Skocz do zawartości

Kawa VN 800 czy Drag Star 650 dla dużego ?


paniczmarcin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem Stary

 

VN800CLASSIC. Tylko i wyłącznie.

DRAG STARA 1100 objedziesz do okoła.

VN to kwintesencja klasyki i technika KAWASAKI

Nie zapominajmy, że to KAWASAKI ma 2 motocykle, które zapinają ponad 300 km/h

YAMAHA i HONDA niestety nie.

Ja obstawiam VN800CLASSIC.

Latam na nim już 5-ty sezon i nie zamierzam zmieniać.

Kochany motocykl.

Co do łańcucha to taką samą kiepską robotą jest czyszczenie szprych.

Jak widzisz ci co mają wał i tak łapki pobrudzą.

Nie na darmo motocykle wyścigowe mają łańcuchy.

Pamiątaj VN to klasyk ale to KAWASAKI.

Pozdrawiam

 

Sorry ale jak czytam takie wypowiedzi to mi sie smiac chce.

Co ma piernik do wiatraka - co z tego ze Kawa ma 2 moto co poleca ponad 300? W wyscigah GP jakos Kawa nie blyszczy. Zreszta mniejsza o tym bo to temat nie na dzial o crusierach.

VN800 objedzie Drag Stara 1100 - kolejna zlota mysl - jak by kolega chcial objezdzac inne moto to by w dziale sport siedzial i marzyl o wszelkich CBRkach, Rkach i innych, ktorymi naprawde mozna objezdzac inne moto. Cruisery/ choppery chyba do czegos innego sluza.

Co do klasyki - silnik VN 800 ma tyle wspolnego z klasyka co silniki wymienionach przez Ciebie maszyn co lataja ponad 300. Klasyczny to jest silnik EVO w Harusie.

A teraz wracajac do tematu:

jezdzilem Kawasaki VN 800 3 sezony i powiem szczerze, ze nie narzekalem. Ma on swoje mankamenty jak chocby ow lancuch i ciagle uwalone tylne kolo ale generalnie w klasie do 800 jest to maszyna godna uwagi. Silnik jest dosc mocny i na tle konkurencji na pewno w czolowce osiagow chociaz jest to okupione troszke wiekszymi obrotami. Konstrukcyjnie lepszy niz modele 750 co nie znaczy, ze prostej budowy i lepiej sie modlic, zeby go nie trzeba bylo rozbierac. Na pewno bedzie lepszy wyborem niz Drag 650 z powodu mocy ktora jest na poziomie motocykli o wiekszej pojemnosci. Zawiecha daje rade na polskich dziurach chociaz to zalezy ile na moto zapakujesz. Co do hamulcow - no coz wzor to to nie jest ale to cruiser wiec hamowanie wymaga przyzwyczajenia (chyba, ze wczesniej mialo sie jakiegos weterana to wtedy hample beda ekstra :icon_evil:)

Co do cudownej techniki kawasaki to powiem tyle, ze ten model im sie wyjatkowo udal czego nie mozna powiedziec o wszystkich produktach tej marki (kumpel jezdzacy salonowym ZXem moglby na ten temat elaborat napisac).

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...