tarrrra Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Witam! Mam mały problem. Mianowicie chciałbym wiedzieć jak sprawdzić poziom paliwa w Hondzie cbr F2. Na majówke wybieram sie w końcu pierwszy raz poza miasto i nie wiem jak należy ustawić kranik, żeby przy niskim poziomie w baku przejechać jeszcze kilka kilometrów do stacji. Czy jest tu jakaś nastawa rezerwy jak np. w WSK że jak silnik przygasał to dawało sie na rezerwe i jeszcze moto pojechało. Nie chciałbym mieć niespodzianek z brakiem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 jest i jest oznaczona jako RES Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 szczałka w dół to jest normalne otwarcie, a przekręcając w prawo do końca czyli szczałką do góry to jest rezerwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarrrra Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 okay, strzałka w dół rezerwa, tylko ile na tej rezerwie jeszcze przejade?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 poszukaj ile F2 ma rezerwy. ZObacz czy ci na res chodzi, bo jeden miał przykrą niespodzianke, jak nowym moto sie wybrał dalej, a miał zatkany bądz w ogóle nie miał rurki od rezerwy. Jak ci w trakcie jazdy zacznie przerywac, zreszta bedziesz wiedzial ze to brak paliwa, to przelacz na RES i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.