem uwagi ale bedzie tu albo tu;]) a co do głownego pytania czemu nie pali... chyba trzeba bedzie sciagnac cylek i sprawdzic czy wody w srodku gdzies nie ma bo moze Ci uszczelka pod glowica poszla;/. Ale to tylko jeden z tysiecy powodow. Oby jakias pierdola ktora szybko wyjdzie;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 aha i jeszcze jdeno, czy swieca jak przykladam blisko metalu,moze walic iskra z gwintu?bo wyglada na przebicier ale sprawdzalem na 2motorach kilku swiecach, wzielems wiece z yz i tez w yz wali na bokli z gwintu a jezdi normalnie,tak powinno byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 zaginela iskra, przed padnieciem wariacje obrotomierza, czy.li cos z elektryką, podejrzewam z ecos sie spalilo, pomoz ektos?co spradzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 sprawdz moduł bo to od niego zalezy czy działa obrotomierz i czy jest iskra w pewnym % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis144 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 (edytowane) witam, mam ten sam problem co kolega wyżej tyle, że wskazówka raz działa raz nie... zależy jak się trafi :buttrock: . Jeżeli nei działa to na wyższych obrotach przerywa, a teraz jak motor troche postał nie chce wogle zapalić :wink: . Myśle, że to wina odpalania po zimie prostownikiem do rozruchu, pewnie dawał jakiś za duży prąd i coś zepsuł w module :/ Pomoże ktoś co z tym zrobić :clap: Edytowane 19 Maja 2008 przez gumis144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.