Skocz do zawartości

honda, zgasła i nie pali


pack84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak, 23V na wolnych bo nie miał mi kto pokręcić manetką wtedy. jutro zmierzę dokładniej z ciekawości.

 

kupiłem nowe aku, tamtego sie pozbyłem bo po kilkugodzinnym ładowaniu i po podłączeniu zarówki wskazywał 10,5V. moto śmiga bez problemów póki co (już jakieś 40km dziś). Co jakiś czas sprawdzam profilaktycznie ładowanie i jest w normie, na wolnych z pełnym obciążeniem spada do 14 by na obrotach wyniosło 14,3 - 14,5 V. w sumie to śmigam z miernikiem w schowku hehe :buttrock:

Wychodzi na to że ten nieszczęsny aku nagle się rozsypał powodując takie zamieszanie. to jest bardzo dziwne, zwłaszcza w trakcie jazdy, chyba musiało coś się tam ostro uszkodzić, na jakiejś koleinie czy coś w tym rodzaju. Aku był marki EXIDE jakby ktoś się tym interesował :)

Tak czy siak myślę nad zmianą położenia regulatora napięcia w moim moto. Chce po prostu zadbać aby się nie przegrzewał, poza tym pouczony przez kolegów z forum vfr załoze na niego wiatraczek. Do czego najlepiej podpiąć ten wiatrak? gdzieś do zapłonu czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...