Maciek450 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam, czy ktoś mógłby mi dokładnie opisać jak wyregulować zawory w exc 450 rok 2003?Tak krok po kroku najlepiej. Mam serwisówkę ale nic z niej nie rozumiem, bardzo mało jest tam o regulacji. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 na youtube jest filmik niestety w wersji angielskiej, http://pl.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kovic Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Wiem że odświeżam kotleta ale mam kilka pytań dotyczących regulacji zaworów, filmik mi sporo rozjaśnił ale potrzebuję potwierdzenia gdyż amerykański akcent jest dla mnie trudniejszy niż brytyjski. Moje wątpliwości dotyczą prawidłowego ustawienia GMP. Może ktoś pomoże mi je rozwiać. Z tego co zrozumiałem, kręcąc kopką lub kołem na biegu szukamy miejsca gdzie poruszą się dźwigienki pod deklami. Jeśli ruszają się na raz zawory ssące i wydechowe to jest zły punkt ; idziemy sów dalej. Kręcimy dalej i czekamy aż najpierw poruszą się dzwigienki ssące w później wydechowe. Gdy poruszą się ( są podparte ) wydechowe - jest właściwy moment by regulować ssące, natomiast gdy poruszą się ( są podparte ) ssące - możemy regulować wydechowe. Dobrze rozumuję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andziafront Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 (edytowane) Dobrze rozumiesz bo luz zaworowy regulujemy gdy zawor jest zamkniety. Zawory wydechowe i ssace otwieraja sie w innych suwach czyli gdy otwarty jest zawor ssacy wydechowy jest wowczas zamkniety i mozna go regulowac. Edytowane 1 Listopada 2009 przez andziafront Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 panocki jest taka śruba na imbus z przodu karteru (bodajże na imbus 6) którą należy wykrecić , zdjąć z niej taką grubszą podkładkę miedzianą i ponownie wkręcić do lekko wyczuwalnego oporu a następnie kręcić powoli wałem korbowym aż śruba zluzuje to znaczy wskoczy w rowek który jest nacięty na wale i dokręcasz jeszcze troszku i masz wał ustawiony idealnie w GMP przy wszystkich zamkniętych zaworach i regulujesz "wentylki" ps zawory ustaw 0.1-0.15 optymalnie ok 0.12 a gdybyś kiedyś ustawiał rozrząd to właśnie w taki sposób blokujesz wał i później ustawiasz znaki na wałku rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kovic Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 panocki jest taka śruba na imbus z przodu karteru (bodajże na imbus 6) którą należy wykrecić , zdjąć z niej taką grubszą podkładkę miedzianą i ponownie wkręcić do lekko wyczuwalnego oporu a następnie kręcić powoli wałem korbowym aż śruba zluzuje to znaczy wskoczy w rowek który jest nacięty na wale i dokręcasz jeszcze troszku i masz wał ustawiony idealnie w GMP przy wszystkich zamkniętych zaworach i regulujesz "wentylki" ps zawory ustaw 0.1-0.15 optymalnie ok 0.12 a gdybyś kiedyś ustawiał rozrząd to właśnie w taki sposób blokujesz wał i później ustawiasz znaki na wałku rozrządu Możesz bliżej określić gdzie znajduje się ta śruba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 owa w/w śruba znajduje się poniżej wyjścia odmy z silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kovic Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 owa w/w śruba znajduje się poniżej wyjścia odmy z silnika Może jeszcze jakieś wskazówki dotyczące regulacji zaworów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 poczytaj sobie zwłaszcza punkt 3. http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.ph...e7cae3d87c238a2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.